23. apríla 2015

Láska vo vani

Ako zaiste viete, začiatok týždňa som opäť raz trávila v Nitre, kde som šla len na otočku kvôli odovzdaniu indexu. Asi si viete predstaviť ako zničene človek vyzerá, keď má za sebou 6,5 hodinovú cestu tam a ďalšiu 6-hodinovú cestu späť. Cesty autobusom, hoci ma veľmi baví sledovať cez okno prírodu, ma po fyzickej stránke veľmi vyčerpávajú. Nikdy sa v autobuse nedokážem vyspať a preto po takýchto cestách zvyknem prespať polovicu nasledujúceho dňa. To som si však včera nemohla dovoliť. Jar sa nám už začala a okolo domu je kopa práce.

Včera som sa odhodlala a namiesto sedenia za počítačom som sa pustila do čistenia jazierok - konieckoncov sú to moje korytnačky kto v nich býva, takže čistenie by tak či onak ostalo na mne. Po niekoľkých hodinách namáhavej práce som konečne dočistila aj posledné tretie jazierko a s dobrým pocitom z odvedenej práce som padala únavou. Tak nutne som si potrebovala oddýchnuť, no zároveň si dať poriadnú sprchu a tak som si povedala, že predsa nemôže byť nič lepšie než odpočinok v teplom  kúpeli. Ten som si pre radosť ešte vytuningovala perfektnou soľou do kúpeľa značky Kneipp, o ktorej si dnes povieme čosi viac...




Značka Kneipp pochádza z Nemecka a má viac než 120 ročnú tradíciu. Jej zakladateľom bol farár a prírodný liečiteľ Sebastian Kneipp, ktorý bol presvedčený, že všetko čo potrebujeme k tomu, aby sme boli zdraví, nájdeme v prírode. Niet divu, že filozofiou značky Kneipp je teda súlad človeka s prírodou. Okrem prírodnej kozmetiky ponúka táto značka tiež doplnky stravy a rastlinné liečivé prípravky. Nás dnes ale bude zaujímať práve spomínaná prírodná kozmetika a to konkrétne mandľová soľ do kúpeľa.




Prírodná termálna mandľová soľ značky Kneipp neobsahuje žiadne konzervačné látky, chemické prísady, parafín, silikóny, minerálne oleje, živočíšne zložky ani farbivá. Má neutrálne pH a je dermatologicky testovaná. Je to jednoducho skvelá vecička, ktorú by ste si mali zadovážiť ak vám záleží na zložení produktov, ktoré používate. Jedno balenie tejto prírodnej termálnej soli má 60g, čo je dávka postačujúca na jedno použitie. Výrobca odporúča soľ rozpustiť v 36-38°C vode a v kúpeli relaxovať po dobu 10-20 minút. 


Túto soľ mám doma už niekoľko týždňov, kupovala som ju v DM drogérii za cenu cca 1,20€. Soľ je vyrobená v Nemecku (Kneipp je tradičná nemecká značka) a tak som si povedala, že to určite bude stáť za to. A veruže stálo! Kneipp mandľová kryštálová soľ do kúpeľa je jedna z najlepších solí do kúpeľa vôbec. Je krásne voňavá a keďže obsahuje mandľový a jojobový éterický olej, zanecháva pokožku príjemne hebkú, nie však mastnú. Kúpeľ v nej je lepší ako dovolenka na Bahamách, je krásne voňavý, príjemný pre vašu pokožku a hlavne je to čas, kedy máte možnosť skutočne zabudnúť na všetky starosti. Po kúpeli sa budete cítiť ako znovuzrodená, celé telo je uvoľnené a človek sa celkovo cíti lepšie.


Za odporúčaných 20 minút vo vani som si ale dopriala viac ako len soľný kúpeľ. Svoje telo som rozmaznala od hlavy až po päty - pleť som poriadne vyčistila obľúbeným pleťovým mliečkom a dopriala som si aj milovanú pleťovú masku. Vlasy som zbavila nečistôt šampónom a následne na nich naniesla masku. Telový peeling sa zasa postaral o zvyšok môjho tela a nôžky si oddýchli pri automasáži. Celý ten čas som cítila ako dobre mi je v mojom luxusnom kúpeli, ale to vás asi ani neprekvapuje. Bola to jednoducho krásna odmena za tvrdú prácu okolo domu. Čo je však skvelé na nás ženách je, že si dokážeme dopriať príjemnú odmenu aj keď sme nič neurobili a preto bežte do obchodov a túto soľ do kúpeľa si určite kúpte aj keď ste len gaučový typ - doprajte si ju jednoducho len tak, pre radosť ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)