20. apríla 2015

Ako mi Baleácka voda dokafrala tvár

Krásny začiatok týždňa, priatelia!

Dnes si predstavíme produkt, ktorý zaiste upúta vašu pozornosť. Reč bude o Balea pleťovej vode a púdri v jednom, ktorú som obdržala na testovanie od slovenského zastúpenia DM drogérie.  A teraz pár slov k samotnému produktu.





Balea pleťová voda a púder v jednom pre každý typ pleti má klasické baleácke balenie, ktoré vďaka ružovej farbe v regáli nájdete okamžite. Malinová vôňa dáva produktu príjemný šmrnc, hoci chemické zloženie úplne neprekryje. Už pri prvom skúmaní tohto produktu ma zaujala jeho hlavná myšlienka - vyčistiť a zmatniť. S radosťou som sa teda pustila do jej používania. 

Púdrová pleťová voda sa používa rovnako ako všetky ostatné pleťové vody - pretrepať a naniesť na vatový tampón, ktorým si následne očistíte tvár, krk a dekolt. U tohto produktu je skutočne dôležité, aby ste ho pred použitím poriadne premiešali - skladá sa totiž z dvoch fáz, čo môžete vidieť na fotografii nižšie. Pokiaľ ide o čistiacu schopnosť, mám pocit, že práve kvôli pridanému púdru pleť čistí o niečo horšie. Akoby ten púder zablokoval pleť a nečistoty v nej držal ako v pasci. Pleť sa samozrejme vyčistiť dá, avšak trvá to dlhšie a to je zbytočná komplikácia.


Ako vravím, spolu s vodou sa na vatový tampón dostane aj vrstva akéhosi mokrého púdru, ktorý slúži pre zmatnenie pleti. Jeho matujúce účinky sú skutočne viditeľné čo ma teší, avšak čo musím produktu vytknúť je, že z času na čas zanechá na pleti biele fľaky. To sa stáva najmä v prípade, ak sa vám na tampón dostane viac hustej zložky. Ak by sa to stalo raz, dokážem to produktu odpustiť, no stáva sa to pomerne často a tak je potrebné si pleť pred odchodom z domu skutočne dôkladne prekontrolovať. Usadeniny púdru som si všimla najmä okolo línie vlasov či obočia, skrátka na miestách, kde ma púder šancu zachytiť sa. 

Po niekoľko týždňovom používaní som si všimla, že sa výrazne zmenil pomer pleťovej vody a púdru vo fľaši a tak som mala pocit, že sa mi na vatovom tampóne objavovalo stále viac a viac púdru a tým pádom vznikalo na mojej tvári viac a viac bielych fľakov.


Ďalšou vecou, s ktorou som nebola spokojná je fakt, že sa mi pleť pri dlhodobom používaní Balea pleťovej vody a púdru v 1 výrazne zhoršila. Áno, čas od času ma potrápi akné ak mám stresové obdobie alebo ak neodolám orieškom. Tentokrát som však žila v absolútnej pohode a oriešky som nevidela ani nepamätám, navyše sa mi akné objavilo v priebehu testovania tejto pleťovej vody a tak som si zrátala 2 a 2 a vyšlo mi, že sa s týmto produktom moja pleť až tak neskamarátila. Túto otázku som konzultovala aj s ďalšími blogerkami, ktoré vodu používajú. U nich sa však problém so zhoršenou pleťou nevyskytol, takže opäť platí staré známe pravidlo, že čo sadne mne, nemusí sadnúť tebe. Mne teda púdrová pleťová voda nesadla a musela som ju vysadiť a pleť preliečiť, aby sa opäť dala do normálu. K tomu mi veľmi pomohla sada pleťovej kozmetiky Ziaja Sensitive skin, o ktorej si povieme nabudúce.

Teraz trochu k technickej stránke veci. Keďže je fľaštička púdrovej pleťovej vody vybavená len klasickou dierkou vo vrchnáku, často sa stane, že od púdru zababrete  aj celý obal - opäť nepríjemné a otravné. Skutočne nemám chuť 5-krát do týždňa umývať ešte aj fľaštičku, pretože je celá špinavá a fľakatá. Človek sa tomu ale pri tomto výrobku nevyhne, takže pre mňa ďalší dôvod strhnúť mu body.


Suma sumárum za seba musím povedať, že s produktom som spokojná nebola a to najmä z dôvodu, že sa pri jeho používaní značne zhoršil stav mojej pleti. Pozitívum vidím v tom, že pleť skutočne pekne zmatní a tá sa následne dlhý čas nemastí, avšak to pre mňa nie je dôvod, aby som riskovala ďalšie vyrážky. Ako som ale spomínala, je to problém, s ktorým som sa stretla ja, ale ostatné blogerky ho nepozorovali, takže je to opäť veľmi individuálne. Produkt vám nemusí robiť vôbec žiadne problémy, ale mne ich urobil a preto vám ho nemôžem odporučiť. Tak či onak za zaslanie produktu ďakujem DM drogérii, ako sa vraví - každá skúsenosť sa ráta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)