15. apríla 2015

Naked Spring

Krásnu stredu, dievčatá!

Keďže posledný módny článok sa na blogu objavil ešte začiatkom marca, je načase priniesť vám ďalšie inšpiratívne novinky zo sveta módy a krásy. Dnes vás nechám nahliadnuť do mojej hlavy a predstavím vám ideálne jarné produkty, ktoré by nemali chýbať vo výbave žiadnej parádnice. Pusťme sa do toho!






Ako všetci vieme, jar je nežnou predchodkyňou bláznivého leta a preto niet divu, že aj ja považujem jarné líčenie ako nenápadnú cestu k dokonalosti. V tomto období sama túžim po jemnejšom líčení v nude odtieňoch - šťavnaté pery, krásne čistá pleť a nahé líčenie sú to pravé pre mňa. Jednoducho taká tá rozkošná dievčenská nevinnosť. Do dnešnej kolekcie líčidiel a módnych kúskov som vybrala položky, ktoré kúpite za menej než 50 dolárov. 

Pleť bude dokonalá vďaka make-upu a korektoru NAKED SKIN od Urban Decay. V prípade potreby zmatnenia siahnite po púdri Matte maker od Maybelline New York. O líčenie očí sa postará krásna paletka desiatich očných tieňov slávnej značky Yves Saint Laurent, ktorú už určite všetky dávno poznáte. Líčenie by však nebolo kompletné bez kvalitnej maskary, tentokrát ma zaujala Bobbi Brown Everything Mascara. Dievčenskú nevinnosť podtrhne jemná ružová farba na líčka od Benefitu a pery môžeme pretrieť broskyňovým leskom na pery obľúbenej značky The Balm. S celým líčením vám pomôžu kozmetické štetce Gorgeous Cosmetics.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)