17. januára 2015

Obrovský výpredaj dekoratívnej kozmetiky Essence

Krásny podvečer, dievčatá!
Som veľmi rada, že vás môžem privítať pri ďalšom z mojich článkov. Dnes už tak nejako tradične bude reč o kozmetike a tentokrát pôjde o skutočne obrovskú vec! Do mailovej schránky mi pristála správa o pripravovanom výpredaji dekoratívnej kozmetiky značky Essence a poviem vám, že to, čo sa bude diať, ste ešte nezažili. Počas mojich 7 rokov závislosti na kozmetike som sa nestretla s niečím tak obrovským.

Obľúbená značka Essence sa rozhodla urobiť v regáloch najväčší poriadok, aký tu kedy bol. Celý výpredaj sa spustí vo februári 2015 a bude sa týkať nespočetného množstva produktov. Laky na nechty, nechtová starostlivosť, make-up, farby na líčka, bronzery, lesky na pery, mono očné tiene i väčšie paletky očných tieňov, špirály a mnoho ďalších produktov si budete môcť kúpiť za výpredajové ceny v každej drogérii, ktorá túto kozmetiku ponúka. Do výpredaju sa dostanú výrobky všetkých troch Essence stojanov, takže pôjde o skutočne ohromný výpredaj obsahujúci vyše 200 produktov. A vy ich teraz môžete všetky vidieť v tomto príspevku.












Uf, pokiaľ ste vydržali dojsť až sem - na koniec článku - tak vám gratulujem. Mňa totižto príprava obrázkov pre tento článok načisto vyšťavila. Plánujete si zaobstarať nejaké produkty vo výpredaji kozmetiky Essence?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)