27. júla 2018

Krabička krásy pre skutočné milovníčky prírodnej kozmetiky

Ahojte, moje milé!
Konečne nadišiel môj najobľúbenejší čas v roku - čas dovoleniek. Síce to spočiatku vyzeralo na upršané prázdniny, no vetrík nám mraky rozfúkal a tak si užívam tieto slnečné dni ako sa patrí. Aby som vás ale neobrala o pravidelnú nádielku kozmetiky, rozhodla som sa aspoň na malú chvíľu venovať blogu. Dnes po dlhej dobe prichádzam s článkom plným prekvapení, dnes sa spolu totižto pozrieme na to, čo v sebe ukrývala tajomná BioBeauty krabička krásy z júlovej limitovanej edície.

Skôr než vám predstavím obsah tejto voňavej truhlice pokladov, musím vás zaviazať vernosťou voči prírodnej kozmetike. Ó áno, moje milé! Keď sa konečne odhodláte vyskúšať prírodné produkty, už nikdy sa ku konvenčnej kozmetike nevrátite! Aby som vás však nedržala v napätí až príliš dlho, rozväzujem mašličku na romanticky zabalenom balíčku od Barborky a nechám vás kochať sa všetkou tou nádherou.

Nebudem vám klamať, pri tejto krabičke tak trocha závidím aj sama sebe. Naozaj netuším prečo, veď predsa celá krabička je len moja, moja krásna voňavá krabička krásy, môj milášik...




BioBeauty krabička krásy sa prvýkrát na mojom blogu objavila pred takmer 4 rokmi, no keď som sa dozvedela, že tá tohtoročná júlová bude jedna z najlepších, nemohla som si ju nechať ujsť! A dobre som spravila, krabička sa tento mesiac skutočne vydarila na jedničku s hviezdičkou a my si teraz ukážeme, akéže skvosty sa to v nej ukrývali :-)

Barborka si pre nás v tomto letnom vydaní pripravila hneď niekoľko produktov v plnej veľkosti a ja mám problém rozhodnúť sa, ktorý vám predstavím ako prvý. No nič, nebudem vymýšľať zložité rebríčky a začnem tým, ktorý ma chytil za srdce ako prvý. Najviac zo všetkých ma potešil kamilkový krém od Liqoil, pretože sľubuje protizápalové a dezinfekčné účinky, čo by malo mojej momentálne vyrážkami posiatej pleti výrazne pomôcť. Tak uvidíme či ma tento fešák nesklame.

Druhým produktom, ktorý mi učaroval, je tuhý šampón z dielne MusK (Mydláreň u slečny Kaplánovej). Je to síce mini verzia, no radosť z neho mám aj tak obrovskú, pretože tuhé šampóny sú moja vášeň a práve v tejto oblasti rada skúmam nové značky, druhy, vône... Som naozaj zvedavá ako na mňa zapôsobí práve šampúch od MusK v prevedení Povzbudenie - táto verzia by totiž mala podporiť rast vlasov, čo nás ženy určite poteší. Okrem toho si touto vzorkou šampúšiku skrátim chvíľu čakania na plnú verziu šampúchu Svieže ráno, ktorý som si takisto objednala, no z dôvodu vypredania zásob si naňho ešte pár dní budem musieť počkať. Ale viete ako sa vraví - na dobré sa oplatí čakať ;-)

Do tretice všetko dobré a v tomto prípade to dobré znamená ručne robené prírodné mydlo značky Almara Soap a to konkrétne jeho levanduľová verzia s názvom Provensálský vánek. Ako zaiste viete, ja som veľkou milovníčkou prírodných mydielok a tak niet divu, že českú značku AlmaraSoap som sa chystala vyskúšať už od nepamäti. Aj to je dôvodom, prečo som si pri objednávaní krabičky krásy do košíka prihodila ďalšie tri mydielka tohto výrobcu, ktoré vám predstavím v samostatných článkoch.



Ďalším produktom, ktorý Barborka do tajomnej krabičky krásy pribalila, je must-have každej dámy, ktorá myslí na životné prostredie. Z papierového vrecúška s označením Život bez odpadu totižto vyťahujem háčkovaný odlíčovací tampónik. Opäť produkt, ktorý dokážem oceniť, pretože predstavuje ďalší krok na mojej zero waste ceste. Som síce iba na začiatku, ale pomaly prepínam svoje myslenie a nastavujem svoju domácnosť na ekologickejší spôsob života. Mimochodom už sa nemôžem dočkať až v mojom meste koncom leta otvoria bezobalový obchodík, jupíííí :)

A keď už sme pri tej ekologickej domácnosti, dávam do pozornosti aj koncentrovaný univerzálny čistič značky CHISTEE, ktorý zaiste využije každá gazdinka. V boxíku sa nachádzala jeho 110ml verzia, no keďže ide o koncentrát, ktorý sa riedi s vodou v pomere 1:40, očakávam, že vydrží skutočne dlho. Najviac ma teší jeho univerzálne využitie, predovšetkým však to, že je vhodný na umývanie ovocia a zeleniny, takže zbojom všetka tá fujtajbl chémia z postrekov.

No a na záver tu máme vzorky najrôznejších krémikov a mazadiel. Ako prvú spomeniem vzorku anti-aging krému Krásná paní od Havlíkovej apotéky. Túto vzorku pravdepodobne posuniem mamine a ak sa jej bude pozdávať, je dosť možné, že si pod vianočným stromčekom nájde plné balenie. Druhou vzorkou, o ktorú sa však deliť nebudem, je upokojujúci krém na problematickú pleť značky Hemptouch. Som naozaj zvedavá, pretože mám pocit, že mojej mastnej pleti vyhovuje len máločo. Nuž, držme si palce. Z oblasti starostlivosti o telo som si v júlovej krabičke krásy našla vzorku výživného MINI ME krémiku slovenskej značky 2SIS s harmančekom a nechtíkom. Hoci je línia MINI ME určená pre detičky, aj tento poklad vyskúšam sama na sebe. Ďalšou vzorkou od 2SIS je krém na ruky - ide o pripravovanú novinku a tak som veľmi rada, že môžem byť medzi prvými, ktorí ju vyskúšajú. Som naozaj zvedavá, lebo na krémiky na ruky mám dosť vysoké nároky. Poslednou kozmetickou vzorkou júlového vydania krabičky krásy je antistresový prírodný deodorant značky Savon. Deodorant neobsahuje sódu bikarbónu, nezanecháva škvrny na oblečení a je vhodný aj pre citlivú pokožku. Nuž, uvidíme ako obstojí v praxi. Úplne posledným prekvapením, ktoré ma čakalo na spodku krabičky krásy bol nežný vonný vosk do aromalampy v tvare srdiečka, ktorý vyrába samotná Barborka pod značkou Jemnô. Ak ste o jej dokonalých sviečkach a vonných voskoch ešte nepočuli, musíte to ihneď napraviť! Kam sa na ne hrabe Yankee Candle ;-)



Ako ste si mohli prečítať, júlová tajomná krabička krásy bola plná dokonalých produktov. O jej obľúbenosti hovorí aj fakt, že sa všetkých 50ks vypredalo za neuveriteľných 28 minút, takže si zrejme viete predstaviť akú som mala radosť, že som si stihla uchmatnúť jednu krabičku aj pre seba. 

Nuž a na záver dnešného článku vám ešte zaželám aspoň tak krásne prázdniny ako mám ja - s vyloženými nohami, chutným letným drinkom na stole a voňavou kozmetikou v náručí 

2 komentáre:

  1. Bašku a jej Biobeauty milujem už nejaký ten piatok. Tiež som sa chystala na tú krabičku krásy, ale akosi som to nestihla. No nevadí, aspoň robia krabičky radosť niekde inde! :) No aj tak som si objednávala pár vecí a tak si urobila svoju vlastnú krabičku :D

    Veta, ktorá mi zmenila život / Facebooková stránka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma mrzí, že si ju už nestihla. Je pravda, že bola vypredaná behom pol hodinky. Ja som si kvôli nej špeciálne nastavovala budík. Tak snáď ti aspoň urobili radosť ostatné produkty, tiež som si bokom objednala ešte pár produktov, ale s tými sa pochválim až o pár dní v extra článku :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)