12. júna 2016

Calvin Klein sheer crème eyeshadow

Zdravím vás, moje milé!
Tak nám ten víkend opäť raz neskutočne rýchlo zbehol. Škoda, víkendy mám rada - konečne je čas vyložiť si nohy a pokecať s maminou, venovať sa psom a trochu si oddýchnuť. Aj keď je pravda, že sobotné ráno som začala autoškolou a to dnešné pre zmenu čistením akvárií. Našťastie už mám všetky povinnosti za sebou a môžem sa venovať vám. Na mojom instagrame ste pred chvíľou mohli vidieť fotku očných tieňov Calvin Klein, o ktorých si teraz povieme niečo viac. Aj keď sa snažím blog zameriavať na značky, ktoré sú bežne dostupné aj u nás a ktoré si môžeme všetky dovoliť aj po finančnej stránke, dnes predsalen spravím výnimku a pozornosť venujem niečomu menej známemu.

Očné tiene značky Calvin Klein sa ku mne dostali asi rok a pol dozadu a to pri náhodných potulkách po OD Tesco. Viete ako bývajú na Vianoce regále plné všakovakých kozmetických balíčkov? No tak toto je presne ten prípad. Keďže som v tom čase už doma mala 5 lakov na nechty Calvin Klein, ktoré patria k mojim najobľúbenejším, rozhodla som sa kúpiť si aj kozmetický balíček s ďalšími produktami tejto značky. Presnú cenu onoho kozmetického balíčku vám už vážne po tak dlhej dobe nepoviem, no pri googleni som našla tieto očné tiene (v iných odtieňoch) za cenu 6,50€ na stránkach Strawberrynet.com. Tá cena nie je síce brutálne vysoká, ale aj tak si myslím, že väčšina z nás si mono tiene kupuje za trošku nižšie sumy. Každopádne pred každou kúpou príde vhod prečítať si recenziu daného produktu a od toho sme dnes tu. 





Tieto čierne očné tiene sú z kolekcie Sheer Creme Eyeshadow, ich hmotnosť je 2,5g a vyznačujú sa krémovou, alebo skôr gélovou konzistenciou. Osobne mi textúrou trocha pripomínajú čierne gélové linky od Catrice (aj keď tiene Calvin Klein sú podstatne tuhšie) a preto niet divu, že som si spočiatku myslela, že sa budú dať použiť aj v tomto smere. A oni by sa možno aj dali, keby... 

...keby neboli tak príšerné! Pýtate sa v čom? No jednoducho vo všetkom. Už ich pigmentácia je na môj vkus prislabá. Čierna ostane čiernou len na veľmi malom priestore, čo vás núti očný tieň vrstviť a nanášať postupne po veľmi malých plochách - fakt otrava! Ďalší problém mám s výdržou tohoto produktu. Výdrž očných tieňov je pre mňa druhou najdôležitejšou vlastnosťou, hneď po pigmentácii. Od kozmetiky už dávno nečakám zázraky v podobe 24-hodinovej výdrže, avšak pustiť do predaja produkt, ktorý na očnom viečku vydrží sotva 5 minút? To ako vážne? A ešte sa pod to podpíše značka Calvin Klein, ktorú ja osobne považujem za niečo, čo by malo byť na trocha lepšej úrovni ako povedzme Essence?! No, takže aplikácia naprd, výdrž bez bázy naprd. Skúsim teda tú bázu, možno to bude lepšie. Čo myslíte, bolo? No jasné, že nebolo. Vlastne počkať, počkať, tiene si dali tú námahu a vydržali nie 5 minút, ale priam neuveriteľných 7 minút. No nekúp to! Viete v čom bol ešte rozdiel? Že zatiaľ čo bez podkladovej bázy sa tiene komplet zliali do jedinej vrásky, s bázou sa strácali postupne a vytvorili na viečku nepekné fľaky. Nuž, ja navrhujem poďme sa odlíčiť a nabudúce skúsime inú taktiku!


Pokus číslo dva - očné tiene použijem ako očnú linku. Beriem svoj obľúbený skosený štetec a hor sa do práce. Keďže som sa nechystala von, dovolila som si menší experiment. Očnú linku na ľavom oku som po nanesení zafixovala ešte čiernym tieňom z palety 180 ks očných tieňov od BeAngel. Pravú očnú linku som ničím nefixovala. Pochopiteľne ľavá linka bola čiernešia, pravá skôr tmavošedá. Každú minútu som sa kontrolovala v zrkadle aby som vedela, či linky pekne držia, alebo vyzerám ako panda. No, poviem vám, že som vyzerala ako celá ZOO. Linky sa otlačili na horné viečko už v prvej minúte a to ako ľavá, tak i pravá. Výborne, gratulujem, ďalšie mínus na mojom zozname. Zatiaľ čo pravá linka celkom zmizla asi za 10 minút, tá ľavá (čiernym kompaktným tieňom fixovaná) sa držala pekných 20 minút. Síce trochu strácala na intenzite a aj napriek fixácii sa otláčala na viečko, ale stále bola tam! Po zhruba tých 20 minútach to už ale aj s ľavou linkou šlo dolu vodou a keďže zo mňa už bola prvotriedna pandička, šla som sa radšej odlíčiť. 

Suma sumárum je tento produkt absolútny prepadák. Ja vážne nečakám žiadne zázraky, ale skutočne si niektorá firma (navyše s celkom zvučným menom) dovolí takýto produkt dať na trh? Vážne? Veď ono to poriadne nekreslí, nedrží, zlieva sa to, no skrátka celé zle. Naozaj vážení, od tohto ruky preč! Šetrite svoje nervy a peňaženku tiež.

Hodnotenie produktu - 5 alebo čo to sakra je?!

2 komentáre:

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)