2. marca 2013

I'm the captain of my soul

Konečne sme so spolubývajúcimi spáchali nejakú akciu a zašli sa do mesta vyblázniť. Už dva mesiace sme sa chystali do palacinkárne, no vždy niektorá z nás mala skúšku alebo iné povinnosti, takže sme to odkladali a odkladali a odkladali. V stredu nás to odkladanie prestalo baviť a posilnené fľašou vína a pralinkami s likérom sme zahájili akciu PÁRTY ROKA! Plán bol jasný - jedna palacinka v Hami-Papi a potom smer disco. Jedna za druhou sme si dali rýchlu sprchu, nahodili najlepšie šaty, naše prednosti sme zdôraznili malým množstvom šminiek a zatiaľ čo ja a K. sme boli pripravené na odchod, naša milovaná T. ešte stále behala po izbe v prádle! Nakoniec aj ona vyhrala nekonečný boj so šatníkom a tak sme mohli vyraziť do ulíc.

Dosť už ale o nás. Keď som dnes rozmýšľala o outfite, ktorý by sa vám mohol páčiť, na um mi prišla námornícka tématika. No a tu je výsledok...



Nakoniec ešte pridávam môj dnešný výtvor na POLYVORE. Veľmi sa mi zapáčil námornícky motív a tak vás nim teraz budem asi trocha viac zasypávať. Tiež ho tak milujete?


2 komentáre:

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)