3. októbra 2014

Zápisník na tajné úvahy zdobený romantickými washi páskami

Krásne popoludnie, milé čitateľky!

Konečne sa mi podarilo nájsť si kúsok času aj na blog. Celý týždeň je ako jeden veľký kolotoč, neustále sa za niečím naháňam a nemám čas na to, čo mi robí najväčšiu radosť. Našťastie je pred nami víkend a tak si vysmiata sadám za počítač a púšťam sa do písania nových článkov. V dnešnom príspevku vám chcem ukázať ako som vyrábala romantický zápisník zdobený washi páskami. Dúfam a verím, že sa vám bude páčiť.






Ak ste si doteraz neverili pri realizácii do it yourself tutorialov, môžete všetky obavy pokojne hodiť za hlavu. Celá výroba zápisníku je veľmi jednoduchá a rýchla, takže to zvládnu aj menej zdatné ruky. Úžasné na tom je, že proces tvorby trvá zhruba 10 minút. Samozrejme sa dá vyrobiť aj komplikovanejší vzor, no ja som začala niečím skutočne jednoduchým, no predsa tak pekným. Poďme sa teda pozrieť na to, ako som obstála vo výrobe zápisníku. 

Čo budeme potrebovať:
- nepopísané dvojhárky papierov (liňajkované, štvorčekované, čisté - ako vám vyhovuje). Ja som použila strany zo starých zošitov formátu A5 - je to ekologické a praktické. 
- farebný papier na obal
- nožnice
- ihlu a niť


Postup práce:
Krok 1.: Zo všetkého najdôležitejšie je vyrovnať hárky papierov aby sa nestalo, že finálny zápisník bude krivý. Hárky papierov obalíme farebným papierom. Keďže ja som použila riadkovaný papier formátu A5 (formát malého zošitu), na obal som použila farebný papier formátu A4 (formát veľkého zošitu). Opäť si dajte pozor aby boli konce stránok pekne zarovnané. 


Krok 2.: Prevlečte niť cez očko ihly a v strede zošita ho prešite zvnútra von a potom zvonku dovnútra. Nezabudnite urobiť na konci uzlíky, aby sa vám niť zo zošitu nevyvliekla. Oba "chvostíky" z nití uviažte na uzlík vo vnútri zošitu. 



Krok 3.: Ďalším krokom je samotné dekorovanie washi páskami. Ja som zvolila jednoduchý vzor - na vrch a spodok zošitu som použila washi pásku s čipkovaným vzorom. Táto páska sa mi nesmierne páči, je veľmi nežná, ženská, romantická a k svetlomodrému papieru sa podľa mňa celkom hodí.  



Krok 4.: V strede obalu som pravítkom natiahla niekoľko čiar a tak vytvorila štítok na zošit. Ten som doplnila milou washi páskou so vzorom ružičiek, ktorá vytvorila akoby opticky rám štítku. 


Výsledné dielo sa mi veľmi páči a som s ním spokojná. Úžasné na tom je, že výrobu takéhoto zápisníku zvládne skutočne každý. Veď aj ja sama som v tomto ešte amatér a vidíte - hravo som to zvládla. Na záver prikladám ešte pár fotiek výsledného zápisníku. 




Budem rada ak mi v komentároch napíšete, či sa vám tento návod páčil a či tiež pri tvorbe všemožných vecičiek používate dekoračné washi pásky. 

Zároveň sa chcem poďakovať e-shopu Tvorivý Materiál za poskytnutie washi pások. Výborne sa mi s nimi pracuje a hlavne ma tešia krásne vzory. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)