27. septembra 2014

Ziaja olivové pohladenie

Ahojte, krásky!

Zvolajme trikrát hurá, konečne mi funguje internet a môžem sa znova venovať blogu a článkom. Na dnes som si pripravila recenziu na olivový krém na ruky značky Ziaja. Tento krém mám doma už nejakú dobu a veľmi rada ho používam práve v takomto chladnom počasí.




Tento krém na ruky je určený pre normálnu až suchú pokožku. Má pre krémy Ziaja charakteristickú hustú konzistenciu, no aj napriek tomu sa vynikajúco rozotiera. Aj pri silnejšej vrstve do pokožky rýchlo vsiakne a nezanecháva na rukách mastný pocit. 


Krém na ruky Ziaja prírodná oliva nájdete v plochom zelenom balení s bielou olivou uprostred. Objem balenia je 80ml. Krém je dermatologicky a alergologicky testovaný a vyznačuje sa neutrálnym pH. Keďže je určený pre normálnu a suchú pokožku, jeho základnou vlastnosťou je poriadna hydratácia. O tom, že ruky intenzívne vyživuje, vyhladzuje a spevňuje ich pokožku sa presvedčíte sami už po pár použitiach. Ako som už spomenula, aj pri väčšom množstve naneseného krému nemám problém s jeho vstrebávaním. Do pokožky po minútke nádherne vsiakne a zanechá ju hebkú a bez lepkavého pocitu. 


Krém takisto napomáha obnove vrchnej pokožky a zároveň ju zmäkčuje. Zabraňuje štiepeniu a lámaniu nechtov a dodáva im potrebnú silu. 



Aj pri pravidelnom používaní mi jedno balenie vydržalo skutočne dlho. Už niekoľko mesiacov mi robí tento zelený krásavec spoločnosť v kabelke. Bohužiaľ sa už moje balenie blíži ku koncu, no rozhodne mu nedávam zbohom navždycky. Čo mňa osobne trošku mrzí je, že sa jeho vôňa nezhoduje s vôňou olivového telového masla. Je trochu iná, menej výrazná a pre mňa nie až tak príjemná ako tomu je u masielka. Avšak netvrdím, že je jeho vôňa zlá či nepríjemná. Len som sa proste tešila, že bude voňať rovnako ako telové maslo z tejto rady, no bohužiaľ tomu tak nie je. 


Tak či onak je tento krém skutočný poklad. Nádherne moje ruky hydratuje a chráni ich hlavne v tomto hnusnom upršanom a chladnom počasí. Krémy na ruky značky Ziaja jednoducho milujem a rozhodne ich plánujem používať aj v budúcnosti. Sú vynikajúce a aj výber je slušný. Už zajtra sa môžete tešiť na recenziu krému na ruky s kozím mliekom, s ktorým som taktiež nadmieru spokojná. A pokiaľ sa neviete dočkať zajtrajška, prečítajte si zatiaľ recenziu na krém na ruky s kakaovým maslom. Presnú cenu, za ktorú som krémy kupovala vám už nepoviem, no pohybuje sa okolo 3 eur, čo vôbec nie je veľa, pretože vám jedno balenie vydrží niekoľko mesiacov. 

Skrátka a jasne - ak hľadáte značku, ktorá vás nesklame, rozhodne vyskúšajte Ziaju ;-) 
Ja osobne na produkty Ziaja nedám dopustiť a práve pred pár dňami ma nesmierne potešilo, keď som v škole šla za pani integrátorkou a na jej stole som videla pleťový krém Ziaja z nechtíkovej línie. Je to úžasný pocit keď viete, že ľudia okolo vás používajú kozmetiku, ktorá funguje.

Hodnotenie produktu - 2 alebo fajn produkt, ktorý stojí za kúpu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)