18. októbra 2013

Kompaktný púder So Matte Perfect Stay od Miss Sporty

Skôr než sa začnem riadiť podľa nového harmonogramu blogu, mám tu pre vás ešte recenziu na púder So Matte Perfect Stay od značky Miss Sporty. Jedná sa o zmatňujúci kompaktný púder v sympatickom ružovom obale. Púder som odfotila hneď na začiatku používania, lebo ako nový nesie pekný púdrový nápis Miss Sporty a bola by škoda, keby vám tento detail unikol. Púder však používam už niekoľko týždňov a teda je najvyšší čas zrecenzovať ho.





Na začiatok poviem, že som od spoločnosti Miss Sporty dostala na testovanie púder v odtieni 002 Medium. K dostatiu je však tento kompaktný púder celkovo v 3 odtieňoch a to 01, 02 a 03. Podľa vzorkovníka farieb na stránke Miss Sporty sa môže zdať, že sú to všetko príliš tmavé odtiene, ale treba si uvedomiť, že odtiene dekoratívnej kozmetiky na internetových stránkach nie sú vždy úplne presné a teda najlepšie je vyberať si odtieň priamo vyskúšaním testeru v obchode. 


Balenie tohto púdru považujem za veľmi praktické hlavne kvôli zabudovanému zrkadielku a okrúhlej špongii. Pri líčení doma pravdepodobne väčšina z vás používa štetec na púder, no nosiť ho so sebou v kozmetickej taštičke môže byť nepohodlné či obtiažne. Hoci nie som veľkým zástancom penových hubiek, ako prvá pomoc pri záchrane líčenia niekde na párty je super, ak je táto hubka poruke. Navyše vďaka zrkadielku v púdri ušetríte ďalšie miesto v kozmetickej taštičke.  Hubka je od samotného kompaktného púdru oddelená priesvitnou tenkou fóliou, takže sa zbytočne nešpiní.


Na fotke vyššie si môžte všimnúť, že po otvorení púdru sa neobjavia klasické malé pánty medzi vrchnákom a spodkom púdru, ale že tieto dve časti drží pokope umelohmotný jednoliaty spoj. Spočiatku som sa bála, či v tomto mieste nedôjde k zlomeniu, no púder používam každý deň už niekoľko týždňov a stále pevne drží, takže sa moje obavy vytratili. 

Ako som písala v úvode článku, púder som pre vás odfotila ešte pred prvým použitím, aby ste videli pekný detail púdrového nápisu Miss Sporty. Samozrejme teraz, keď už tento púder používam niekoľko týždňov, sa nápis prirodzene vytratil, no na začiatku som sa z neho tešila. Je to síce drobnosť a firma Miss Sporty si s tým nemusela lámať hlavu a urobiť jednoducho rovný povrch púdru, no tieto detaily odlišujú značku od konkurencie. Často sa s podobnými efektmi stretávame hlavne v lete, kedy sú napr. v bronzeroch urobené vzory slnka a podobne. 


Asi by už bolo načase dostať sa aj ku kvalitatívnej stránke kompaktného púdru So Matte Perfect Stay. Ako som už vravela, púder som dostala v odtieni 002 Medium. Na fotke mojej ruky môžete v zakrúžkovanej oblasti vidieť nanesený púder. Tento odtieň nie je úplne zhodný s mojou pleťou, no nie je ani omnoho tmavší, takže ešte stále nepôsobí neprirodzene a dá sa pohodlne nosiť. 

Ako napovedá aj názov tohto púdru, ide o zmatňujúci kompaktný púder. Podľa popisu by mal tento púder zvládnuť až 10 hodín perfektného vzhľadu. V tomto jesennom období moja pleť produkuje o čosi viac mazu ako inokedy a teda sa aj viac leskne. Pri použití zmatňujúceho make-upu So Matte Perfect Stay spolu so zmatňujúcim púdrom So Matte Perfect Stay mám však zaistený prirodzený vzhľad pleti bez lesku. V recenzii na make-up So Matte Perfect Stay od Miss Sporty som vám vravela, že v pohode zvládne viac než 10 hodín krytia - má strednú kryciu schopnosť. V prípade púdru však musím povedať, že sľúbených 10 hodín je trocha prehnané číslo, no takých 6-7 hodín počas vyučovania viem, že nemusím pleť kontrolovať. Zhruba po tých siedmych hodinách pleť prekontrolujem a znova prepudrujem aby sa prestala lesknúť. Osobne si však myslím, že v lete kedy moja pleť nie je až tak mastná, by zvládol tento púder aj tých sľúbených 10 hodín matného vzhľadu pleti. Ešte by som dodala, že zmatňujúci púder od Miss Sporty má aj mierne kryciu schopnosť a teda nejaké malinké nedokonalosti zvládne prekryť aj bez použitia korektoru. 


Na zadnej strane obalu nájdete odtieň púdru a krátky popis výrobku v angličtine. Piktogram v dolnej časti balenia napovedá, že po otvorení vydrží tento púder až 30 mesiacov. Výrobok je dermatologicky testovaný a taktiež spĺňa kvalitatívne normy európskej únie. Je vhodný pre každý typ pleti a dá sa použiť buď spolu s make-upom ako finish, alebo aj samostatne. 


Záverom by som tento púder hodnotila ako veľmi šikovného pomocníka pri zmatnení pleti. Je dobre pigmentovaný, takže pozor pri nanášaní, aby ste ho nenaniesli zbytočne veľa a vaša pleť potom nepôsobila neprirodzene. Naozaj stačí len zľahka prejsť štetcom po púdri a nanesiete dostatočné množstvo. Púder vám teda vydrží dlhšie. Hmotnosť púdru je 9,4g. Kúpite ho v každej drogérii, v ktorej je umiestnený stojan s dekoratívnou kozmetikou Miss Sporty alebo na oficiálnych stránkach značky Miss Sporty. Cena za kus je 2,99€. V ponuke sú 3 odtiene. S púdrom som veľmi spokojná, určite ho zaradím k mojim obľúbencom a môžem ho bez výčitiek odporučiť aj vám. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)