27. apríla 2015

Intensive repair shampoo od Pantene Pro-V

Krásny pondelok, dámy!

Dnešným dňom som spotrebovala ďalší z vlasových produktov a tak je čas si o ňom niečo viac povedať. Hlavnou hviezdou tejto recenzie bude značka, ktorú som doteraz z nepochopiteľného dôvodu v regáloch prehliadala, no teraz už viem, že to bola chyba. Dámy, zoznámte sa s regeneračným šampónom od Pantene Pro-V.
Produkty z línie Repair & Protect (u nás pod názvom Intesive Repair) bojujú až s 10 známkami poškodenia vlasov - z najčastejších problémov spomeniem zamotávanie, stratu lesku, krehkosť, rozštiepené končeky, suché či drsné vlasy a nepoddajnosť vlasov. Výrobky Repair & Protect pôsobením vo vlasoch pomáhajú navrátiť im odolnosť proti poškodeniu pri úprave účesu, predchádzať štiepeniu končekov a prinavrátiť vlasom ich hebkosť. To všetko vďaka ochrannému keratinovému systému a obsahu vitamínov, ktorý je certifikovaný Švajčiarskym vitamínovým inštitútom. Výsledkom sú zdravé a žiarivé vlasy už za 14 dní.

zdroj

Celá línia Repair & Protect od Pantene Pro-V zahŕňa kompletnú starostlivosť o vlasy v 4. krokoch - čistenie, hydratácia, obnova a ochrana. Rad starostlivosti o poškodené vlasy sa skladá celkovo zo 7 produktov, ktoré sa vzájomne dopĺňajú. Prvý krok zabezpečí šampón, o ktorom vlastne bude aj dnešná recenzia. Druhý krok (hydratáciu) má nastarosti balzám. Pre tých, ktorí radi šetria čas, je tu možnosť spojiť kroky 1 a 2 a použiť šampón a balzám dva v jednom. Pre obnovu vlasov (3. krok) slúži intenzívna vlasová maska. No a na záver, aby sme vlasy ochránili (4. krok), sú tu tri produkty - sprej Intensive repair pre okamžitú obnovu vlasov, ošetrujúce sérum na rozštiepené končeky vlasov a olej s vitamínom E na obnovu keratínu.


Poďme sa teraz spolu pozrieť na prvý krok a tým je šampónovanie. Šampón Pantene Pro-V pre intenzívnu regeneráciu a ochranu vlasov má podľa výrobcu bohaté obnovujúce zloženie a jeho hydratačné mikročastice pomáhajú chrániť vlasy pred poškodením pri ich úprave. Tento produkt som mala možnosť vďaka novej spolupráci otestovať a musím sa vám priznať - bola som s ním veľmi spokojná. Už v prvých dňoch používania som si všimla, že sa z mojich nudných vlasov stala žiarivejšia hriva, čo ma samozrejme veľmi potešilo. Čo ma ale zaujímalo viac bolo, či mi dokáže tento šampón skutočne pomôcť aj s rozštiepenými končekmi vlasov. Ako zaiste viete, vlasy si už dlhé roky farbím a preto neustále bojujem s tým, aby boli čo najzdravšie. Poviem vám pravdu - veľmi dlho mi trvalo, kým som našla vlasovú kozmetiku, ktorá by mi vyhovovala po všetkých smeroch. Nakoniec som objavila produkty Aussie, ktoré som si úplne zamilovala a ktoré odvtedy každému s radosťou odporúčam. Možno aj preto som bola sprvoti skeptická voči testovaniu novej značky, avšak nakoniec som jej podľahla a urobila som dobre.


Šampón pre intenzívnu obnovu vlasov je stredne hustý. Po nanesení na mokré vlasy vytvorí veľmi bohatú a voňavú penu. Jeho vôňa mi pripomína tropické ovocie, takže pri každom kúpeli myslím na dovolenku niekde na Hawaii. Šampón nechám vo vlasoch pár minút pôsobiť a potom ho opláchnem vlažnou vodou. Jednoducho klasické umývanie vlasov. Po niekoľkých týždňoch som si všimla, že končeky vlasov sa zaceľujú a rozštiepených končekov bolo stále menej a menej. Z času na čas sa ešte nejaký nezbedník objaví, avšak to sa stáva len zriedka. V tomto smere šampónu nemôžem nič vytknúť. Ďalšou pre mňa dôležitou vlastnosťou produktu je to, že moje vlasy nezaťažuje. Neviem ako vy, ale ja rozhodne neznášam šampóny, po ktorých sa mi vlasy rýchlo mastia. V tomto prípade vydrží moja koruna krásy nemastná zhruba 2-3 dni. Ešte dlhšiu dobu zostáva čistá ak nosím cop alebo drdol (aké logické), takže rovnako v tomto smere je spokojnosť zaručená.


Aj preto si v budúcnosti šampón Intensive repair od Pantene Pro-V určite rada opäť kúpim a spolu s ním vyskúšam aj zvyšok tejto línie. Šampón ma oslovil natoľko, že ho chcem odporučiť aj vám. Je skutočne výborný, krásne vlasy čistí, zanecháva ich hebké a zaceľuje rozštiepené končeky. Navyše mám pocit, že mojim vlasom dodal aj objem, čo určite nie je na zahodenie. Ak hľadáte produkt, ktorý vás nesklame, rozhodne mu pri ďalšej návšteve drogérie venujte svoju pozornosť, pretože tento produkt si ju zaslúži.

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)