10. mája 2015

Bioderma Sébium gel moussant

Vitajte pri novom článku!
Pár dní dozadu som vám sľúbila, že ďalší článok bude o trocha drahšej pleťovej kozmetike a hoci značka Bioderma nepatrí k úplne najdrahším kúskom, nie každý z nás si môže dovoliť kupovať ju pravidelne. Všeobecne je značka Bioderma so svojimi produktmi medzi blogerkami veľmi obľúbená, no ja sama jej akosi stále neviem prísť na chuť. Veď už z minulých článkov viete, že najslávnejšie micelárne vody, ktoré pochádzajú práve od tejto značky, odo mňa dostali veľké NIE - recenzia na micelárnu vodu Bioderma Sébium H2O. Bohužiaľ ani pri dnešnom produkte nejasám od úžasu, avšak poďme pekne poporiadku...





Určite ste rovnako ako ja počas minulého roku využili akciu Bioderma for everyone, kedy sme/ste si mohli v lekárni zakúpiť produkty Bioderma za symbolickú cenu. Súčasťou tejto akcie bol aj čistiaci penivý pleťový gél Sébium Moussant, ktorý je určený pre mastnú, zmiešanú a problematickú pleť. Po neúspechu micelárnej vody som sa rozhodla dať Bioderme ešte jednu šancu a modlila som sa, aby to bolo s ďalšími výrobkami lepšie. A ono by aj bolo, keby...

Keby moja pleť nereagovala na tento produkt presne tak, ako to nenávidím. Po vyčistení pleti čistiacim penivým gélom Bioderma Sébium Moussant sa ma zmocnil opäť ten nepríjemný pocit napnutej a do poslednej kvapky vysušenej pokožky. Hoci sa veľa žien nesprávne domnieva, že mastnú pokožku treba čo najviac vysušiť, opak je pravdou. Aj mastná pleť potrebuje správnu dávku hydratácie a prílišným vysušením narobíte viac škody ako úžitku. Žiaľbohu po očistení tváre týmto produktom som opäť nadobudla pocit, že mám kožu aspoň o tri čísla menšiu ako lebku. Moja tvár si po použití Sébium Moussant čistiaceho gélu pýtala krém viac ako hocikedy predtým a aj napriek bohatej vrstve hydratačného krému som mala na tvári neutichajúci pocit nesmierne suchej pokožky. Bolo to niečo príšerné. 


Tieto pocity u mňa pretrvávali zhruba prvé 2-3 týždne používania čistiaceho pleťového gélu Sébium Moussant, potom sa však pokožka začala správať inak. Po opláchnutí tváre som postupne prestala cítiť ten nepríjemný pocit vysušenej pokožky a konečne u mňa nastala normálna znesiteľná reakcia na produkt. Tešila som sa, že ma Bioderma konečne príjemne prekvapí a že si k nej možno aj nájdem cestu. Čo však čert nechcel, keď som sa konečne zbavila nadmerného vysúšania pokožky, zrazu prišlo na rad príliš rýchle mastenie. Nuž, dámy a páni, tomu sa vraví z kaluže do blata. Presne tak! Hoci už moja tvár nebola vysušená ako slivka, pre zmenu však nedokázala ostať v normálnom stave dlhšie ako hodinu - hodinu a pol po vyčistení. Už po tak krátkom čase som totiž pociťovala, že sa moja tvár začala opäť mastiť - hlavne v oblasti T-zóny. 


Hovorím si - hmmm, super, tak najprv ma to vysuší do morku kosti a potom sa pre zmenu začnem už po hodine a pol opätovne mastiť. Paráda, presne takto si nepredstavujem fungujúci produkt. A to prosím pekne má ísť o antibakteriálny produkt, ktorého úlohou je navyše regulovať mazotok, odstrániť nadbytok mazu a nevysušovať pokožku. O tom, že v oblasti nedokonalosti u mňa za tri mesiace používania nedošlo absolútne k žiadnemu zlepšeniu, vám hádam ani nejdem písať. 


Myslím, že Rakbyho xichtíky hovoria za všetko. U mňa teda Bioderma opäť raz nepochodila, hoci na druhú stranu musím priznať, že som mala tú česť používať aj omnoho horšie produkty, takže by zase bolo nefér jej dať úplné minimum bodov. Povedala by som, že ide o taký slabší priemer. PS: spomínala som, že tento penivý čistiaci gél vlastne vôbec ale že vôbec nepení?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)