9. mája 2014

Nie je jogurt ako jogurt

O tom, že menej je niekedy viac vieme hádam všetci.
Čo ale ak kozmetická firma vezme túto frázičku naozaj vážne? Nuž, v takom prípade vznikne absolútne zbytočný produkt, ktorý vás sklame na plnej čiare.





Minimalistické balenie nevinnej bielej farby môže na prvý pohľad pôsobiť príťažlivo a možno aj elegantne, no na druhý pohľad na mňa pôsobí obyčajne, lacne ba až odfláknuto. Veľký ypsilon symbolizujúci jogurt na mňa vôbec nepôsobí atraktívne, skôr než jogurt ma napadne druhý mužský chromozóm. Svetlé písmena by sa starším ľuďom trpiacim zlým zrakom mohli ťažšie čítať a aj môj foťák na mobile ich vlastne zvládol zachytiť až na neviem koľký pokus. 


Čo ma veľmi zaráža je fakt, že sa neviem nikde na internete dopátrať oficiálnej webovej stránky značky Fleur de Santé, aby som o produkte čo-to pozisťovala. Google našiel len neurčitú stránku, na ktorej sa neviem vôbec orientovať, neustále mi prehráva video, ktoré ma nezaujíma a neviem ani nikde kliknúť a prepracovať sa až k produktom spomínanej značky. Vlastne sa neviem preklikať vôbec nikde! Popravde ich web vo mne vyvoláva šialenú úzkosť. Hore si všímam možnosť prihlásiť sa, no úprimne? Nemám chuť zakladať si konto na stránkach spoločnosti len kvôli tomu, aby som si mohla prečítať niečo o ich produktoch. Na blogu Space Susi nachádzam odkazy na facebookové stránky slovenského a českého zastúpenia firmy, s nádejou na nich klikám, že sa snáď k niečomu dostanem, ale opäť márna snaha - stránky neexistujú! Dojem z firmy mi to nevylepšilo. Okey, prejdime ale k samotnému produktu a tomu, ako som sa k nemu vlastne dostala. 


Jogurtový krémový sprchový a kúpeľový gél sa mi dostal do rúk spolu s kúpou nemenovaného mesačníka ako darček zdarma. Človek od toho síce veľa nečaká, ale takáto pozornosť zvykne potešiť. Sprcháčik som teda poctivo otvorila po príchode domov, počas večernej sprchy som nakvapkala kúsok na sprchovaciu špongiu a čakala čo to jogurtové pohladenie urobí. V prvom rade nechápem, ako môže niekto tento sprcháč vydávať za krémový produkt, pretože je riedky ako voda, určite to nemá nič spoločné s krémovou konzistenciou! Veď už pri fotení som musela ruku všelijako otáčať, aby mi z nej nestiekol skôr než stlačím spúšť fotoaparátu! Fajn, v poriadku, toto by som ešte predýchala, hoci vodnaté sprcháče nie sú zrovna moja šálka kávy. Začala som sa teda umývať v nádeji, že to aspoň dobre napení, ale aj v tomto smere som sa dočkala jedine sklamania. Už som si zvykla, že ak sa chcem dožiť peny zo sprchových produktov, musím ich nanášať sprchovacou špongiou, no v tomto prípade sa želaný penový efekt nedostavil. Pena bola viac než chudobná a to aj pri zvýšení použitého množstva sprchovacieho gélu. Veľmi rada by som vám opísala vôňu tohto jogurtového gélu, no žiaľ nemôžem - žiadna totiž nie je, alebo je tak málo výrazná, že moje čuchové bunky nedokázali zachytiť po nej ani stopu. Na druhú stranu túto vlastnosť by mohli oceniť ženy, ktoré nemajú rady výraznú parfumáciu produktov. Ja k nim však nepatrím. Sprchové gély si vyberám hlavne na základe vône a tú by som rada cítila aj po zmytí produktu z tela. V tomto prípade som vôňu necítila ani počas sprchovania, ani po ňom. 


Jedinou pozitívnou vlastnosťou, ktorú by som tomuto produktu mohla pripísať je, že moju pokožku nevysušuje. Na druhej strane som sa však nedočkala ani hydratácie. Skrátka neurobil vôbec nič. Čo mi veľmi vadí je, že sa na obale produktu vlastne nič nedočítate. Nič viac než to, že sa jedná o sprchový krém vhodný ako do sprchy, tak aj pre relaxačný kúpeľ a že je obohatený o blahodárne výťažky z jogurtu a zrniečok vinnej révy. Čo ale majú títo dvaja chlapíci robiť, to som sa veru nedočítala. 


Zhrnuté a podčiarknuté - tento výrobok je hádam najväčší prepadák spomedzi všetkej tej sprchovacej kozmetiky, ktorá mi kedy prešla rukami. Nielen že vôbec nie je krémový ako to výrobca uvádza, navyše sa z obalu ani nedozviete, v čom je obsiahnutý jogurt taký zázračný. Krémový sprchový a kúpeľový gél Fleur de Santé je príliš tekutý,  nepení, nevonia a vlastne nerobí vôbec nič. Myslím, že je úplne jedno či použijete tento výrobok, alebo sa len opláchnete v čistej vode - som presvedčená, že rozdiel by bol minimálny, ak vôbec nejaký. Rozhodne tento produkt odporúčať nemôžem a som z neho maximálne sklamaná aj napriek tomu, že to bol darček zdarma k časopisu.

Hodnotenie produktu - 5 alebo čo to sakra je?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)