23. apríla 2013

20x pruhovaná elegancia

Pruhy, pruhy a ešte raz pruhy! To je téma dnešného článku. Pruhy sú krásne, nápadné, elegantné a nikdy ma neomrzia. Do pruhov som sa zamilovala podobne ako Coco vo filme Coco before Chanel (originál Coco avant Chanel), vďaka námorníkom. Námornícky štýl sa mi veľmi páči už poriadne dlho a vďaka nemu som začala mať k pruhom pozitívny vzťah. Myslím, že pruhy pristanú každej žene, je ale dôležité správne si  vybrať. Nezáleží len na smere pruhov, teda či sú rovné, zvislé alebo šikmé, ale aj na ich šírke. A samozrejme farebnej kombinácií.


Za najelegantnejšiu považujem klasickú kombináciu čiernych a bielych pruhov, ale keďže som zamilovaná do námorníckeho štýlu, môjmu oku o čosi viac lahodí práve kombinácia klasických námorníckych farieb - námornícka modrá, červená a biela, ktoré môžete vidieť na druhom obrázku.

Pruhy sa dajú nosiť všade - na tričku, šatách či sukni. Výnimkou nie sú ani pruhované doplnky
zdroj






Pruhované šaty v námorníckych farbách
zdroj

zdroj
zdroj

zdroj

zdroj 


zdroj

zdroj

zdroj

zdroj 

zdroj

zdroj

zdroj

zdroj

zdroj 

zdroj

zdroj

Taylor Swift na nákupoch
zdroj

Miley Cyrus predviedla tieto krásne a elegantné pruhované šaty, ktoré jej veľmi pristanú.
zdroj

Postava Coco Chanel vo filme Coco avant Chanel (v angl. Coco before Chanel)
zdroj

Aký je váš vzťah k pruhom? Nosíte ich alebo sa im vyhýbate? Aké farebné kombinácie sú vaše najobľúbenejšie? Nosíte pruhy aj na doplnkoch ako sú kabelka či topánky?



12 komentárov:

  1. to pásikave s tou bielou sukňou je krasne ale na sebe nepredstavitelne Romy

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super výber. Ja pruhy milujem :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne pruhované oblečenie :) najkrajši ten 4 obrázok :)

    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám veľmi rada pruhy, hlavne na tričkách a svetríkoch, dokonca aj môj obľúbený kúsok oblečenia je pruhovaný svetrík v ružovej farbe a nedokážem sa ho za nič na svete vzdať, aj keď mi už začínajú byť rukávy krátke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola by škoda zahadzovať svetrík ak ho máš tak rada len kvôli rukávom, čo takto upraviť rukávy na trištvrťové alebo prerobiť rovno na letnú verziu s krátkymi rukávmi? Myslím, že na letné večerno-nočné prechádky by to bol ideál. Za vyskúšanie to rozhodne stojí, ak teda ho nebudeš chcieť vyhodiť. :)

      Odstrániť
  5. Pruhy miluji, v každé podobě a v každé barvě :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)