27. decembra 2014

Let's have some fun

Ahojte zlatíčka!
Pomaly sa nám blíži Silvester a my vstúpime do nového roka. A keďže sa vraví - Ako na Nový rok, tak po celý rok - rozhodla som sa priniesť vám malú inšpiráciu. Určite nejedna z vás sa chystá stráviť tento magický deň na nejakej párty či už s priateľmi alebo partnerom. A čo by to bolo za silvestrovskú párty, keby ste nezažiarili ako skutočné hviezdy.. Preto som sa v dnešnom outfite trochu odviazala a naplnila ho samými výraznými kúskami - čierne šaty vykladané kryštálikmi, hriešne drahý diamantový prsteň, sexi vysoké opätky a kabelka zdobená Swarovského kryštálmi. 

K tak výrazným doplnkom som zvolila líčenie v jemnejších, neutrálnych farbách, ideálne odtiene sú hnedej a ružovej, ktoré pôsobia jemne a žensky. A keďže miesta v kabelke je málo, skvelú službu urobí práve multifunkčná paletka Naked v cestovnom balení z limitovanej edície od Urban Decay. Je dokonalá, pretože sa v nej nachádza všetko, čo potrebujete - farba na líčka,  bronzer, očné tiene, očná linka, lesk na pery a samozrejme nechýba ani maskara. Keby som si mala vybrať len jeden jediný produkt, ktorý si vezmem na opustený ostrov, bola by to práve táto Naked paleta All-in-one od Urban Decay.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)