30. marca 2013

Líčenie očí na deň i noc

Po minulom inšpiratívnom článku, v ktorom som vám ukázala niekoľko sexi červených lodičiek, vám dnes prinášam 30 nápadov na líčenie očí. Líčenie očí v tomto článku je vhodné na denné nosenie, ale taktiež do klubu či na ples. Stačí si len vybrať. 










Čo vy a líčenie očí? Viete sa s farbami pohrať a viečko pekne vytieňovať, alebo vám to s farbami veľmi nejde a radšej používate len jednu či dve farby? Chodíte často na plesy a používate výraznejšie slávnostné líčenie? Aké farby sú vaše najobľúbenejšie a ktoré očné tiene používate najčastejšie?  Máte svoju obľúbenú značku očných tieňov? Obsahuje vaša kozmetická výbava aj paletu očných tieňov? Používate farebné očné linky, alebo ste verné čiernej klasike? Čo vravíte na umelé riasy? 


6 komentárov:

  1. O MŮJ BOŽE ZLATÝ, co mi to děláš =D Fuuu, vypadá to vše fantasticky a nádherně, já to chci taky umět ... =(
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne inšpirácie :) určite niečo obkukám a vyskúšam :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to skvěle, ale asi bych si s takovým líčením připadala jak klaun :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po pravde mi to s očnými tieňmi vôbec nejde a to som si nedávno zadovážila aj takú tú obrovskú paletku očných tieňov, kde mám cca 50-80 (ani neviem :D) farbičiek. Takže len híkam nad podobnými inšpiratívnymi fotkami, ale zväčša sa vystačím s obyčajnou čiernou linkou...

    Umelé mihalnice som párkrát skúšala, ale skôr na dáke tie špeciálnejšie príležitosti, na bežné nosenie by sa mi s nimi nechcelo piplať :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je vážně dokonalost,kéž bych to taky uměla :)
    TerezaKubalova

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)