18. mája 2014

Kakaová Ziaja a ja - krémové sprchové mydlo

Hoci sa s nami počasie prestalo kamarátiť, ja tu mám pre vás vychytávku, ktorá vás určite zahreje! Je ňou Ziaja krémové sprchové mydlo s kakaovým maslom. Tento tekutý poklad som si kúpila ešte niekedy v októbri minulého roku a až teraz sa mi ho podarilo spotrebovať! Prečo mi to trvalo tak dlho sa dozviete v pokračovaní článku. 





Krémové sprchovacie mydlo s kakaovým maslom som si kúpila pár dní po tom, čo mi spoločnosť Ziaja poslala na testovanie telové mlieko a krém na ruky s kakaovým maslom. Ako píšem v recenzii na kakaové telové mlieko a krém na ruky Ziaja, do vône týchto produktov som sa zamilovala už na prvé ovoňanie. Aby som sa mohla kakaovým zázrakom rozmaznávať od hlavy až po päty, rozhodla som sa dokúpiť si k telovému mlieku aj sprchové mydlo z tejto línie. 

Sprchovacie mydlo má krásnu krémovú konzistenciu, svetlohnedú farbu a úžasnú kakaovú vôňu. Sprcháčik sa skrýva vo fľaši mojej najobľúbenejšej farebnej kombinácie. Spojenie hnedej a modrej farby vo mne vyvoláva okamžité upokojenie, navodzuje príjemné pocity a preto sa aj na sprchovanie s týmto produktom vždy teším. Kakaová vôňa je pre mňa akýmsi pomyselným radiátorom v sychravé jesenné dni a vlastne aj v aktuálnom období. Za oknom môže byť tá najväčšia búrka akú ste kedy zažili, no po zacítení krásnej kakaovej vône tohoto sprchovacieho mydla okamžite zabudnete na to, že sa vonku vôbec niečo deje. Táto vôňa si vás skrátka podmaní, získa si vašu dušu, srdce a prenesie vás do iného sveta. Do sveta, kde je všetko krásne kakaové a sladké. Mňam!


O tom, aké blahodárne účinky má kakaové maslo a prečo sa pridáva aj do kozmetiky som vám písala už v minulom článku, takže ak ste ho premeškali, nájdete všetky tieto informácie spolu s recenziou na telové mlieko a krém na ruky s kakaovým maslom tu. Len tak v rýchlosti spomeniem spomalenie procesu starnutia, zlepšenie farby pokožky, vyrovnanie a vyhladenie jej nedostatkov. Kakaové maslo toho však dokáže omnoho viac, preto spomínaný článok určite nevynechajte! 

Krémové sprchovacie mydlo Ziaja obsahuje okrem kakaového masla aj D-panthenol a jemné prírodné zložky. Pokožku jemne premasťuje a výrazne ju zmäkčuje. Potvrdiť môžem aj intenzívnu hydratáciu. Ak sa po sprche natriete aj telovým mliekom z rovnakej línie, vaše telo ale aj myseľ sa bude cítiť ako v raji. 


Môj kakaový sprchový kamoš má objem 500ml, čo je množstvo, ktoré mne osobne vydržalo asi pol roka. Pravdou je, že sprchového mydla stačí použiť naozaj malinkaté množstvo, ktoré vytvorí bohatú penu. Už veľkosť hrášku vám vystačí na umytie celého tela. Potom sa naozaj nikto nemôže čudovať, že pri dennom používaní som tohto krásavca mala v sprchovom kúte dlhočíznych 6 mesiacov. Produkt je dermatologicky a alergologicky testovaný. Pokožku nevysušuje, nedráždi a nenarúša jej prirodzené pH. 


Dávkovanie je klasické cez malú dierku, vrchnák je zatvárací, takže žiadne zdĺhavé šrubovanie vás v sprche nečaká. Vrchnák sa ani pri prevrátení fľaše nešpiní, produkt cez neho vyteká rovnomerne a neprská. Skrátka pohodlná manipulácia a presné dávkovanie. Pre tie z vás, ktoré zaujíma zloženie produktov, ktoré používajú, pripájam tiež fotku etikety. 



Väčšina z vás asi vie, že ja značku Ziaja môžem a vždy ju s radosťou odporúčam aj mojim kamarátkam. Inak tomu nie je ani pri tomto produkte. Pokiaľ máte rady sladučké vône, určite krémové sprchové mydlo z línie kakaové maslo vyskúšajte! Ja okrem kakaovej línie používam aj produkty s kozím mliekom a tiež rad s prírodnou olivou, s ktorými som tiež veľmi spokojná. O tých si ale povieme až nabudúce. Nateraz sa s vami lúčim a prajem vám krásny deň! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)