14. apríla 2019

Balea Coconut Kiss - šampón a kondicionér v praktickom cestovnom duo balení

Ahojte, krásky moje!
Po veľmi dlhom čase a dosť ťažkých posledných dňoch, som si konečne našla zopár minút na spísanie ďalšieho blogového príspevku. Ani si nepamätám, kedy naposledy som používala klasický šampón, pretože už dlhé mesiace siaham prevažne po prírodných tuhých šampónoch. V posledných týždňoch som ale mala pocit, že moje vlasy potrebujú znova na chvíľu pocítiť ten pocit, keď po nich steká krásne tekutý šampón, ktorý ich nádherne obalí a dopraje im potrebnú vláčnosť. Pri jednom z mojich skorších nákupov mi do oka padol tento kokosový šampón spolu s kondicionérom a áno, bolo to predovšetkým kvôli jeho netradičnému baleniu...




Ako už na úvodnej fotke vidíte, balenie produktu je veľmi elegantné, no zároveň hravé a praktické. Je dosť ploché na to, aby sa zmestilo do ktoréhokoľvek vrecka, no zároveň v sebe ukrýva dostatočné množstvo produktu. V doch samostatných komôrkach sa ukrýva až 50ml každého z produktov. Mám za to, že sa Balea Coconut Kiss aj vďaka tomu skvelo hodí na cestovanie. Navyše tá veselá dievčenská farebná kombinácia! Tej sa skrátka nedá odolať! Aj preto plánujem po úplnom spotrebovaní šampónu a kondicionéru obal poriadne opláchnuť a znova ho používať pri svojich cestách po svete. Hoci je Balea Coconut Kiss Twinpack  minuloročnou novinkou na našom trhu a hoci ide o limitovanú edíciu, ešte stále môžete tento produkt nájsť na policiach v DM drogérii za neuveriteľnú cenu 1,99 €.


Výrobca nám pri tomto produkte sľubuje šetrné umývanie vlasov a ľahšie rozčesávanie, zároveň by mali vlasy ostávať príjemne vláčne. Nuž, so šampónom sa zoznamujeme už niekoľko týždňov a musím povedať, že sme si vcelku padli do oka. Veľmi mi vyhovuje jeho nežná kokosová vôňa, ktorá patrí k mojim najobľúbenejším, čo môžem bez výčitiek vyhlásiť aj o kokosových koláčoch ;-)

Šampón je vo vlasoch veľmi príjemný, pena sa začne tvoriť po pár sekundách masírovania vlasov a vy doslova cítite ako zo svojej hrivy odstraňujete všetku tú mastnotu a prach, ktoré sa do nej v priebehu dňa dostali. Ten pocit skrátka milujem.  

Po šampónovaní prichádza na rad kondicionér, ktorý si votriem do celej dĺžky vlasov, avšak opatrne, aby som to s ním náhodou neprehnala. Nechcem predsa vlasy zbytočne zaťažiť, čo sa žiaľ pri väčšom množstve stáva. Po dôkladnom vymytí produktu z vlasov si ich zabalím do uteráka a počkám, kým sa z nich prebytočná voda vysaje. Potom ich vypustím na slobodu a nechám prirodzene vyschnúť. Vlasy ostávajú naozaj krásne, príjemné na dotyk a prirodzene sa lesknú. Navyše nemám žiaden problém s ich rozčesávaním. Ak teda hľadáte výrobok, s ktorým by ste mohli cestovať krížom krážom po svete, alebo jednoducho len hľadáte parťáka do nepohody, určite by ste si nemali nechať tento produkt ujsť. PS: Ide o vegánsky  výrobok ;-)

Edit: Ako sa tak dostávam ku koncu produktu zisťujem, že posledné zvyšky šampónu aj kondicionéru sa z tohto na prvý pohľad praktického balenia naozaj ťažko dostávajú. Škoda, mohol to byť výborný produkt, takto mám ale pocit, že poslednú štvrtinu nemám ako dostať von...


Hodnotenie produktu - 2 alebo fajn produkt, ku ktorému mám len malé výhrady

6 komentárov:

  1. Mám tu zelenou variantu a kupovala jsem si ji do porodnice :-) je to super vychytávka a nezabere moc místa :D

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú zelenú som videla na instagrame, ale u nás ju žiaľ nepredávajú :-(

      Odstrániť
  2. Taky ho mám a nosím ho sebou na bazén, kdy si potom ve sprše umyju i vlasy. Dost šetří místem. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, na cestovanie a obzvlášť do kabelky je ako stvorený... :-)

      Odstrániť
  3. Sice to není super-eko, ale aspoň Balea netestuje na zvířatech, to oceňuju. :) Jinak kdybys nutně chtěla mít tekutý šampon, a přitom nezatěžovat přírodu, dají se sehnat i v bezobalových obchodech. A není to až tak drahé. Nebo jsem měla šampon v balení pro kadeřnice, byl ho litr. Vydrží to nekonečně dlouho a je to jedna lahvička místo pěti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V mojom meste sa žiaľ bezobalové obchody (máme len 2) zameriavajú skôr na potraviny, z kozmetiky majú v ponuke práve len tuhé šampóny :-(

      Ale napadá mi, že máme aj jeden obchodík s čapovanou drogériou, tak možno že budú mať aj čapovanú kozmetiku, musím sa ísť po sviatkoch pozrieť... :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)