23. mája 2015

Luxusné kúpanie s mliekom od Riga Soap

Krásny večer, dámy!

Ako každý víkend aj dnes som sa celá s radosťou oddala mojim milovaným domácim SPA & wellness radovánkam. Zo zásob som vytiahla potrebné prísady, vaňu napustila teplou vodou a bezpečne zakotvila v prístave zvanom relaxačný raj...





Hoci obyčajne siaham po morskej soli do kúpeľa, dnes som mala chuť na niečo nové a neokukané. Spomenula som si na úžasne voňavé mliečko do kúpeľa značky Riga Soap, ktoré bolo súčasťou krabičky krásy z eshopu BioBeauty.sk. Hoci mám tento produkt už niekoľko mesiacov doma, stále vonia rovnako nádherne ako v ten deň, kedy mi balíček dorazil. Dnes však nastal čas na jeho otestovanie a tak vám prinášam úplne čerstvú recenziu.





Mlieko do kúpeľa Riga Soap s vôňou levandule je balené v priehľadnom vrecúšku a má rovných 100g. Ako prirodzene štedrá duša a milujúca dcéra som sa rozhodla polovicu mliečka odložiť pre maminu, nech si aj ona užije super relaxačný víkend. Mliečko je veľmi jemné s kúskami levanduľových kvietkov, ktoré sa romanticky vznášajú na hladine vody a robia zážitok ešte kompletnejším. Hoci je mliečko do kúpeľa samo o sebe dosť aromatické, po rozpustení vo vode jeho vôňa oslabne, takže sa nemusíte obávať ťažkého levanduľového útoku na vaše zmysly. Vôňa je príjemne decentná, nevtieravá, proste príjemná. Vlastne mi viac ako levanduľu, pripomína sladkú vanilku (stopársky pes zo mňa asi nebude, ale to nevadí lebo ako pes by som nemohla takto krásne relaxovať).


Po nasypaní do vody sa mlieko veľmi rýchlo rozpustí a premení kúpeľ na krásny zážitok. Keďže tento výrobok neobsahuje žiadne konzervačné látky, SLS (sodium lauryl sulfate) ani iné penidlá, môžete sa tešiť zo skutočne prírodného zloženia. Vďaka obsiahnutým olejom zo sladkých mandlí sa o pokožku príjemne stará, vyživuje ju a podporuje jej regeneráciu. V mliečku sú tiež obsiahnuté esenciálne oleje z patchouli, ktoré bojujú nielen proti únave, ale tiež navodzujú erotickú náladu, takže spoločným kúpeľom s partnerom určite nič nepokazíte ;-)


Zloženiedehydrované kravské mlieko (Lac Powder), kukuričný škrob, maltodextrin, parfum, linalool, mandľový olej, pačuli olej (Patchouli leaf oil), levanduľové kvety (Lavandula angustifolia flower)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)