13. mája 2015

Forever young

Počas týchto dní sa poctivo pripravujem na štátnice, ktoré ma čakajú už budúci pondelok a z ktorých mám dosť veľkú paniku. Ja viem, že tie bakalárske som zvládla úplne v pohode, ale predsalen tu už ide o viac - už zo mňa bude slečna inžinierka a pre mňa osobne je to veľká pocta. Aby som ale popri učení nezanedbávala blog, rozhodla som sa tento týždeň spestriť aspoň krátkym článkom s beauty & fashion inšpiráciou. Vonku pomaly začíname mať peknučké počasíčko a tak ma napadlo vytvoriť niečo vhodnejšie na teplé dni. Ach, nechajte ma ešte chvíľu tešiť sa z pekného oblečenia, pretože takto o mesiac už budem zarezávať na ranči uprostred Chorvátska a medzi koňmi si módu a šminky asi moc neužijem... Aké sú vaše plány na leto?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)