13. novembra 2014

Bambusové telové maslo Aromanice Herbal Infusion Spa

Dobré ránko, dámy!
Pred nami je ďalší skvelý deň, no skôr než pôjdem do školy, rozhodla som sa zoznámiť vás s ďalším produktom, ktorý sa objavil v mojej kozmetickej zbierke. Nie som si celkom istá, či túto značku budete poznať, ja sama som o nej nečítala ešte na žiadnom blogu a tak si urobíme aj menší úvod do sveta kozmetiky Aromanice. Táto spoločnosť funguje od roku 2000 a zaoberá sa predovšetkým výrobou kozmetických darčekových košíkov. Konieckoncov takto som sa o tejto značke dozvedela aj ja. Jedného dňa som k sviatku dostala veľmi pekný košík plný kozmetiky (čo viac si priať). Košík obsahoval sprchový gél, telové mliečko, masážne hubky, mydlo a telové maslo. A práve o telovom masle vám dnes niečo poviem. 





Ako už naznačuje ikonka na fotografii, produkty značky Aromanice nie sú testované na zvieratách, za čo má u mňa táto spoločnosť velikánske plus. Bambusové telové maslo je balené v klasickej krabičke na krémy o objeme 130ml. Masielko je veľmi husté, konzistencia je krémovo-gélovitá. Jeho vôňa je priam neopísateľná. Naozaj veľmi príjemná, krásna a pokožka si po natretí vôňu skutočne dlho udrží. Aromanice Herbal Infusion SPA bambusové telové maslo obsahuje minerálne oleje, panthenol a shea butter. 



V návode na použitie sa dočítate, že ho môžete aplikovať na suchú pokožku raz denne, prípadne podľa potreby. Vhodné je na ošetrenie suchých rúk a nôh. Taktiež ním môžete natrieť nechty a kutikulu nechtov.


S čím nie som úplne spokojná je rozotieranie bambusového masla. Práve jeho prapodivná hutná konzistencia spôsobuje horšie natieranie, aj keď som sa snažila, maslo som proste nedokázala naniesť v rovnomernej vrstve pokiaľ nebolo trošku ohriaté v dlaniach (pri kontakte s teplými rukami trošku roztaje a lepšie sa rozotiera po tele). Na niektorých miestach dokonca ostávali väčšie stopy po masle, čo človeka určite nepoteší. Ďalšou vecou, ktorú musím produktu vytknúť je, že sa pomerne zle vstrebáva do pokožky. Aj po dlhšom čase ostávajú nohy mastné a tento pocit mi nie je zrovna príjemný. Kupodivu sa ale lepšie vstrebal pri namastení rúk, na ktorých som mastný pocit po niekoľkých minútach už nepociťovala. Čo sa mi veľmi osvedčilo, je nanášanie masielka predovšetkým na spomínanú kutikulu i samotnú plochu nechtov. Už po niekoľkých dňoch používania bola kutikula viditeľne jemnejšia a i samotné nechty pôsobili omnoho viac vyživené.


Celkovo mám z tohto produktu zmiešané pocity. Na ošetrenie rúk mi vyhovoval, no moja spokojnosť s ním opadla pri natieraní nôh, takže ťažko sa mi hodnotí. Zhodnotila by som to asi tak, že ak ho opäť dostanem, určite ma to neurazí, no sama ho pravdepodobne vyhľadávať nebudem. :-)

Na záver by ma zaujímalo, či ste už o značke Aromanice počuli, prípadne či ste mali možnosť vyskúšať niektorý z ich produktov?! 

Hodnotenie produktu - 3 alebo produkt, nad ktorého kúpou sa treba zamyslieť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)