16. decembra 2017

Balea Abend Rot relaxačný sprchový gél

Krásny večer, dámy!
Dnes sme sa na blogu Na vlastnej koži zišli, aby sme poklebetili o ďalšom kúsku z môjho beauty arzenálu. Uplynulý mesiac som si v sprche užívala jedna radosť. Len škoda, že v tom nefiguroval Brad Pitt, ale verte mi, že ani môj spoločník nie je na zahodenie ;-)





Celý november a polovicu decembra mi chvíle v horúcej sprche spríjemňoval skvelý sprchový gél Abend Rot od Balei. Balea patrí k obľúbeným značkám predovšetkým pokiaľ ide o ich sprchové gély, ktorých pomer kvalita : cena je pre mňa stále nepochopiteľný. Ani tento kúsok nebol výnimkou.

Ako prvá mi do nosa udrela fakt krásna vôňa, ktorá mi pripomína sladučké čerešne. Vôňa je dosť výrazná, no rozhodne nie vtieravá. Lenže ako to už pri lacnejších sprcháčikoch býva, po opláchnutí ju z tela nie je veľmi cítiť. Škoda. 

Tak či onak, sprchový gél vytvára bohatú penu, obzvlášť ak používate sprchovaciu hubku. Pár krát som bola nútená použiť tento sprcháč aj miesto šampónu a čuduj sa svetu, vlasom to nijako neublížilo, aj keď na vašom mieste by som to rozhodne nerobila často.

Objem balenia je 300ml, takže vydrží veľmi dlho, čo sa dá považovať jedine za pozitívum. Čo sa týka zloženia, je to klasická chémia. Nič svetoborné v zložení nečakajte, aj keď na obale sa tento produkt chváli obsahom pupalkového oleja. Ak však mám byť úprimná, žeby sa to prejavilo na kvalite mojej pokožky, to povedať nemôžem. Vlastne čo sa čudujem, pupalkový olej je v zložení až na jednom z posledných miest, takže bohvieako veľa ho tam nenájdete. Nevadí, veď som žiadne zázraky od tohto produktu nečakala. Skrátka je to typický Baleácky sprchový gél, je lacný a funguje. Potrebujete od sprchového gélu niečo viac? Ja nie!

Ak nič iné, relaxačný sprchový gél Balea Abend Rot by ste mali vyskúšať už len kvôli tej krásnej vôni ;-)

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

2 komentáre:

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)