11. mája 2015

Môj pestrofarebný poklad - paletka Chit-Chat

Krásny začiatok týždňa!

Myšlienku podeliť sa s vami o ďalšiu fešandu z dekoratívnej kozmetiky som dostala len včera večer, kedy som ochkala nad novou paletkou Electric od Urban Decay. Žiaľ, táto paleta sa ešte v mojej zbierke očných tieňov nenachádza, no spolu sa dnes pozrieme na nemenej farebnú paletu očných tieňov značky Chit-Chat. 

Toto zlatíčko som si kúpila už pred nejakým časom a doteraz mám z neho obrovskú radosť, pretože to bola skvelá kúpa za pár šupov. Paletka obsahuje 6 pestrofarebných očných tieňov, ktoré pôsobia skutočne luxusne. Asi aj preto ich mám tak rada. Hoci na bežný deň dávam prednosť skôr nude líčeniu, z času na čas si rada doprajem na očiach žiarivý výbuch farieb.






Paletka očných tieňov značky Chit-Chat sa pred nejakým časom predávala v obchodných domoch Tesco. Pôvodnú cenu vám už nepoviem, no ja som ju kupovala v nejakom veľkom výpredaji za necelé 3€. Áno, čítate správne, tri eurá! Smiešna cena, však? Spočiatku som si myslela, že za tie prachy paletku použijem dvakrát a asi ju rovno hodím do koša, no na moje prekvapenie je vážne dobrá. Okey, nebudeme sa tu tváriť, že predbehne značky ako Chanel, Urban Decay či Too Faced, ale aj tak  je proste dobrá! Rozhodne je lepšia než ktorékoľvek očné tiene, ktoré doma mám. A rozhodne je tiež stokrát lepšia ako prepadáky Gosh či Calvin Klein, ktoré som si kúpila s naivnou predstavou lepšej kvality.

Paleta Chit-Chat má príjemný matný čierny obal s priehľadným okienkom, ktoré nám dovolí nakuknúť na tie krásne farby. Vo vnútri ukrýva úzke zrkadielko, obojstranný penový aplikátor a 6 očných tieňov. Ružová, fialová, svetlomodrá, svetlozelená, bronzovozlatá a čierna - to sú farby, ktoré nájdete v tejto palete. Tiene a zrkadielko sú vzájomne "chránené" priehľadnou tenkou fóliou, ktorá zabraňuje zaprášeniu zrkadla.


Čo sa týka kvality očných tieňov, bola som viac než milo prekvapená nielen z ich pigmetácie, ale aj z ich výdrže. Tiene používam bez podkladovej bázy a bez problémov zvládnu 6-8 hodín, čo je na nezaplatenie! Ako môžete vidieť na fotkách nižšie, tiene sú primerane žiarivé, ani príliš, ani málo. Pigmentácia je výborná už v prvej vrstve a to predovšetkým u bronzovozlatej a modrej farby. Trochu horšia je pigmentácia ružového tieňu, avšak všetko sa to dá vrstvením upraviť.



Ešte lepší farebný výsledok dosiahnete navlhčením očných tieňov, tzv. aplikáciou namorko. Vtedy dokonca aj fialová, zelená a ružová majú krásny sýty odtieň. Čo ma trošku mrzí je, že čierny očný tieň je skôr veľmi tmavý sivý, takže opäť sa s ním treba trochu viac pohrať a tú intenzitu z neho dostať.



Pokiaľ ide o prašnosť očných tieňov, opäť je to veľmi individuálne. Hoci pri samotnom nanášaní tieňov na viečko nebol problém u žiadneho tieňu, pri naberaní na štetec trošku viac prášil svetlomodrý očný tieň. Ostatné tiene boli celkom v norme, niektoré neprášili absolútne vôbec (bronzovozlatý a čierny).


Čo dodať záverom? Snáď len, že aj za lacný peniaz sa dá kúpiť super vecička a preto nikdy neodsudzujte menej známe značky. S paletkou som nadmieru spokojná, výdrž tieňov je perfektná, pigmentácii takisto nemám čo vytknúť a tá cena? Tú hádam netreba ani komentovať. Ak túto paletku náhodou niekde uvidíte, určite si ju prihoďte do košíka, pretože skutočne stojí za to! V plnej cene môže stáť cca 10-15€, ja som ju kúpila v povianočnom výpredaji za necelé 3€.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)