20. apríla 2019

Navia jemný šípkový peeling pre problematickú pleť

Ahojte, moje milé!

Znova vás vítam na blogu Na vlastnej koži, tentokrát pri kozmetickej recenzii na prírodný šípkový peeling značky Navia, ktorý je určený pre problematickú pleť. Tento peeling používam od minulého leta, kedy mi ho zaslala milá Linda z eko-shopu Naturlove.sk. Mám pocit, že jeho balenie je snáď nekonečné a to je len dobre!




 V eshope sa o tomto produkte dočítate následovné:
S prírodným pleťovým peelingom z rady kozmetiky Navia zo Slovenska bude vaša problematická pleť so sklonom k masteniu vyživená a dokonale očistená. Pleťový peeling preniká hlboko do pórov, kde svojimi vlastnosťami a zložením pokožku vyčistí a zároveň aj hydratuje. Obsahuje množstvo olejov ako sú napríklad konopný olej či olej z lieskových orechov. Tie dodávajú pleti dostatok vody a chránia pred vysušovaním, čím pleť automaticky reaguje svojim mastením. Marocký íl a šípkový peelingový prášok s vitamínom E ešte viac podporuje čistiace účinky a najmä bojuje proti nežiaducemu masteniu. Pred použitím prírodného šípkového peelingu na problematickú pleť musíte svoju pokožku tváre najprv odlíčiť. Nezľaknite sa ani po jeho použití - pleť bude reagovať prirodzeným začervenaním, ktoré vyriešite prípravkom na tonizáciu. S extra prírodným čistiacim peelingom sa vám vaša mastiaca pokožka poďakuje a rozžiari.

Musím sa priznať, že na vyskúšanie môjho prvého produktu od Navie som bola ohromne zvedavá. Táto značka mi je veľmi sympatická, pretože za ňou stojí očarujúca Martina, ktorá študovala na lekárskej fakulte a ktorá získala titul z oblasti chémie. Viete si snáď predstaviť niekoho povolanejšieho na výrobu prírodnej kozmetiky? Ja nie!

Ale späť k samotnému produktu. Jemný pleťový peeling pre problematickú pleť je u mňa jedným z must-have produktov a to už od prvého použitia. Peeling má hustú konzistenciu a ideálne je nanášať ho priloženou špachtličkou. V dlaniach produkt jemne zohrejem a potom ho už prstami prenesiem na tvár, ktorú následne krúživými pohybmi zbavujem odumretých kožných buniek. Aby vám peeling vydržal naozaj dlho a aby bol stále čerstvý, je potrebné zamedziť akémukoľvek kontaktu s vodou či špinou. To viete, tieto prírodné produkty majú tak čisté zloženie, že je škoda znehodnotiť ich akýmkoľvek spôsobom. Práve aj pre spomínané hygienickejšie používanie je sklenený téglik, v ktorom sa šípkový peeling nachádza, vybavený okrem klasického uzáveru aj dodatočným plastovým viečkom.


Peeling ako taký má veľmi príjemnú vôňu, ktorá určite prispeje k pocitu pohody počas jeho používania. Ako už samotný názov napovedá, je skutočne jemný a tak sa nemusíte báť, že by ste svoju pleť nejako poškodili. Samozrejme je potrebné držať sa pokynov výrobcu a produkt aplikovať na navlhčenú tvár. Na jedno použitie mi vystačí zhruba množstvo, aké vidíte nabraté na špachtličke na uvedených fotografiách. Používa sa maximálne raz týždenne! Aj vďaka tomu vám tento peeling vydrží niekoľko dlhých mesiacov.

Po každom použití tohto šípkového peelingu mám pocit znovuzrodenia. Pleť je neuveriteľne hebká a vďaka pridaným olejom aj krásne vláčna. Hoci sa v eshope NaturLove.sk dočítate, že pleť reaguje na produkt miernym začervenaním, u seba som nič také nepozorovala. Moja pleť tento produkt znáša veľmi dobre a aj keď obvykle pri výskyte akné mechanické peelingy nepoužívam, tento je tak jemný, že mi vôbec neprekáža. Práve naopak, mám z neho pocit, že pleť dokonca trošku upokojí, obzvlášť ak ho nechám na tvári minútku či dve pôsobiť. To vďaka obsiahnutým esenciálnym olejom z čajovníka, mäty a citrónu, ktoré majú silné antibakteriálne účinky. Okrem toho obsahuje marocký íl Rhassoul, ktorý sa teší čoraz väčšej obľube. 


Ako som už v úvode naznačila, ide o rýdzo prírodný produkt. Značka Navia je známa tým, že do svojich produktov vyberá prevažne rastlinné ingrediencie a inak tomu nie je ani v tomto prípade. Produkt je 100% vegánsky, navyše nie je testovaný na zvieratách a je ručne robený. Balenie má neuveriteľných 30ml a kúpite ho za 7,50€. Vyrobený je samozrejme u nás na Slovensku.


Nuž a čo je podľa mňa na tomto produkte najlepšie? Že nemusíte zúfať ak netrpíte problematickou pleťou a aj napriek tomu chcete tento úžasný pleťový peeling vyskúšať. Značka Navia totiž ponúka rôzne verzie svojho šípkového peelingu a tak si vyberiete aj ak je vaša pleť suchá a citlivá alebo ste majiteľkou zrelej pleti. Je skutočne vidieť, že Martinka myslí na každú z nás.


6 komentárov:

  1. Osobně dávám přednost chemickým exfoliatorům(a hlavně těm, co nemusím smývat vodou, protože jsem líná), ale tenhle peeling vypadá skvěle☺️

    CZECHHONEY: V.’s World  




    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S klasickými chemickými peelingami na báze kyselín popravde skúsenosti nemám, maximálne ešte tak enzymatický peeling od Ziaje, ale pri tom sa mi zase koľkokrát nechce čakať tých 15-20 minút kým to má účinkovať, holt mám radšej kratšie sprchy, takže po ňom v poslednom čase siaham ozaj len raz za čas keď idem do horúcej vane... :-D

      Odstrániť
  2. Túto značku nepoznám, ale peeling vyzerá veľmi dobre :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to úžasne :) Ja mám exfoliačny od Nuskin a som s ním spokojná ale ani tento nevyzerá zle :)

    NOHAVICE VOLAJÚCE PO ORIENTE !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten od Nuskin som ešte neskúšala, pozriem aj na neho :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)