3. novembra 2014

Pekné vlasy s Lonsdale London? Ani moc nie!

Príjemný pondelok, milé čitateľky!

Skôr než sa vydám na dlhú cestu autobusom do Nitry, rozhodla som sa s vami podeliť o moje skúsenosti s ďalším kozmetickým produktom. Tentokrát pôjde o vlasovú kozmetiku značky Lonsdale London a to konkrétne o šampón s vôňou Passion.






Tento šampón som objednávala už pred nejakou dobou z Anglicka a vlastne som ho už aj celý spotrebovala, takže túto recenziu píšem po naozaj dlhom čase. Našťastie mám ale svoju obvyklú pomôcku a síce poznámky k blogu a produktom, ktoré používam. Tiež si píšete takéto ťaháčiky? ;-) 


Ak mám byť úprimná, od šampónu som nejaké extra veľké očakávania nemala, no chcela som vyskúšať niečo, čo sa u nás nepredáva. Na prvý pohľad na mňa pôsobí veľmi milo, ružová farba sa v poslednom čase stala mojou obľúbenou a celkovo balenie vo mne budí príjemný dojem. Šampón má 200ml, trvanlivosť po otvorení 6 mesiacov, avšak zavretý vám vydrží omnoho dlhšie. Vôňa je sladká, nie však prehnane sladká, no typická je skôr pre sprchové gély. 



Zloženie si môžete prečítať na fotografii a tak radšej prejdem rovno k jeho hodnoteniu. Tento šampón mi vydržal pomerne dlho, asi dva mesiace, no moje dojmy z neho sú asi viac negatívne než pozitívne. Zaiste sa mi páčila jeho vôňa, ale od šampónu proste očakávam niečo viac. Áno, vlasy zbavil nečistoty, vymyl z nich lak na vlasy i všetku ostatnú vlasovú kozmetiku, ktorú zvyknem používať. ALE! Ale nemohla som sa zbaviť pocitu, že moje vlasy sú po ňom ešte suchšie než obvykle. Na šampóne sa síce neuvádza, na aký typ vlasov je určený, no to, že mi ich vysuší ešte viac, som naozaj nečakala. Výrobca na obale uvádza, že šampón vlasy vyživí, no tento pocit mi akosi chýbal. Nemyslím, že by šampón robil niečo špeciálne, niečo čo iné šampóny nedokážu. Je to proste obyčajný šampón za pár eur. Neurazí, nenadchne. 



Konzistenciou by som ho zaradila medzi redšie produkty a s penivosťou to bol taký priemer, preto som mala tendenciu používať väčšie množstvo. Čo ma však prekvapilo, bola rádoby želé konzistencia. Osobne som zvyknutá na krémové šampóny, tento bol ale iný. Ťažko sa to popisuje, skrátka niečo ako riedke želé. 


Ak by ste sa ma opýtali, či tento šampón odporúčam alebo nie, skôr by som sa priklonila k odpovedi NIE. Aspoň ja osobne jeho ďalšiu kúpu neplánujem. Nie je to produkt, ktorý by ma nadchol, skôr naopak, už tak suché vlasy mi ešte viac vysušil, takže ho odporučiť nemôžem. Ak ho mám prirovnať k nejakému inému šampónu, výsledok bol podobný šampónu Moisture Injection od Toni & Guy, s ktorým som taktiež spokojná nebola. Hold, niektoré produkty nám skrátka nesadnú...


Ktorý šampón v poslednej dobe sklamal vás a vaše očakávania? A naopak ktorý šampón je váš obľúbený? 

Hodnotenie produktu - 4 alebo ooops, tak toto veľmi nevyšlo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)