8. januára 2016

Gwen Stefani - kolekcia pre Urban Decay

Ahojte krásky

Piatkový večer trávim trocha neobvykle a síce prezeraním noviniek od Urban Decay. Paletka očných tieňov Gwen Stefani je už nejaký čas vonku a vy ste ju už mohli vidieť u niekoľkých popredných blogerok ako je Get the Louk alebo Hevi, no viete ako vyzerá zvyšok kolekcie od Gwen? 

Celá kolekcia obsahuje takmer všetky nevyhnutnosti pre nádherné líčenie začínajúc pri palete očných tieňov cez paletku farieb na líčka k setu na úpravu obočia až po rúže na pery a k nim prislúchajúce ceruzky. Musím sa priznať, že každý z produktov ma láka viac než dosť a byť tak milionár, už ich mám všetky doma. A niet sa čo diviť! Farby každého z produktov sú vskutku nádherné, zvodné a hriešne lákavé. Veď nakoniec, posúďte samé...

zdroj











Myslím, že pri tejto edícii dekoratívnej kozmetiky môžeme s čistým svedomím prehlásiť, že Gwen je nielen vynikajúca a talentovaná speváčka, ale tiež žena s vyberaným vkusom. Ja sama Gwen zbožňujem už od detstva, je to ten typ ženy, s ktorou sa kľudne môžem stotožniť pokiaľ ide o divokého ducha, ktorý sa na počkanie dokáže premeniť v elegantnú madam. Klobúk dole, Gwen, spolupráca s Urban Decay sa vyplatila! Celá táto kolekcia je jedno veľké kozmetické nebo! Ja som nadšená a vy?


zdroj obrázkov: urbandecay.com


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)