15. decembra 2013

Bodky na tanieri

A je to tu!

Zajtra začína posledný týždeň zimného semestra a to neznamená nič iné, než že sa blížia Vianoce. Prvýkrát cítim, že si ich užijem. Prvýkrát chcem spomaliť tento bláznivý čas a vychutnať si ozajstné čaro Vianoc. Prvýkrát si chcem obliecť čiapku Santa Clausa a pustiť si vianočné koledy. Chcem zaliezť do teplej postele s kakaom v sobíkovskej šálke a lievancami na bodkovanom tanieri. Chcem si vychutnať každú sekundu tohto čarovného obdobia. 


zdroj obrázka



Zajtra, pozajtra a popozajtra ma však ešte čakajú posledné zápočty, opravné písomky a tri dni bez poriadneho spánku. Už štvrtý rok po sebe podstúpim tento vysokoškolský chaos zvaný zápočtový týždeň. Ale v stredu, v stredu milí priatelia ma čaká vytúžená cesta domov. Ako každý rok, aj teraz ignorujem všetky predtermíny a utekám domov oddýchnuť si po 13-týždňovom maratóne plnom písania nekonečne nudných poznámok, učenia sa na písomky a prezentovania seminárnych prác. Aspoň na pár týždňov chcem len tak ležať v posteli, pozerať kreslené rozprávky, písať sentimentálne články a púšťať si pomalú tichú hudbu. Dvadsiateho-štvrtého si už tradične pozriem S tebou ma baví svet a budem sa chichotať pri hláške "Matýsek se posral". Oóó áno, toto sú moje tradičné vianočné sviatky :-) 

Ako to vyzerá na Vianoce u vás? Pečiete, varíte, umývate okná? Viete sa ešte tešiť z rozbaľovania darčekov a nosíte tradičnú červenú čiapku s bielou bombuľkou na konci?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)