14. augusta 2013

Šikovný odlakovač so špongiou

Prednedávnom sa na trhu objavil zázračný odlakovač 1 second od Bourjois Paris, ktorý vaše nechty zbaví laku za neuveriteľnú jednu sekundu. Všetky dievčatá, ktoré poznám (vrátane mňa) sú z neho unesené, no odrádza ich cena tohto laku. Povedzme si úprimne, len máloktorá z nás je ochotná zaplatiť 10€ za odlakovač na nechty. Ako si teda dopriať pohodlné odlakovanie nechtov za pár sekúnd bez toho, aby ste museli míňať veľkú sumu peňazí? Mám tu pre vás jednoduchý a rýchly návod, ako si sami vyrobíte vlastný Magic Nail Polish Remover!






Budeme potrebovať:
- 1 kuchynskú špongiu
- bežný odlakovač na nechty
- nádobku so širším hrdlom ako obal na nový odlakovač
- nôž alebo nožnice

Postup:
1. kuchynskú špongiu rozrežeme na dve časti (veľkosť zvolíme podľa veľkosti prázdnej nádobky)
2. vzniknuté špongie vložíme do fľaštičky
3. ak je to potrebné, upravíme veľkosť špongií tak, aby nevyčnievali z nádoby
4. do nádobky so špongiami vlejeme bežný odlakovač na nechty
5. nádobku uzavrieme a ozdobíme podľa vlastnej fantázie






Celý tento čarovný 1-sekundový odlakovač vás bude stáť smiešne 2€, čo je ohromná úspora oproti drahému magickému odlakovaču od Bourjois Paris. A ako tento expresný odlakovač používať? Nalakovaný prst vložíme medzi špongie, počkáme 1 sekundu a vytiahneme. Necht je zbavený laku na nechty a vám nevznikne žiaden odpad v podobe vatových tampónov, ktoré by ste bežne pri odlakovaní nechtov použili.


Čo hovoríte na tento nápad? Vyrobíte si svoj vlastný zázračný rýchlo-odlakovač na nechty? Páčil sa vám môj DIY návod?


25 komentárov:

  1. Strašne ma to prekvapilo, takýto nápad som nečakala. Ale keby som mala trochu času pomedzi prácu, určite by som to skúsila, najlepšie čím skôr, pretože naozaj mne to odlakovanie trvá dlho a miniem celkom veľa odlakovaču, kým to zíde dole :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Večer si určite nájdeš 10 minút na to, aby si si ho spravila. Najdlhšie mi trvalo vlastne to zdobenie fľaštičky, inak je to hneď hotové.. Veď vidíš, že stačí len rozrezať špongiu, strčiť ju dnu a naliať odlakovač.. Je to rychlovka a stojí to za to ;-) :D

      Odstrániť
  2. Ako nápad super, ale na ten od Bourjois nedám dopustiť. Napríklad vo Francúzsku sa dá zohnať tak do 5 eur a vydrží 2-3 mesiace, takže tak. V každom prípade nie každý sa dostane tam, kde je lacnejší, takže super ! Neviem si reálne predstaviť, aby som ho kupovala vo Fann za 10, takže chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor. Zaujímalo by ma, prečo je pre teba Bourjois taký výnimočný? Myslím tým, je zloženie laku nejaké extra perfektné, že to stojí za tie peniaze alebo čím je iný od bežných odlakovačov? Pretože pokiaľ ide o funkčnosť produktu, tak tento podomácky vyrobený odlakovač so špongiou funguje tiež perfektne, preto potom nevidím dôvod kupovať si predražený odlakovač od Bourjois, keď sa dá pohodlne urobiť doma rovnaký a za pätinovú cenu.. A ak už aj ide o to zloženie, tak predsa každý si môže kúpiť odlakovač aký chce, sú samozrejme aj kvalitnejšie odlakovače s vitamínmi, ale to už je na každom z nás aký odlakovač chce používať.. :)

      V každom prípade som rada, že si sa s nami podelila o svoj názor a skúsenosť, od toho predsa diskusie sú :)

      Odstrániť
    2. Za mňa, kým odpíše Betty, tak musím povedať, že ten Bourjois je skutočne výborný aj zložením. Ako ho používam pravidelne tuším, že od mája, zatiaľ stále ten istý-prvý, tak moje nechty narastú o čosi dlhšie, nemám ich také presušené po odlakúvavaní ako som mávala a hoci nemám k nemu prístup za 5eur ako Betty, tak mne stojí aj za tých 10 eur. Na to, že odlakúvavam nechty každé dva dni, tak výdrž odlakovača je super. A proste ho chcem isto znova. Je jasné, že ale 90% báb toľko za odlakovač nedá, preto sa mi páči tvoj návod, ktorý skvelo uľahčí odlakovanie každej:)

      Odstrániť
    3. Súhlasím s Elou ! :) Bourjois vážne stojí aj za tých 10 eur, ale tak prečo si ho nekúpiť lacnejšie, ak to ide, však!? :) A na Bourjois sa mi páči aj to, že má v sebe naozaj nejaký zázrak, ktorý sa stará aj o kožičku a to čo na tomto odlakovači milujem najviac je to, že prekrásne vonia. Väčšina odlakovačov to len sľubuje, ale tento to konečne splnil! Vonia ako ovocie a vanilka myslím :) A aj tá výdrž. Na odlakovač 2-3 mesiace je super ! Jedoznečne ho odporúčam, ale nezavrhla som ani tvoj návod na domáci. Ako Ela píše, tak 90% sloveniek si takto drahý odlakovač nemôže dovoliť alebo ani nechce, takže si myslím, že si pomohla. Inak keď už sme pri odlakovačoch, tak ja mám overené aj tampóniky, ktoré sú odlakovačom napustené. Predávajú sa v rakúskej BIPE a 2 krabičky stoje 2 eurá. Je to dvojbalenie a sú väžne super, ale ani z ďaleka nevydržia tak dlho. Som rada, že som sa s vami mohla podeliť aj o môj názor a držím palce pri tvorení ďalších skvelých nápadov :)

      Odstrániť
    4. Ďakujem vám kočky za detaily ohľadom originálneho špongiového odlakovača. Ja mám nechty od prírody kvalitné, za čo som veľmi vďačná. Rastú celkom rýchlo, našťastie sa neštiepia ani nič iné, takže nejakú extra starostlivosť im nevenujem, preto mi stačí aj obyčajný odlakovač za pár šupiek. Keď si nechty odlakujem, tak ich zvyknem ešte v ten deň alebo najneskôr na druhý deň natrieť vitamínovým lakom na nechty od Miss Sporty. Tým im doprajem aspoň trošku starostlivosti a po ňom mi ešte rýchlejšie rastú - občas až mám nervy, že ich potom musím často strihať :D

      Presne ako píšete, nie každá Slovenka má možnosť dať 10€ za odlakovač, povedzme si úprimne - veď za to sa dá kúpiť nová špirála aj s make-upom, že? Navyše donedávna asi väčšina z nás bola zvyknutá na odlakovače od lacnejších značiek. Jedno ale treba uznať, špongiové odlakovače uľahčujú prácu a šetria čas, takže bez ohľadu na to, či na to človek má alebo nemá peniaze, mal by jeden taký mať a pokiaľ nepotrebuje alebo nevyhľadáva extra zloženie a stačí mu obyčajné, je fajn vyrobiť si takýto odlakovač doma skoro zadarmo, že? :)

      Odstrániť
  3. Haha, ja odpadnem z teba, super nápad! Ja som takýto typ odlakovača mala, nie od Bourjois ale už nepamätám od akej značky, ale po krátkom čase sa mi hrozne zašpinila tá špongia od lakov. Teraz používam dosť veľa trblietkových lakov, takže by bol plný trblietok. Ale zase za tých pár šupov nie je problém špongiu vyhodiť a naliať nový odlakovač :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už jednou jsem měla takový odlakovač s houbičkou v krabičce, byl úžasný :). Díky tvému příspěvku jsem si na něj znovu vzpomněla a vyrobila si ho a odlakovává dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je skvelý nápad...už len zohnat akú nádobku..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem si říkala, co tam sakra dělá to krmení pro ryby :D :D

    Odlakovač s houbičkou jsem měla 2x a byl totálně na prd. Já raději klasiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. šikovný nápad:)
    mimochodom ale ved takéto odlakovače predávajú aj lacnejšie, ja mám síce také menšie balenia, ale tiež sú šikovné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože to se mi zrovna hodí! :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ono taketo spongiove odlakovace dostat bezne aj od inych lacnejsich znaciek. ale ocenujem originalitu napadu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, zatiaľ som si ich v našich drogériách nevšimla, ale asi sa začnem pozornejšie prehrabovať v regáloch :D :)

      Prajem pekný deň

      Odstrániť
  10. To je suprové! Mě se vždycky podaří přehnat to s tím odlakovačem a zbytečně ho vyplýtvám, čiže tohle vyzkouším :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, ak som pomohla. Pre mňa je hlavnou výhodou, že sa nemusím babrať s používaním vatových tampónov a nesteká mi odlakovač kade-tade po prstoch. Toto je omnoho pohodlnejšie. :)

      Odstrániť
  11. takový odlakovač jsem koupila cca do 50 kč v teta drogerii už velmi dávno, čiže značka Bourjois Paris akorát okopírovala něco co už dávno je...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to možné, ja som sa s týmto systémom prvýkrát stretla až pri značke Bourjois, ale to bude tým, že u nás na východnom Slovensku je to ako sto rokov za opicami, takže pre mňa to bolo niečo nové.. :) :D

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)