14. novembra 2014

Moja prvá krabička krásy od BioBeauty

Krásne popoludnie, prajem!
Môj dlho očakávaný balíček z e-shopu BioBeauty konečne po niekoľkých dňoch dorazil a ja sa už vytešujem z jeho obsahu. Na moju objednávku som čakala asi 5 dní, keďže som produkty objednávala pred víkendom a navyše sa mi nepodarilo prevziať objednávku pri prvom doručení (aké milé keď vám kuriér nedá vopred vedieť, o akom čase ho máte očakávať, že?!). Nakoniec ale všetko dobre dopadlo a ako som vám sľúbila, dnes si dáme menší unboxing môjho prvého balíčku plného prírodnej kozmetiky. Čo sa teda nachádzalo v novembrovej krabičke krásy od BioBeauty a aké ďalšie produkty som si objednala? To vám prezradím v dnešnom článku...

Vlastne ani sama neviem povedať, na ktorý produkt som sa tešila najviac. Objednávala som si novembrovú krabičku krásy a štyri ďalšie produkty, takže výsledný balík dorazil vo veľkej krabici. Celá moja objednávka činila sumu 31,50€ (spolu s dopravou).






Keďže za obchodíkom BioBeauty stojí úžasná a priateľská Barborka, rozhodla sa tento mesiac k prvým piatim objednávkam krabičky krásy prihodiť aj malý darček a tak som k objednávke dostala zdarma na vyskúšanie vzorku eko pracieho gélu z mydlových orechov od značky Yellow & Blue určeného na pranie funkčného športového textilu. Prací gél obsahuje koloidné striebro, ktoré zabezpečí skutočnú čistotu prádla. Keďže ja sama funkčný textil nenosím (na šport som moc lenivá zaneprázdnená), podarujem vzorku bratovi, ktorý pravidelne športuje a takéto oblečenie vo svojom šatníku má.


Produktom, na ktorý som naozaj veľmi zvedavá je plne rozložiteľná bambusová zubná kefka značky Curanatura. Hoci už dlhé roky nepoužívam inú zubnú kozmetiku, než Curaprox, rozhodla som sa pridať sa k ochranárom prírody aspoň týmto jednoduchým krokom. Kefka je plne kompostovateľná (biologicky rozložiteľná), je bez ftalátov a BPA a je vyrobená z obnoviteľných zdrojov. Mne osobne ulahodil jej retro dizajn a upútala ma svojou ľahkosťou - niet sa čo diviť, keďže ide o výrobok z bambusu.


Druhou vecičkou, ktorú som už dlhšie chcela vyskúšať a ktorú som proste musela do košíka prihodiť, je Mydlo z farmy. Keďže mám v pláne používať mydielko aj na tvár, vybrala som si uhľové mydlo, ktoré pomáha pri problémoch s akné. Mydielko mám v pláne vyskúšať už dnes večer a som naň skutočne zvedavá. Teší ma, že ide o slovenský produkt. Je to skutočne krásny pocit mať u nás šikovné ruky, ktoré dokážu vytvoriť tak krásne mydielká ako je toto. 

Druhým výrobkom pochádzajúcim zo Slovenska je pleťová maska Soaphoria z organickej bylinnej zmesi určená pre zmiešanú, problematickú a aknóznu pleť. Hoci sáčok má len 20g, výrobca uvádza, že postačí na 15 použití. Maska má podobu ľahkého prášku, ktorý sa zmieša s vodou, mliekom či jogurtom a následne sa nanesie na pleť.


Ako iste viete, kozmetiku od Mineral Beauty System mám skutočne rada. Sú to jedny z najkvalitnejších výrobkov, aké som kedy vyskúšala. Keďže sa blížia Vianoce, rozhodla som sa potešiť moju babku soľou do kúpeľa, pretože ich rovnako ako ja miluje. Vybrala som pre ňu prírodnú morskú soľ do kúpeľa z Mŕtveho mora v 1000g balení. Ja sama som tieto soli už skúšala, recenziu na ne si môžete prečítať tu.



Tak a teraz sa už konečne dostávam ku Krabičke krásy, ktorú môžete v e-shope BioBeauty.sk zakúpiť každý mesiac. Jej cena je 10€, no produkty v nej skutočne ďaleko prevyšujú túto sumu. Samotná krabička je kombináciou plných produktov a štedrej nádielky vzoriek. V novembrovom vydaní krabičky krásy som si našla mnoho skvelých produktov. Z kozmetických doplnkov je to malá prírodná lufa. Priznám sa, že s lufou ešte nemám skúsenosť, takže vôbec netuším čo od nej očakávať. Nuž, nechám sa prekvapiť.


Ďalším výrobkom v krabičke bolo pleťové tonikum. Keď som túto pleťovú vodu z Mŕtveho mora zbadala v krabičke krásy, oči sa mi rozžiarili šťastím. Chcela som si ju totiž samostatne prihodiť do košíka, no moje blížiacimi sa Vianocami obmedzené financie mi to už nedovolili. Toto tonikum sa predáva za cenu 9,90€ a teda už v prvom produkte sa vám vráti vaša investícia do tajomnej Krabičky krásy. Koncentrovaná pleťová voda z Mŕtveho mora obsahuje 26 minerálov a stopových prvkov. Ja sama som po nej túžila už z toho dôvodu, že mi stačí chvíľa kúpania sa v mori a moja pleť sa zrazu akoby zázrakom hojí. Samotné akné i stopy po ňom miznú akoby švihnutím čarovného prútika a preto je tento produkt pre mňa spasením. Už teraz sa teším až ho prvýkrát použijem.


Súčasťou krabičky krásy je aj päť vzoriek produktov značky Mineral Beauty System. V tej novembrovej som si našla vzorku krému na nohy, dvoch šampónov, telového masla a krému na tvár s argánovým olejom.


Pre mňa doposiaľ nepoznaným je mliečko do kúpeľa. Iste, o tomto produkte som už viackrát počula, no osobnú skúsenosť s ním nemám. V krabičke som objavila mlieko do kúpeľa značky Riga Soap a to konkrétne v levanduľovom prevedení. Musím uznať, že už teraz vonia nádherne a teším sa až vyskúšam čo je zač. 


Ďalšími produktami, ktoré ma naozaj potešili a na ktoré som už skôr hádzala očkom sú opäť výrobky zo slovenskej dielne Soaphoria. V krabičke som si našla bio bambucké maslo (bio karité) s kávovou vôňou. Musím povedať, že niekto skutočne vie, po čom moje srdce piští. Druhým produktom (vzorkou) je organický krémový deodorant Innocence. Jeho vôňa ma skutočne dostáva do kolien, je krásne jemná a ženská. Je to taká nevinná kráska.


Ako pozornosť sa v krabičke krásy objavil aj mix piatich vzoriek produktov značky Natura Siberica. Táto značka je všeobecne veľmi obľúbená a ja som rada, že ju konečne budem môcť vyskúšať na vlastnej koži. Pevne verím, že mi produkty budú vyhovovať.

Celkovo hodnotím túto krabičku krásy veľmi pozitívne. Všetky produkty v nej ma veľmi potešili. Sú to veci, ktoré mám už dlhšie napísané aj v mojom wishliste a tak som veľmi rada, že ich konečne môžem na vlastnej koži vyskúšať. Ťažko povedať, ktorý výrobok mi urobil najväčšiu radosť, lebo všetky sú skvelé a lákavé, ak by som ale mala vybrať z krabičky len jeden z nich, bolo by to pleťové tonikum, keďže po ňom už dlhší čas túžim. :-)

Ďakujem, že ste môj článok dočítali až do konca. Pevne verím, že sa vám krabička krásy i ďalšie produkty páčili. Budem rada, ak mi napíšete, ktorý produkt/produkty vás zaujali najviac.
Prajem vám krásny zvyšok dňa! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)