17. apríla 2013

Miss Sporty - Morning Baby! bb Cream

V dnešnom článku vám predstavím novinku od Miss Sporty - Morning Baby! BB Cream. Zároveň to bude recenzia na tento produkt. Spomedzi BB krémov na našom trhu ide o najlacnejšiu verziu. Tieto BB krémy sú dokonca lacnejšie ako BB-čka od Essence. Miss Sporty BB krém kúpite v DM drogérií za 2,49€.

Miss Sporty Morning Baby BB cream




Morning Baby BB Cream je v predaji v dvoch odtieňoch a to 001 Nude Radiance a 002 Beach Radiance. Oba odtiene pôsobia prirodzene, takže problém nebudú mať ani slečny so svetlou pokožkou, ani snedé krásky.

Odtiene BB krém Miss Sporty Morning Baby!

Morning Baby BB krém od Miss sporty - odtiene Nude Radiance a Beach Radiance

Miss Sporty Morning Baby! BB Cream odtiene 001 a 002

Tento BB krém sľubuje 5 účinkov v 1 kroku:
- hydratáciu pleti
- zakrytie nedostatkov pleti
- vyhladenejšiu pleť
- prirodzene rozjasnenú pleť
- ochranu pred vonkajšími vplyvmi


Výsledkom by mala byť perfektná a zdravo vyzerajúca pleť. Tento žiarivý vzhľad pleti údajne vydrží 14 hodín. Je to ale pravda?

Určite je všetkým jasné, že vzhľadom k cene nepôjde o žiadny trhák na našom trhu. Myslím si však, že slečny, ktoré nemajú výrazne problematickú pleť a nechcú alebo si nemôžu dovoliť utratiť veľa peňazí za drahé ázijské BB krémy, ocenia tento produkt. Ako som naznačila v predošlej vete, krytie tohto produktu je slabé. Pokiaľ vás teda trápi akné a chcete to zamaskovať, namiesto BB krému zvoľte klasický make-up so strednou až vysokou krycou schopnosťou. Hydratácia - Morning Baby BB Cream patrí k tým šťastným produktom, ktoré mi nepremenili tvár na hromadu šupiniek. Tento pocit trval počas celého dňa. Pleť teda nevysušuje, pocit po použití krému je vskutku príjemný, pleť vydrží hydratovaná celý deň. Je jemne, ale zato veľmi príjemne parfemovaný, čo poteší najmä v týchto jarných a blížiacich sa letných mesiacoch. Na rozžiarenie pleti využíva technológiu trblietavých mikročastíc, ktoré odrážajú svetlo, no zároveň nie sú na pleti príliš viditeľné a tak sa nemusíte báť, že by ste žiarili ako discoguľa. Popravde aj po rozotrení krému na ruke je trochu problém ich spozorovať, lebo sú fakt fakt maličké - čo je pre mňa plus. Obrovským plusom je aj jeho výdrž. Krémik na tvári vydrží od rána do popoludnia (cca. 6-8 hodín), ale nie celých sľúbených 14 hodín. Ďalšou výhodou je, že nezvýrazňuje póry, ale ani ich nejako extra nezamaskuje, isté zlepšenie a vyhladenie som však spozorovala. Pleť bola ucelenejšia a prirodzená. Veľkou výhodou tohto výrobku je, že sa veľmi jednoducho nanáša a na pleti nevytvára fľaky, mapy či škvrny. S aplikáciou teda nebudú mať problém ani začiatočníčky.


Suma sumárum  by som tomuto výrobku udelila 3/5 bodov. Tie u mňa získal tento produkt za dobrú konzistenciu a bezproblémové nanášanie, ľahkú a príjemnú vôňu, cenu, výdrž a v neposlednom rade za celkový dizajn balenia, ktorý ulahodí každému ženskému oku. Vzhľadom k cene je to skutočne produkt, ktorý sa oplatí vyskúšať.Samozrejme za predpokladu, že vaša pleť nie je extra problematická a nemáte pigmentové škvrny, ani nepotrebujete prekrývať nejaké výrazné nedokonalosti. A či by som si kúpila tento BB Cream od Miss Sporty ešte raz? Rozhodne áno! Pretože na leto, kedy je aj kúsok make-upu pre mňa veľkou záťažou, je toto BB-čko skvelým produktom. Myslím si, že cena 2,49€ za 30ml tohto BB krému je viac než potešujúca a aj keby ste zistili, že vám nevyhovuje, nebola by to až tak veľká katastrofa. A hlavne - vždy ho môžete dať mladšej sestre ;-)

Hodnotenie produktu - 2 alebo fajn produkt, ktorý stojí za vyskúšanie

24 komentárov:

  1. súhlasím, že na leto sú bbčka ako stvorené :))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BB a léto to je dvojka:)) Já bych si tenhle asi nepořídila, ale kdo ví třeba časem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme každému vyhovuje niečo iné a mnoho ľudí nemá rado značku Miss Sporty, ale ja mám pár výrobkov, ktoré som si od nich obľúbila :) Už len aby tu bolo to leto.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Pokiaľ nepotrebuješ výraznejšie krytie, tak odporúčam vyskúšať. Za tie peniaze sa to oplatí a je celkom fajn :)

      Odstrániť
  4. za tie peniaze sa to oplatí máš pravdu :) asi sa pojdem pozrieť do DMka :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja môžem len odporúčať, za vyskúšanie nič nedáš a fakt tie peniaze nie sú taká pálka, ktorú by človek nejako extra ľutoval, keďže ostatné BB stoja cez 6€.

      Odstrániť
  5. Ahoj Zuzka, nevedela by si mi poradiť nejaký dobrý ázijský BB krém? Všade čítam, aké sú úžasné, lenže na každý jeden sú zmiešané recenzie a ja už neviem, podľa čoho sa riadiť :) Hlavné pre mňa je, aby mal SPF, nebol protivráskový (načo, mám 20, snáď to ešte nepotrebujem) a aspoň troška kryl - mám začervenanú pokožku v T-zóne. Pôvodne som plánovala objednať si tento http://www.bbcreamshop.sk/product/62/skin79_dream_girls_bb_cream#.UJf3D2_Qe3Z
    čo naň hovoríš? :)
    a ešte jedna otázočka - kde v Tescu v NR nájdem FF kozmetiku? :)
    Ďakujem za tvoj čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Anetka,
      vopred ti ďakujem za prejavenú dôveru. Bohužiaľ pravé ázijské BB krémy som zatiaľ nemala možnosť osobne vyskúšať. Takisto ako ty ich poznám len z recenzií a preto ti neviem spoľahlivo odporučiť konkrétny produkt. Podľa popisu tebou vybraného BB creamu by som však povedala, že by ti mohol vyhovovať. Ak si nie si celkom istá, odporúčam opýtať sa predajcu na vzorku. Niektoré e-shopy ti ich na vyžiadanie pošlú zdarma, u iných predajcov sú spoplatnené. Cena vzorky nie je vysoká, väčšinou 10-50 centov, v závislosti od produktu a značky. Objavila som však recenziu na tebou vybraný produkt, tak hádam ti pomôže v rozhodovaní. Nájdeš ju na adrese:
      http://francebabyfashion.blogspot.cz/2012/11/skin79-dream-girls-bb-cream.html

      Odstrániť
    2. Mnohokrát vďaka za to, že si si našla na môj (a nielen na môj, si úžasná, vidieť, že si svojich čitateľov naozaj vážiš :) ) komentár čas, nakoniec som sa rozhodla pre iný BB krém, myslím, že je viac krycí a celkovo by mal mať viac benefitov. A ten obal! Keď sa tak nad tým zamyslím, tak je vzhľadovo podobný tomuto od Miss Sporty :D Ak chceš, dám ti vedieť, ako fungoval :) Cena by sa mi zdala vysoká, lenže treba vziať do úvahy, že má 60 ml, čo je ozaj dosť. Veľmi sa naň teším a určite ho otestujem aj na dovolenke (ktorá je vlastne hlavným dôvodom pre túto kúpu).

      http://www.bbcreamshop.sk/product/32/etude_house_precious_mineral_bb_cream#.UXrOeaIqzmo

      Odstrániť
  6. První recenze na BB od Miss Sporty, kterou jsem četla a jsem nadšená :-)
    Teda pro mě by určitě nebyl, kromě toho, že jsem docela rozmazlená BíBíčky asisjskými (Misshou :D), bohužel potřebuju maskovat nedostatky pleti :-(, ale pro mou neteřinku zní jako dělaný, takže po něm mrknu, teda jestli se u nás v drogerii nachází, ale mám pocit, že jsem před časem někde četla, že ho někdo viděl, takže asi bude :-) Díky za super tip :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ešte k BB krémom nejak "nepričuchla" :D ...stále som skor za krém a za meke-up zvášť... síce už som skúšala 3 druhy ale nejak sú pre mna všetky tmavé, na leto sú určite vynikajúce ale kým mna neopáli tak to skrátka nejde :D ..ale tento sa tiež na tie peniažky oplatí aj ked ako vravím moc sú tmavé.. GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ich rozotrieš, tak rozhodne nefarbia tak silno ako make-upy, takže výsledný odtieň je stejne slabší ako na fotkách :) Na fotkách je schválne hrubá vrstva, aby bolo vidno rozdiel medzi jednotlivými odtieňmi. Na tvári vyzerajú inak. Neskôr dodám fotky aj na tvári.

      Odstrániť
  8. ja som s týmto BB krémov veľmi spokojná pretože na to akú má cenu si myslím, že je naozaj skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Má to strašne zlatý obal, i keď ja make-upy nepoužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve kvôli obalu som si ho kúpila.. Ja som maniak na pekné obaly.. Našťastie aj obsah je dobrý :)

      Odstrániť
  10. Jéééj, akurát v správnom čase takáto recenzia, akurát som minula BB od maybeline a rozmýšľala, či si znovu úpiť ten istý... takýto by ma ani len náhodou nenapadlo skúsiť, neverila by som mu za tú cenu. Ale určite vyskúšam!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. som strašne rada, že som na túto recenziu narazila Sue :)
    V poslednej dobe nič iné ako BBčka nepoužívam a hľadám rôzne na skúsenie v akejkoľvek cene a kvalite a tak rôzne, takže díki za típ, skúsim .. a prinajhoršom ho fakt venujem mladšej sestre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Right here is the perfect site for everyone who would like to understand this topic.

    You know so much its almost hard to argue with you (not that
    I personally would want to…HaHa). You certainly put a
    brand new spin on a topic which has been written about for many
    years. Great stuff, just great!

    My weblog ... Electric Stove Fires (Www.Laserdistancemeasure.Org)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)