11. novembra 2014

Dokonalé okamihy s Baleou a Alverde

Krásne ráno, prajem!
Vonku nádherne svieti slniečko a moja nálada je opäť maximálne veselá. V dnešnej recenzii vám chcem predstaviť mojich dvoch ovocných obľúbencov, ktorí nestoja veľa, no zábavy si s nimi užijete až až. V dnešnom článku sa vám predstavia Balea sprchovací píling pomaranč a mandarínka a Alverde telový sprej pomaranč a medovka






Začnem sprchovacím peelingom od Balei, ktorý som dostala na testovanie od zastúpenia spoločnosti DM drogerie markt. Už na pohľad vyzerá tento chlapík veľmi lákavo vďaka svojmu pestrofarebnému obalu. Vo svojom balení skrýva 200ml produktu, čo postačí na niekoľko mesiacov voňavej rozkoše. Hoci by som od citrusových plodov očakávala sviežu vôňu, pri tomto produkte je tomu inak. Vôňa je mierne sladká, veľmi príjemná a mne osobne pripomína detstvo. Ak by niekto nevedel na čo slúži peeling (píling), ide o produkt, ktorý má pokožku tela zbaviť odumretých buniek a tým ju krásne rozžiariť a zjemniť. Aby toto všetko zvládol, musí obsahovať malé čiastočky, ktoré budú kožu pekne obrusovať a zbavovať ju nečistôt. Peeling si teda môžeme predstaviť ako hustejší sprchovací gél obohatený o abrazívne zložky väčšej (zelené) i menšej (biele) veľkosti. S Baleáckym telovým peelingom sa pracuje skutočne dobre, krásne sa na tele rozotiera a jemné peelingové zrniečka masírujú pokožku a súčasne ju čistia. Telo je na dotyk skutočne o niečo jemnejšie a príjemnejšie. Za mňa teda palec hore.




Druhým produktom, ktorému sa chcem dnes venovať je telový sprej Alverde s vôňou pomaranča a medovky. Produkt je asi ako všetky telové spreje balený v priehľadnej plastovej fľaštičke s rozprašovačom. Objem je 100ml. Musím povedať, že pôvodne som mala obavu z vône pomaranču, pretože hoci pomaranče skutočne milujem, kupodivu vôňu pomarančov v kozmetike moc nemusím. V tomto prípade sa ale jedná o kombináciu pomaranču a medovky a možno práve to je ten dôvod, prečo som si tento sprej naozaj zamilovala. Vôňa je už znateľne sviežejšia než pri predošlom produkte, čo z tohto spreju robí ideálneho partnera na letné výlety. Poviem vám otvorene - telový sprej Alverde som používala minimálne tak miliónkrát za deň. Skrátka som sa ho nemohla nabažiť. Vonia naozaj úchvatne a na moje prekvapenie aj na tele vôňa drží pomerne dlho. Jeho použitie však určite nekončí iba pri používaní namiesto parfému. Ja osobne som ho z času na čas nastriekala len tak v izbe, alebo ním oživila oblečenie v šatníku. Nápadom sa skrátka medze nekladú. 




Na dnes je to z mojej strany všetko. Pevne dúfam, že sa vám recenzia páčila :-)

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)