9. novembra 2015

Cien pleťová kozmetika pre citlivky

Ahojte

S malým oneskorením ale nakoniec predsalen, sa dnes stretávame pri recenzii na čistiacu pleťovú kozmetiku Cien. Táto značka ako iste viete, je privátnou značkou obchodnej siete Lidl. Je výborná a cenovo výhodná a preto po nej častokrát siaham. Dnes konkrétne si ukážeme dva produkty z mojej skincare routine a to čistiace pleťové mlieko na všetky typy pleti a druhým produktom je pleťová voda, alebo pleťové tonikum na suchú a citlivú pleť. 






Oba tieto produkty v regáli ľahko nájdete, pretože majú výrazný bielo-ružový obal a krásne spolu ladia. Pleťové mlieko ja osobne teda mám už druhýkrát, prvýkrát som ho kupovala ešte dávno v pôvodnom klasickom balení bez pumpičky, no a druhýkrát už v novej verzii s pumpičkou. Táto vynovená verzia mi samozrejme pripadá lepšia, pohodlnejšia na používanie, no na druhú stranu ak by ste chceli cestovať, tak z hľadiska spratnosti je lepšie, ak vám pumpička nikde netrčí. Našťastie však výrobca myslel aj na prípadné cestovanie a pumpička je samozrejme uzamykateľná, takže vám nikde nič nevytečie. Iba to hold zaberie viac miesta v kufri. Čo sa týka balenia pleťovej vody, myslím že tá sa predtým ani nepredávala, takže tu zmeny v balení prakticky nemali aké nastať. Oceňujem, že tak ako pri odlakovači, tak i pri pleťových vodách Lidl vsadil na pohodlnosť používania a fľaštička je vybavená stláčacím dávkovačom, na ktorý stačí položiť vatový tampón, stlačiť a môžte pleť čistiť. Oba produkty majú 250ml a ich cena sa pohybuje tuším okolo 2-3€. Toľko k technickej stránke veci a poďme sa teraz pozrieť na kvalitu produktov... 

Jemné čistiace pleťové mlieko Cien pre všetky typy pleti
Dajme si najprv popis od výrobcu - jemné ošetrujúce a hydratačné čistiace mlieko s hydratačným komplexom hydratuje (popis ako pre negramotných ale nevadí) a zachováva pokožku v prirodzenej rovnováhe, je určené na všetky typy pleti. Naneste ráno a večer končekmi prstov na tvár, krk  a dekolt a vmasírujte. Opláchnite čistou teplou vodou alebo utrite vatovým tampónom a potom použite pleťovú vodu Cien. 




Ja teda pleťové mlieka moc nepoužívam, no na intráku sme mali strašne prapodivnú vodu a v spojení s čistiacimi gélmi moja pleť bola neskutočne presušená, tak som sa rozhodla pre kúpu šetrnejšieho produktu a do oka mi padol zrovna tento, keďže ako študentka som nakupovala výhradne v obchodoch Lidl. Musím povedať, že teda moje očakávania sa splnili a pleť som už takú suchú nemala, mliečko skutočne pekne pleť zhydratuje. Ak ste zvyknuté mlieko naniesť na vatový tampón a potom si s ním pleť čistiť, tak vám musím povedať, že lepšie mi príde práve používať mlieko podľa návodu, teda ho na tvár naniesť prstami, pleť premasírovať z každej strany a následne opláchnuť vodou. Pripadá mi, že má potom lepšiu čistiacu schopnosť. Ako som už písala, pleť ostáva dobre hydratovaná, častokrát som ani nemala potrebu nanášať ešte pleťový krém. Mlieko som kľudne používala aj normálne počas sprchovania. Čo sa týka odličovania, tak samozrejme zvládne pekne zmyť aj make-up, ale trochu má problém so spodnou očnou linkou, takže tam je potrebné dočistenie pleti, to už ale robím špeciálnym odlíčovačom určeným na pery a oči značky Amway. Čo viac k tomuto produktu dodať? Nedráždil ma, príjemne sa používal, vôňa je jemnučká a pekná, cena fajn, vydrží dlho, pumpička je praktická.. Vravím, ja som práve spotrebovala už druhé balenie a v budúcnosti určite kúpim aj tretie, takže za mňa všetkými desiatimi. 
Čistiaca pleťová voda bez alkoholu na suchú a citlivú pleť
Túto pleťovú vodu som si kúpila pár týždňov po tom, ako sa začala predávať. V ponuke sú dva druhy - ružová na suchú a citlivú pleť a modrá na normálnu a zmiešanú pleť. Ja som si teda kúpila obe varianty, nakoľko pleť sa mi mení aj v priebehu roka, niekedy je trocha citlivejšia, niekedy sa viac mastí. Predsalen hladina hormónov a jedno s druhým, určite to poznáte aj vy. Dnes teda o tej ružovej variante, ktorá je určená zrovna na citlivú, prípadne suchú pleť. 



Začnem opäť teóriou od výrobcu a potom sa pozrieme na výrobok v praxi. Produkt nie je nijako špeciálne opísaný, na etikete je uvedený len návod na použitie - vatový tampón položte na dávkovač a zatlačte. Takto sa vatový tampón automaticky navlhčí. Ráno a večer vyčistite pleť Cien jemným čistiacim gélom alebo Cien jemným čistiacim mliekom. Potom tvár, krk a dekolt vyčistite pomocou vatového tampónu pleťovou čistiacou vodou. Vynechajte oblasť očí. Používajte ďalej vaše bežné Cien výrobky na individuálnu starostlivosť o vašu pokožku. Tip: Prenášajte vo zvislej polohe.



Tak teraz k samotnej praxi. Veľmi oceňujem spôsob aplikácie, i keď teda musím povedať, že pri používaní klasických malých tampónov sa mi sem-tam stalo, že produkt pri menej citlivom zaobchádzaní vyprskol na všetky strany, takže opatrne pri tom stláčaní. Ak ale používate tie veľké tampóny, ktoré konieckoncov preferujem aj ja, tento problém pochopiteľne odpadá. Čo sa týka čistenia, s tým som tiež spokojná, avšak musím zdôrazniť, že nejde o micelárnu vodu, takže odličovanie čiste týmto produktom nebude úplne dokonalé. Je to proste pleťová voda, pred ktorou by sa mal použiť iný produkt a vodou sa pleť už len dočisťuje a tonizuje, no viem že veľa báb sa na to vyprdne a čistí iba touto pleťovou vodou. Ten výsledok však z môjho pohľadu nie je postačujúci, takže nejaké odličovacie mlieko alebo penu alebo čo vám vyhovuje, by ste mali použiť. Na bežné čistenie nenalíčenej pleti však voda funguje úplne bezproblémovo, v tomto smere jej nemám čo vytknúť. Nelepí, nemastí, nedráždi, takže ja som spokojná. Za mňa určite produkt, ktorý stojí za vyskúšanie.

Nie som si celkom istá, či pôjdem v najbližšej dobe aj do druhého balenia, predsalen ja sa líčim dosť často a z toho dôvodu mi viac vyhovujú špeciálne micelárne vody, ktoré zvládnu pleť nádherne odlíčiť, ale ako vravím - nenalíčenú pleť čistí táto pleťová voda ozaj krásne a rýchlo. Ak by ste chceli nejaké to odlíčenie, v tom prípade skutočne odličujte napríklad predchádzajúcim čistiacim pleťovým mliekom a pleť môžete touto pleťovou vodou dočistiť. Je to už na vás čo od prípravku požadujete a aký spôsob odličovania či čistenia pleti preferujete. Tak či onak, proti tomuto produktu nič nemám, ale zažila som už aj lepšie.

Hnodnotenie produktu - 2 alebo fajn produkt, ktorý stojí za vyskúšanie



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)