24. novembra 2013

Ako sa starám o svoje nechty

Prechod z horúceho leta do chladného jesenného počasia môže mať za následok zhoršenú kvalitu vlasov, nechtov a pleti. Platí to aj v mojom prípade a práve preto som sa rozhodla dopriať mojim nechtom poriadnú starostlivosť. Dnes vám predstavím 5 produktov v 5 farbách, každý z nich je určený na niečo iné, no spolu vám zaručia tie najkrajšie nechty na svete.





Značka Miss Sporty má vo svojej ponuke okrem farebných lakov aj laky z línie Nail Expert. Každý z týchto lakov má inú farbu, vďaka čomu ich ľahko rozoznáte. Títo tekutí experti na nechty sa postarajú o nechtovú kožičku, zažltnuté nechty, podporia rast a silu nechtov, hydratujú ich a dodajú im lesk. Fialový lak pripraví nechty na nanesenie farebného laku a modrý sa postará o rýchle schnutie.


Krok 1.
Žltý Miss Sporty Nail Expert Cuticle oil je jemný kondicionér na nechtovú kožičku. Má olejovú konzistenciu, nanáša sa na kožičku okolo nechtov a jemným masírovaním sa dostáva pod jej povrch. Jeho úlohou je kožičku zmäkčiť a tým aj podporiť zdravý vzhľad nechtov. Aplikuje sa pomocou štetčeka, aký poznáte z klasických lakov na nechty. Čo ma teší je, že sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva pokožku mastnú. :-)

Krok 2.
Ružový Miss Sporty Nail Expert 5in1 zabezpečí úplnú starostlivosť o nechty. Nechtom dodáva výživu, sú po ňom silnejšie, rýchlejšie rastú, prirodzene sa lesknú, sú hladké a hydratované a čo je najlepšie - neštiepia sa. Total care action sa nanáša buď samostatne, alebo pod farebný lak. Ja ho rada používam samostatne, keď chcem aby si nechty oddýchli od ťažkého farebného laku. Nanášam ho raz týždenne a nechty si potom nelakujem aspoň 2 dni. Jeho účinok môžem potvrdiť, nechty mi vždy rástli pomaly, ale keď používam tento lak, skoro ich nestíham upravovať.  :-)

Krok 3.
Biely Miss Sporty Nail Expert Whitener je určený dievčatám a ženám, ktoré trápia zažltnuté nechty. Čas od času sa nepríjemné žlté zafarbenie pritrafí aj mne a preto som rada, že mám tento zosvetľovač nechtov po ruke. Po použití tohto vybieľovača získajú nechty prirodzenú farbu a pekný jas a vy ich už nemusíte skrývať vo vreckách. ;-)


Krok 4. 
Fialový Miss Sporty Nail Expert Base & Top Coat. Ide o klasický podkladový a krycí lak v jednom, ktorý nechtom dodá lesk a predĺži trvácnosť farebného laku. Používam ho vždy pri lakovaní nechtov v jemnej vrstve. Ak by som ho nepoužila, farebný lak by sa mi začal olupovať už po 2 dňoch, vďaka tomuto podkladovému a kryciemu laku však môžem starosti kľudne vypustiť z hlavy, každý farebný lak vydrží aspoň o 3 dni dlhšie a nechty sú krásne žiarivé.

Krok 5.
Tyrkysový Miss Sporty Nail Expert Turbo Dry Top Coat. Často sa mi stane, že si nechty lakujem takpovediac v hodine dvanástej a iste samé viete, ako to v takých situáciach zvykne dopadnúť - áno, mám namysli pokazené a otlačené nechty. Našťastie som pred niekoľkými týždňami objavila tento urýchľovač schnutia laku. Za 60 sekúnd pod ním zaschne každý farebný lak a vy môžete v pohode a bez obáv vyraziť trebárs na rande. :-)


Všetky tieto laky nájdete v drogériách so stojanmi Miss Sporty, ich cena je 1,99€/kus a objem každého je 8ml. 

Za poskytnutie lakov 5in1 Total Care Action a Base & Top Coat na zrecenzovanie ďakujem spoločnosti Miss Sporty. Ostatné laky som si zakúpila sama :-) 

Hodnotenie produktov - 1 alebo must-have produkty


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)