18. novembra 2014

Limitovaná edícia Like an unforgettable kiss od Essence

Krásny večer, všetkým!
Bez zbytočných rečí prejdem rovno k veci. Do uší sa mi doniesli správy o ďalšej pripravovanej limitovanej edícii značky Essence. Tá sa na pultoch objaví v polovici januára a predávať sa bude až do konca februára 2015. Vystavaná je už štandardne z očných tieňov, produktov na pery a farieb na líčka - kto by to bol povedal, že?! Musím sa rovno v úvode priznať, že ma limitky od Essence začínajú vážne nudiť, vždy je to o tom istom. Akoby firme dochádzali nápady. Osobne by som radšej uvítala menej limitiek, ale viac prepracovaných, než za každú cenu vydávať nové a nové produkty, ktoré sú ale dookola o tom istom. Trošku na tom popracujte, milí Essenťáci.





Limitovaná edícia nesie názov Like an unforgettable kiss, no ako som už naznačila v úvode - táto limitka je pre mňa len ďalšou nudou od Essence. Nie, naozaj nie som náročný zákazník, len ma skrátka nebaví každý mesiac pozerať na to isté a tváriť sa, že je to niečo výnimočné. Sorry, ale nie je! Už teraz viem s určitosťou povedať, že ak si nestihnem uloviť tieto kúsky v tejto limitke, určite sa objavia v niektorej z ďalších trendových edícii. Proste mám pocit, že ma táto značka už nedokáže prekvapiť a tým sa pre mňa stáva nezaujímavou. 



Aby som ale neodradila všetkých priaznivcov tejto značky, poďme sa spolu pozrieť, čo táto limitka prináša...

Očné tiene - zelená, fialová, modrá v jemnejších a menej výrazných odtieňoch so zaujímavým reliéfom. Essence pri týchto tieňoch sľubuje vysokú pigmentáciu, no ako túto značku poznám, pod pojmom "highly pigmented" si zrejme predstavuje niečo iné než väčšina z nás. Ale ktovie, nechajme sa prekvapiť. Dostupné odtiene 01 - Always on my mint, 02 - Love is in the air a 03 - Cloud number nine. Cena za kus je 1,79€. 

Rúže na pery - pri týchto rúžoch sa mi skutočne páčia ich odtiene, ale opäť to nie je nič, čo by sme už nevideli stokrát predtým. Rúže by mali mať vysoko-lesklý finiš  a mali by byť hydratačné. Moc sa mi tomu síce veriť nechce, no uvidíme. Odtiene 01 - Nothing but lovestoned, 02 - Pink me a 03 - Keep calm and kiss me. Cena za kus je 2,29€. 

Toaletná voda - nová toaletná voda z limitovanej edície Like an unforgettable kiss sa ponesie v duchu ovocno-kvetinových spomienok na leto. Ružový grep, mango, mandarínka, konvalinky a maliny znejú pomerne lákavo. Keď k tomu pridáme ešte santalové drevo, pižmo a vanilku, vznikne táto vôňa.V balení s objemom 50ml ju kúpite za 6,99€. 

Lip smoother - balzam na pery, ktorý ich vyhladí a obrúsi odumretú kožičku vďaka jemnému pílingu. Pery ostávajú hebké a vláčne s jemným leskom. Predáva sa vo verzii 01 - Keep calm and kiss me za cenu 1,99€. 

Laky na nechty - už tradične v limitkách od Essence nachádzame farebné laky na nechty a tentokrát tomu nebude inak. V novej limitovanej edícii na nás čakajú 4 nové laky a to v odtieňoch 01 - Nothing but lovestoned, 02 - Always on my mint, 03 - You let my heart skip a beat a nakoniec 04 - Pink me. Cena za lak na nechty je 1,79€. 

Farba na líčka v tvare srdiečka - bolo to len včera čo som písala článok o kopírovaní dizajnu v kozmetike, v ktorom som spomínala aj lícenky v tvare srdiečok od Too Faced a Make-up Revolution. Nuž a čo čert nechcel, so srdiečkovou lícenkou prišla aj značka Essence. Iste, uznávam že ich srdiečko nie je ani zďaleka tak lákavé a prepracované ako u spomínaných dvoch značiek, no možno mu niektoré z vás dajú šancu. Farba na líčka dokáže tvár pekne oživiť a mňa teší, že ju používa stále viac dievčat. Dostupné v odtieni 01 - Nothing but lovestoned a 02 - Pink me za cenu 3,29€.

Kozmetický štetec na lícenku - o tom, že kozmetických štetcov nikdy nie je dosť, vieme každá svoje. Preto tím ľudí okolo značky Essence neváhal a pripravil pre nás ďalší štetec. Tentokrát ide o blush brush, teda štetec na farbu na líčka. Chválim jeho podarený dievčenský dizajn i rozkošné meno 01 - Dear valentine, no omnoho viac ma bude zaujímať jeho kvalita. Čo myslíte, obstojí tento štetec alebo to bude jeden z menej vydarených kúskov? Tak či onak ho kúpite za sympatickú cenu 2,79€.

A ako poslednú správu pre vás mám samozrejme informáciu o tom, v ktorých krajinách sa môžu čitateľky na túto limitovanú edíciu tešiť. Trendová edícia Like an unforgettable kiss bude dostupná v: Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Maďarsku, Českej republike, Slovinsku, Chorvátsku, Bosne a Hercegovine, Španielsku, Portugalsku, Turecku, Taliansku, Holandsku, Austrálii, Južnej Afrike, Írsku, Poľsku, Lotyšsku, Rusku, Afganistane, Jordánsku, Izraeli, Tunisku, Thajsku, Singapure, Taiwane, Indonézii, Filipínach, Nepále, Paname a v Bruneji.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)