13. januára 2016

Intenzívna obnova vlasov so Ziajou

Krásny deň, priatelia :-)

Už dlhší čas vám sľubujem, že sa podelím o skúsenosti s vlasovou kozmetikou Ziaja. Konečne nadišiel ten deň, kedy môžem povedať, že líniu pre poškodené vlasy poslušne používam niekoľko mesiacov a môžem plnohodnotne zhodnotiť, ako mi pomohla či nepomohla s mojou hrivou. 

Moji pravidelní čitatelia už dobre vedia, že najviac ma trápia rozštiepené končeky. Problém s výberom vlasovej kozmetiky mám aj kvôli sklonu k rýchlejšiemu masteniu vlasov a aby mi šampóny stále fungovali, musím značky striedať. Začiatkom jesene som začala používať produkty Ziaja z ceramidovej línie pre intenzívnu obnovu poškodených vlasov, ktorú tvorí  šampón, bezoplachový kondicionér a maska na vlasy.





Od výrobcu sa môžeme dočítať následovné: 
Šampón pre intenzívnu obnovu vlasov - ceramidový, perlový šampón pre zničené vlasy, vlasy po kaderníckych úkonoch, s koncentrovaným regeneračným pôsobením. Vhodný od 12 rokov. Napomáha regenerácii vlasov, posilňuje ich oslabené a krehké vlákna, zaisťuje pružnosť a prirodzený lesk. Vlasy sú vyživené, pevné, navlhčené a vzdušné. Použitie: šampón naneste na vlasy a masírujte do vytvorenia peny. Dôkladne opláchnite. Ak je to potrebné, činnosť opakujte.


Kondicionér pre intenzívnu obnovu vlasov - aktívny prípravok bez oplachovania s nízkym pH, ktorý uzatvára vlasové kutikuly a regeneruje vlasy po celej dĺžke až po končeky. Dodáva potrebné výživné zložky vlasom zničeným kaderníckymi úkonmi. Vhodný od 12 rokov. Dopĺňa nedostatok stavebných zložiek, účinne posiluje vnútornú štruktúru vlasov. Poskytuje im okamžitú regeneráciu. Zvyšuje odolnosť vlasov proti poškodeniu. Vlasy sú pevné, zregenerované a hladké. Použitie: Malé množstvo kondicionéra naneste rovnomerne na čerstvo umyté vlasy. Neoplachujte. Pri veľmi zaťažených vlasoch rovnako dobrý účinok dosiahnete opláchnutím po 3-5 minútach.


Maska pre intenzívnu obnovu vlasov - koncentrovaný prípravok s nízkym pH, ktorý uzatvára vlasové kutikuly, regeneruje po celej dĺžke až po končeky. Vhodná od 12 rokov. Dopĺňa nedostatok stavebných prvkov. Hĺbkovo regeneruje narušenú štruktúru vlasov. Zabraňuje rozdvojovaniu sa končekov, zvyšuje odolnosť vlasov voči poškodeniam. Určená pre zničené vlasy. Použitie: masku naneste na mokré vlasy od korienkov až po končeky. Masírujte a nechajte pôsobiť 3-5 minút. Nakoniec dôkladne opláchnite.


Všetky tri produkty sú dermatologicky a alergologicky testované a majú fyziologické pH. 

A teraz upresním, ako celú líniu používam ja - keďže majú moje vlasy sklon rýchlo sa mastiť a ja ich nechcem zbytočne zaťažovať kopou prípravkov, najskôr si šampónom umyjem vlasy, čím ich zbavím nečistôt. Prebytočnú vodu z nich mierne vyžmýkam a od korienkov zhruba do polovice dĺžky nanesiem kondicionér pre intenzívnu obnovu. Súčasne od polovice dĺžky ku končekom nanesiem masku a celé to nechám pôsobiť 5 minút. Hoci kondicionér ako taký nie je potrebné z vlasov vymývať, ja ho predsalen oplachujem, vďaka čomu moje vlasy zbytočne nezaťažujem a oni na oplátku ostanú dlhšie čerstvé a nemastia sa tak rýchlo. Takto si vlasy umývam zhruba každý tretí deň.

Po niekoľko mesačnom používaní pozorujem, že poškodenie končekov sa znížilo asi o polovicu. Ak máte len mierne poškodené končeky, môžte očakávať pochopiteľne lepšie výsledky. Tie moje sú už v trošku dezolátnejšom stave a pravdepodobne ich na plnej čiare zachránia už len nožnice. Ale viete ako to je - lúčiť sa s niekoľko rokov pestovanou hrivou je jednoducho srdcervúca záležitosť a tak sa ich ešte stále snažím zachraňovať dobrou kozmetikou a čiastočne sa mi darí. Na druhú stranu čo mi ale nedá nespomenúť je, že na začiatku používania tejto línie, teda po prechode z produktov Aussie na výrobky značky Ziaja, ma začali tak trochu trápiť lupiny. Našťastie tento problém zhruba po dvoch týždňoch ustúpil a pokožka sa opäť znormalizovala, takže ak budete mať podobnú skúsenosť, nepodliehajte panike (ako ja). Každopádne táto vlasová kozmetika s ceramidmi a provitamínom B5 (D-pantehnol) má niečo do seba a v konečnom dôsledku som s ňou viacmenej spokojná, hoci určite na trhu nájdete aj lepšie produkty. Obávam sa však, že do tých by ste už museli investovať niekoľkonásobne vyššiu sumu peňazí, čo si nie každá z nás môže dovoliť.


No a na záver také tie technické záležitosti - šampón a kondicionér sú balené v klasických fľašiach s malým vystúpeným otvorom a zaklápacím vrchnákom, čo je super ak cestujete. Maska je balená do misky so šrubovacím vrchnákom. Šampón sa predáva v 400ml balení a bezoplachový kondicionér i maska majú po 200ml. Mne osobne produkty vydržali zhruba od konca septembra/začiatku októbra doteraz, takže nejaké 3 - 3 a pol mesiaca a to je skvelé. Vôňa je príjemne ženská, akoby krémovo-ovocná a z vlasov ju cítiť aj po umytí. Musím povedať, že kvalitatívne je táto línia vyrovnaná vo všetkých svojich produktoch, teda som si ich obľúbila všetky a nemám žiaden výrazný problém ani s jedným z nich. Jeden bodík strhávam za počiatočný výskyt lupín a nie úplnú obnovu končekov vlasov.

Ešte aby som nezabudla na ceny a kde môžete produkty kúpiť - objednávať môžete v eshope dobrakozmetika.sk, alebo ich osobne zakúpiť v kamenných predajniach Ziaja pre teba, ktoré teraz nájdete v obchodných centrách v Košiciach (SC Aupark), Poprade (OC Forum)  a Trnave (NC City Arena). Šampón kúpite za 3,13€. kondicionér 2,37€ a masku na vlasy zoženiete za 3,13€.


Hodnotenie produktov - 2 alebo fajn produkty, ktoré stoja za vyskúšanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)