28. marca 2013

Spring is here!

Posledný mesiac ma ide trafiť šľak z POLYVORE.COM. Už dávno som sa chcela pustiť do tvorenia ďalších setov, no zakaždým keď som klikla na "create set", zobrazil sa mi naposledy vytvorený outfit namiesto čistého miesta pre tvorenie. Dnes ma už prešla trpezlivosť a veci zo setu som zmazala a vytvorila nový. Klikla som na uložiť a namiesto toho, aby mi to vytvorilo úplne nový samostatný set, mi úžasný POLYVORE nahradil starý set novým. Priznám sa, že nemám ďaleko od infarktu, pretože s predošlým outfitom to bola vyše hodinová piplačka, ktorá sa teraz vyparila do neznáma.

Rýchlo som zmobilizovala posledné zvyšky energie, vyhľadala outfit na blogu, spravila z neho print screen a  outfit umiestnila do pôvodného článku ako klasický jpg. file. Na Polyvore sa mi ho však už nepodarilo zachrániť. A kvôli čomu som musela toto všetko podstúpiť? Kvôli môjmu výtvoru s názvom "Spring is here!" alebo po našom "Je tu jar". Do tohto setu som zakomponovala trendy pre jar 2013, ktoré opäť prinesú množstvo krásnych farieb do našich šatníkov. Dúfam, že sa vám môj výtvor bude páčiť. Píšte názory!!! :) 





4 komentáre:

  1. Bohužel, jaro je jen v šatníku :( Moc hezká koláž, vypadá profesionálně !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. U nás už sneh nie je a dúfam, že to tak ostane.. Čakám už len na tie sľúbené slnečné lúče :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)