15. mája 2014

Balea olejový balzam do sprchy

Ahojte! 

Rána po skúške pre mňa bývajú ešte také oddychové, preto som zasadla k stolu a púšťam sa do recenzovania spotrebovaných produktov. Začnem produktom, ktorý ste už mohli zazrieť v regáloch DM drogérie a jeho oranžový obal je vám už určite dobre známy. Áno, ide o Balea olejový telový balzam do sprchy





Balea Dusch-Soft-Öl Balsam alebo po našom jemný olejový balzam do sprchy je tohtoročná novinka, ktorá zaiste poteší fanúšikov krásne hydratovanej pokožky. Podľa popisu výrobcu vďaka ošetrujúcemu zloženiu olejového balzamu, ktoré je obohatené olejovým komplexom a je vhodné aj pre veľmi suchý pokožku, bude vaša pokožka hodvábne jemná. Balzam sa nanáša priamo v sprche na mokrú pokožku, chvíľu počkáme kým sa vstrebe a opláchneme. Jedinečné zloženie pokožku krásne rozmazná a ošetrí. 


Moji pravidelní čitatelia zaiste vedia, že pri testovaní produktu s rovnakou filozofiou od konkurenčnej značky som bola z výsledku hlboko sklamaná. Produkt nehydratoval, lepil a pokožka ostávala šialene mastná aj po niekoľkých hodinách. Aj preto som sa tak dosť obávala testovania telového balzamu do sprchy od Balei, no o to viac som bola prekvapená, keď mi Baleácky produkt sadol ako uliaty

Olejový telový balzam používam denne vždy po očistení tela sprchovým gélom. Milujem jeho jemnú konzistenciu a rada ho nanášam aj v silnejšej vrstve. Chvíľočku počkám aby sa moja pokožka pekne napapala a potom balzam zmývam teplou vodou. Napriek tomu, že tento balzam obsahuje olejové zložky, pokožku vôbec nemastí. Po sprche sa môžem okamžite obliecť do pyžamka a zaľahnúť do teplej postele. Užívam si ten úžasne jemný pocit hlavne na čerstvo oholených nohách, pokožka ostáva jemná aj následujúci deň. 


Konzistencia tohto telového balzamu je hustá, dobre a rovnomerne sa rozotiera či už v tenšej alebo hrubšej vrstve. Do pleti rýchlo vsiakne a hydratuje ju počas celého dňa. Vôňa tohto produktu je veľmi jemná a príjemná, z pokožky ju cítiť ešte chvíľu po osprchovaní, po takej hodinke už ale vyprchá. Osobne by som sa nebránila ani dlhšej výdrži vône, ale predsalen by sa mohlo stať, že v prípade rannej sprchy by sa výraznejšia vôňa bila s mojim parfémom a to zase nie je želaný efekt, takže v konečnom dôsledku mi vyprchanie vône až tak veľmi nevadí. 

Balenie je ladené do oranžových tónov, fľaša má vrchnák zo spodnej strany, v čom vidím veľkú výhodu, nakoľko nemusím čakať kým balzam stečie a budem ho môcť vytlačiť do ruky. Fľaša obsahuje 400ml, čo je množstvo, ktoré vám vydrží zhruba 2-3 mesiace podľa toho, akú silnú vrstvu balzamu na telo nanášate. Balzam neobsahuje silikóny ani žiadne farbivá, čomu sa určite potešia dámy, ktoré poctivo sledujú obsah týchto látok v kozmetike. 


Na záver by som prešla k mínusom tohto produktu. Hádam prvým a na blogoch aj najviac zmieňovaným mínusom Balea jemného olejového telového balzamu do sprchy patrí fakt, že po použití vo vani ostáva vaňa kĺzka. Na tento fakt upozorňuje aj samotný výrobca a odporúča vaňu po kúpeli dôkladne očistiť. Na druhú stranu musím povedať, že v sprchovom kúte som tento problém nemala, v každom prípade si však dávajte pozor a zvýšte svoju opatrnosť aby nedošlo k úrazu pošmyknutím. Druhou nevýhodou, ktorá bola u mňa takmer na dennom poriadku boli zvyšky balzamu v okolí otvoru. Produkt hlavne ku koncu používania z fľaše zakaždým silno vystriekol, preto som musela vrchnák po použití vždy oplachovať a uznajte, že niekedy je to riadna otrava. Privítala by som rovnomernejšie a jemnejšie vytekanie produktu z obalu. Posledný čierny bodík dávam za vôňu, ktorá rýchlo z tela vyprchá, čo je pre mňa osobne takým malým sklamaním. Na druhej strane chápem, že veľa žien uprednostňuje neutrálne alebo jemné vône, ktoré sa nebudú na tele biť s ďalšími voňavými produktmi ako sú parfum, deodorant a iné voňavé záležitosti.. 


Ak to mám zhrnúť, Balea jemný olejový telový balzam do sprchy bol pre mňa oproti konkurenčnej značke obrovským prekvapením - samozrejme príjemným. Produkt som si obľúbila a poctivo som ho celý spotrebovala. Sprchovanie s ním ma bavilo, navyše som bola rada, že nezanedbávam hydratáciu pokožky a doprajem jej telový balzam každý deň. Produktu môžem vytknúť len tri veci, ktoré spomínam v predošlom odstavci. Myslím si však, že to nie sú tak závažné nedostatky, že by ma odradili od ďalšej kúpy tohto výrobku. Telový balzám do sprchy od Balei môžem mojim kamarátkam ale aj čitateľkam odporučiť. Pevne verím, že si ho aj mnohé z vás obľúbia. Tento fešák si totiž určite zaslúži viac pozornosti. ;-)



Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)