5. januára 2014

Karl, Coco & Dallas

Páni, páni, páni!!! Videli ste to? Videli ste novú kolekciu módneho domu Chanel? Včera večer sa mi do rúk dostali fotky z decembrovej prehliadky Karla Lagerfelda, ktorá sa konala v Dallase. Bolo to niečo neskutočné! Celá prehliadka sa niesla v duchu texaskej atmosféry a bolo to naozaj veľkolepé. Tak veľmi by som si želala zažiť ju naživo aspoň na malú chvíľu. Pierka, strapce a denim boli tou najlepšou možnou voľbou pre túto nevšednú kolekciu. Karl Lagerfeld je v módnej branži legenda a touto módnou prehliadkou opäť raz svetu ukázal, kto je tu pánom. S nesmiernym obdivom sa ti klaniam, milý Karl. Coco by na teba bola pyšná! 
























Nech zdvihne ruku ten, kto je z týchto modelov namäkko!  Ja teda určite som.


Zdroje fotografií: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)