13. augusta 2013

Hello berry sprchovacia pena od Balei

Na tento článok sa chystám už strašne strašne dlho a konečne som sa k nemu odhodlala. Leto je obdobím kedy je lepšie zvoliť voľnejšie tempo. Osobne som ten typ človeka, ktorý vyhľadáva ľahké jedlá a osviežujúce ovocné nápoje pripravené z čerstvých surovín. Ľahkosť mám rada nielen vo svojom jedálničku, ale i v kozmetickej taštičke. Môj make-up vystriedal ľahký BB krém, očné tiene som nahradila vodeodolnou očnou linkou a riasenkou a namiesto rúžu nosím lesk na pery. Po celodennom aktívnom odpočinku si rada doprajem uvoľňujúcu sprchu a práve vtedy príde čas na sprchovaciu penu od Balei.





Balea je zatiaľ jediná značka, u ktorej som sa stretla s pojmom sprchovacia pena alebo tiež umývacia pena. Čo si pod tým máte predstaviť? Balea Hello Berry sprchovacia pena s extraktom z jahôd a jogurtu má rovnakú úlohu ako sprchovacie gély, no jej konzistencia je penová. Už samotné balenie láka k nakúsnutiu, no pozor, táto pena pripomínajúca šľahačku je výlučne na vonkajšie použitie!

Vďaka jej zamatovo jemnej konzistencii sa stáva sprchovanie voňavým zážitkom, ktorý vždy rada podstúpim. Pena je úžasne ľahká a voňavá, po tele krásne kĺže. Je to akoby som sa natierala mäkučkým obláčikom. Umývacia pena Hello Berry telo šetrne očistí a chráni ho pred vysušením.


Po nanesení ucítite veľmi príjemnú a nevtieravú vôňu jahôd, ktorá robí z kúpeľa ešte väčší zážitok. Vďaka penovej konzistencii nemusíte používať sprchovaciu špongiu. Pena sa nanáša rukami a zanecháva pokožku hodvábne hebkú. Hoci je pena príjemne voňavá, po opláchnutí ju z tela takmer vôbec necítiť, preto sa jej vôňa nebude biť s vôňou telového mlieka. Výhodou tejto peny na sprchovanie je možnosť využiť ju aj ako penu na holenie. Pokožku prirodzene ochráni pred podráždením a nohy zanechá bez nepríjemných stôp po kontakte so žiletkou.

Penu do sprchy Hello Berry (150ml) kúpite v limitovanej edícii v predajniach drogérii DM.

10 komentárov:

  1. Já jsem si tuhle pěnu chtěla koupit, ale vždycky na ni zapomenu! :/ Docela mě láká.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hrozně si jí chci koupit, už jsem na ní slyšela tolik chvály že musí bejt moje! :D :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už dlhšie si ju chcem kúpiť,škoda že som na ňu minule v dmke zabudla,teraz nevim kedy sa tam znova dostanem...čítala som že už nemá byť v predaji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to limitovaná edícia, ale u nás som ju ešte videla. Neviem však dokedy ju budú mať, asi ju na jeseň už stiahnu..

      Odstrániť
  4. Tieto peny su velmi pozitivne hodnotene,musim ich skusit uz aj ja!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaw :) strašne ma zaujal ten obal, no musím take niečo vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musim vyskusat, ale myslim ze viac znaciek ma sprchove peny... napriklad Rituals :) Ale teda Balea je asi najdostupnejsia a najlacnejsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za upozornenie, so značkou Rituals som sa doposiaľ nestretla, u Balei je to moja prvá skúsenosť so sprchovacou penou. :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)