12. februára 2016

Eco friendly hubka do sprchy 2v1 od Mineral Beauty System

Ahojte, kamaráti :-)

Konečne som svoj lenivý zadok dokopala k napísaniu ďalšej kozmetickej recenzie, tentokrát na produkt, ktorý sa zatiaľ neobjavil na žiadnom mne známom blogu a preto verím, že vás zaujme. I keď teda musím povedať, že dnes to nebude úplne slniečková recenzia, ale viac sa už dočítate v pokračovaní článku...

Ak blog môj blog čítate dlhší čas, zaiste ste postrehli, že k mojim obľúbeným produktom radím aj kozmetiku z Mŕtveho mora od výrobcu Mineral Beauty System. Ako to už ale býva zvykom, niektoré produkty nám vyhovujú viac, iné menej a práve dnes by som vás chcela vystrihať pred zbytočnou kúpou produktu práve tejto známej značky. 






Na prvý pohľad lákavým produktom sa zdala byť špongia do sprchy 2v1, ktorá je napustená sprchovacím gélom s prenádhernou vôňou oceánu. Obsiahnutý sprchový gél nie je samozrejme len tak hocijakým sprchovým gélom. Obsahuje totižto minerály z Mŕtveho mora, prírodné ovocné výťažky, esenciálne oleje, vitamíny E a C, Aloe Vera a mandľový olej. Výhodou je, že neobsahuje parabény. Ďalšou službou, ktorú vám poskytne, je exfoliácia a osvieženie pokožky a tiež podpora cirkulácie krvi. Príjemná vôňa má relaxačné účinky a je skvelou aromaterapiou po náročnom dni. Skrátka samé dobré veci, ktoré rozhodne prospejú vášmu telu i mysli. 



Sprchová morská hubka od Mineral Beauty System (pôvodom z Izraelu) je balená v oku lahodiacej krabičke s kruhovým výrezom, cez ktorý si môžete konkrétnu vôňu očuchať ešte pred samotnou kúpou produktu. Súčasťou balenia je špongia a háčik do sprchy, ktorý zabezpečí rýchle a hygienické vyschnutie špongie po jej použití. Prírodná morská hubka je samostatne hygienicky zabalená do fólie a je doplnená o špagátik na zavesenie. Skrátka šikovný produkt.



Poviem vám narovinu, že táto sranda stojí hriešne veľa peňazí - no uznajte, že 8,99€ za sprchovaciu špongiu je ozaj dosť a to aj s prihliadnutím na fakt, že ide o prírodný produkt, ktorý má poslúžiť na 20 až 30 použití. Sprvoti sa mi zdalo, že by mohlo ísť o vynikajúci produkt nielen na doma, ale predovšetkým na cestovanie. Hubku do sprchy si na cesty balím vždy a takto by som ušetrila miesto, ktoré by zaberala fľaša so sprchovým gélom. Otázkou ale je, či skutočne poslúži tak dobre, ako sa tvári? A tu moje očakávania dostali peknú nakládačku. Aj keď prižmúrim obe oči a zmierim sa s tým, že špongia vlastne nejako super-výnimočne nepení, suma sumárum vydržala možno takých 10 použití - na dovolenku to síce bohate postačí, no predsalen je to až trikrát menej, než sľubuje výrobca. No a dávať deväť euro za 10 kúpeľov, s ktorými navyše nie ste ani nejako super extra spokojné, je proste podľa môjho názoru somarina.




Z ďalších nevýhôd spomeniem fakt, že sa do špongie veľmi ľahko zamotajú vlasy, takže sa pripravte na to, že ich z nej budete neustále oberať. Hoci hubku pochopiteľne využijete aj po spotrebovaní obsiahnutého sprchového gélu, jej životnosť príliš dlhá nebude. Asi po niečo vyše mesačnom používaní sa mi z nej vytrhol závesný špagát, takže je z môjho kúpeľňového spoločníka tak trochu kripel. Nie žeby som čakala, že budem špongiu do sprchy používať nadosmrti, to určite nie, ale aby sa mi za túto cenu produkt rozpadol po necelých dvoch mesiacoch, navyše nevydržal ani polovicu sľúbených použití, no to je proste trochu prisilné kafíčko...

Čo už, peniaze som za ňu vyhodila a som poučená do budúcna. Nemôžem povedať, že by som som túto prírodnú morskú hubku do sprchy považovala za úplný prepadák, ale za mňa tento produkt teda skôr nie. Napriek popísaným negatívam si ale myslím, že nejaké tie bodíky si zaslúži aspoň za ten super sprcháč, ktorý špongia obsahuje a eco friendly filozófiu produktu. Sprchový gél Mineral Beauty System sa samozrejme dá zakúpiť aj samostatne, čož je vynikajúce, pretože je to ozaj výnimočný výrobok, ale o ňom si povieme v niektorej z ďalších recenzií.

Hodnotenie produktu - 4 alebo tak toto veľmi nevyšlo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)