6. septembra 2014

New York we love you!

Krásny večer všetkým! Po piatich dňoch sa opäť túlam internetom a mám chuť tvoriť. Preto som si to namierila rovno na stránku POLYVORE.COM a púšťam sa do zostavovania prvého jesenného outfitu. Hoci už čoskoro počasie opäť bude o niečo chladnejšie, ja stále nevidím dôvod, prečo sa vzdávať skvelého štýlu. Dnes, inšpirovaná mestom módy New Yorkom, vám prinášam štýlový tip na outfit, ktorý si zaiste zamilujete. Do tohto neobyčajného outfitu som zakomponovala stále obľúbenejšie klobúky a populárne priesvitné blúzky. O líčenie sa postará obľúbená značka dekoratívnej kozmetiky Too Faced. Samozrejmosťou sú výrazné červené pery, ktoré sama veľmi rada nosím. Teším sa na vaše komentáre! :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)