7. apríla 2015

Ekologický stojan na doplnky z recyklovaných kalendárov

Prajem vám krásne popoludnie, priatelia!

Nejaký ten piatok som sa na blogu neukázala a vy viete, že za všetko môže kopec roboty okolo mojej diplomovej práce.. Do odovzdania mi ostávajú už len tri dni, no som rada, že z 95% mám už veci poriešené  a vo štvrtok ma čaká už len tlačenie diplomovky a cesta do Nitry kvôli jej odovzdaniu. Nič mi už teda nebráni opäť sa začať venovať blogu a vám. Tak teda, vitajte pri dnešnom tvorivom článku...





Ako vám už iste našepkali predošlé DIY návody, som človek, ktorý rád recykluje starý materiál. Priznám sa, že to nie je len kvôli prírode, ale tiež kvôli šetreniu peňazí. Nie, nie som odkázaná na tento spôsob výroby vecí, ale každé ušetrené euríčko proste poteší. Navyše tvorba z materiálov, ktoré máte k dispozícii doma a nemusíte za nimi behať po obchodoch, je skrátka príjemná a časovo neobmedzená. V dnešnom článku sa s vami podelím o ďalší návod, ako si vyrobiť stojan na náušnice. Je to veľmi jednoduché, rýchle a výsledok vás určite poteší. 

V tomto článku nájdete tipy ako využiť staré stolové kalendáre a ako pre ne nájsť nové uplatnenie. Výsledný produkt tak bude ekologický a vy budete mať radosť, že ste si samé vyrobili stojan na šperky. Navyše vás to nebude stáť ani cent, pretože pracovať budeme len s recyklovaným materiálom. Pusťme sa teda do toho...

Čo budeme potrebovať?
- staré stolové kalendáre
- ihlu, kružidlo, nožnice či inú pomôcku na dierkovanie



Postup práce
1. Najskôr zo starých kalendárov vytrháme všetky listy a ponecháme len kartónovú konštrukciu spojenú špirálou.



2. Druhým krokom je urobenie dierok do stojanov. Dierky robíme zhruba 1-1,5cm od seba, aby mal každý pár náušníc dostatok priestoru. Pokiaľ máme vyššie kalendáre, môžeme urobiť viacero radov dierok pod seba. Dierky robíme pomocou ihly alebo kružidla. Podľa chuti prepichujeme buď obidve strany alebo len jednu stranu kalendára. Ja robím dierky z oboch strán, pretože moja zbierka náušníc je značne rozsiahla.



3. Na záver nám už neostáva nič iné, než zavesiť náušničky na vytvorený stojan. Ak máte chuť, môžete sa pohrať aj so zdobením vášho stojanu. Ja tentokrát volím jednoduchosť - na peknom bielom pozadí náušničky viac vyniknú. Tieto ekologické stojany na náušnice vyrobené z recyklovaných kalendárov sú vhodné na zavesenie háčikových náušníc i malé napichovacie náušničky, ktoré vám krásne budú držať v menších dierkach. Fantázii sa predsa medze nekladú ;-)



Celá práca je hotová za pár minút, je skutočne nenáročná a zvládne ju každá z vás. Takéto jednoduché stojany na náušnice si viete vyrobiť úplne zadarmo a ušetria vám kopec času, ktorý by ste strávili hľadaním obľúbeného páru náušníc. Navyše sú stojančeky esteticky príjemné a preto sú vhodným doplnkom do každej dievčenskej izby. Tak čo, pustíte sa do ich výroby?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)