6. júna 2016

Kolekcia lakov na nechty Hello Kitty od OPI

Ako veľká milovníčka lakov na nechty mám doma takmer 200-kusovú zbierku všemožných odtieňov, efektov a značiek. Zväčša ide o produkty, ktoré sú bežne dostupné u nás na Slovensku, no pár kúskov som si doniesla aj z dovoleniek v zahraničí. Myslím, že výber lakov na nechty je u nás celkom slušný a preto sa nestáva často, že by som pokukovala po zahraničných značkách. Ak už sa tak ale stane, tak slintám nad lakmi OPI, KIKO Milano (troch týchto miláčikov mám doma), Ciaté, Butter London alebo Essie. Väčšinou sa kochám len tak v tichosti a bez svedkov na internete, ale tentokrát sa s vami musím podeliť o novinku, s ktorou značka OPI prišla. Touto novinkou je kolekcia lakov na nechty Hello Kitty by OPI, ktorá je rozkošne dievčenská a ktorej odtiene ma vskutku očarili. Moje srdce si najviac získala perleťovo biela či ružovkasté odtiene pripomínajúce cukrovú vatu. Celú kolekciu tvorí 12 lakov (zväčša ružových) v typických OPI flakónikoch, ktorých vrchnák je zdobený Hello Kitty potlačou. Ja viem, ja viem - je to infantilné, možno trochu gýčové, ale aj tak ich chcem! 

zdroj





zdroj

zdroj

Dôkazom, že značka OPI má svoje webové stránky premyslené do posledného detailu je fakt, že všetky laky na nechty si môžete virtuálne vyskúšať vďaka skvelej aplikácii Try It On, v ktorej krok po kroku zvolíte dĺžku svojich nechtov, odtieň pokožky a potom už len veselo skúšate, ako by na vašich rukách vyzerali jednotlivé farby. No nie je to šikovné? Za mňa palec hore ;-)

Čo hovoríte na túto kolekciu lakov? Patríte medzi šťastlivcov, ktorí vlastnia laky na nechty značky OPI? Alebo máte inú obľúbenú a overenú značku? Som zvedavá na vaše tipy!

1 komentár:

  1. Ahoj, laky vyzeraju vsetky krasne, opi mam rada. V sephore som hladala nude ruzovy a bol mi ponuknuty aj jeden z rady hello kitty. Nevzala som si ho a celkom to lutujem :S

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)