13. mája 2014

Stresy, stresy, stresy!

Želám vám krásny, hoci trochu chladný podvečer, milé priateľky!
Predposledný semester sa pre mňa minulým týždňom skončil a nadišlo predposledné skúškové obdobie. Áno je to tak - o pár mesiacov sa budem aj ja zahanbene hrdo pýšiť titulom inžinier. Kravička v tomto článku vám možno napovie čím sa aktuálne moja študentská hlava zaoberá. Keďže študujem na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre odbor Manažment živočíšnej výroby (pre staršie ročníky známy skôr pod názvom zootechnika), je moja myseľ momentálne naladená na reč zvierat. Zajtrajšie ráno začínam prvou tohtoročnou skúškou a to rovno z predmetu kŕmenie prežúvavcov - práve preto vás tu straší milučké čierno-biele holštajnské teliatko.




Počas najbližších troch týždňov ma čaká 5 skúšok a po vytúženom konci mesiaca máj snáď aj menšia brigáda na leto. Blog budem v tomto období bohužiaľ trocha zanedbávať, takže stály rozvrh tentokrát (opäť) odignorujem a písať budem skôr články, ktoré mám už dlhšiu dobu v hlave a ktorým som doposiaľ nestihla dať reálnu podobu. Pôjde predovšetkým o spotrebované produkty za posledné mesiace. Na internáte sa mi už zopár týždňov hromadia prázdne fľaštičky a tégliky od šampónov, krémov a sprejov, takže sa môžete tešiť na záplavu recenzií. Pripravovaný je aj článok s mini-recenziami na produkty, ktoré má v ponuke e-shop s prírodnou kozmetikou BioBeauty.sk. Testovala som hromadu vzoriek, ktoré mi milo a ochotne poslala zlatučká Baška (Ďakujem Baši) a z väčšiny som naozaj nadšená. 

Inak to mám teraz trochu hektické, keďže stres na mňa vplýva priam fatálne - moja pleť je posiata vyrážkami k čomu neprispel ani fakt, že mi maminka napiekla muffiny, no to, že sú v nich orechy som sa dozvedela až pri jedení. Jasné, orechy milujem, sú fakt skvelé, ale vysvetlite to mojej pleti, ktorá na ne reaguje presne ako tušíte - vyrážkami. Takže zajtra sa k docentovi Š. vyzbrojím make-upom so silným krytím a snáď aj hlavou plnou vedomostí. Pevne verím a dúfam, že mi všetky budete silno držať palčeky aby moja prvá skúška dopadla dobre! 


Na teraz sa s vami lúčim a aby som vám aspoň čiastočne vynahradila moju budúcu absenciu na blogu, pripomínam stále prebiehajúcu VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY! Zapojte sa! ;-) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)