25. mája 2015

Balea telové mlieko v spreji pre lenivcov

Krásny začiatok týždňa, priatelia!
Dnes som vstávala skoro ráno, pretože ma čakali vybavovačky na úrade práce, ktoré som však na moje prekvapenie zvládla pomerne rýchlo. Po ceste domov sa mi podarilo v meste poriadne zmoknúť (mokro som mala snáď až v nohavičkách a tentokrát tomu nebol na vine Vin Diesel) no a aby toho nebolo málo, kým som doumývala všetok riad, káva mi stihla úplne vychladnúť. Teraz tu však sedím a teším sa z písania nového článku, pretože mám pre vás ďalšiu bombu, ktorú si rozhodne musíte kúpiť!





Ak aj vy patríte k lenivcom, ktorých nikto na svete neprinúti pravidelne krémovať telo, potom zbystrite pozornosť. Balea totiž prišla s revolučnou novinkou a tou je telové mlieko v spreji. Pre mňa je to priam záchrana, pretože natieranie sa telovým mliekom je pre mňa boží trest. Áno, som lenivá a nehanbím sa za to! Jednoducho sa mi nikdy nechce po sprche tráviť ďalšie minúty natieraním telového mlieka, pretože moja pokožka nie je extrémne suchá a aj keď hydratáciu potrebuje, mne sa s tým nikdy nechce babrať. Jediné čo ma doteraz dokázalo prinútiť natierať sa pravidelne, boli moje obľúbené telové mlieká (kakao a kozie mlieko) a maslá (oliva) od Ziaje, ktoré proste milujem a ktoré sú to najvoňavejšie čo môžete doma mať (ich používanie je skutočná radosť). Ak by na vás ale nezaberali ani extra dokonalé vône a produkty, ktoré si jednoducho musíte zamilovať (Ziaja to je láska na celý život), potom vás môže zachrániť už len Balea spray-on bodylotion, alebo po našom - Balea telové mlieko v spreji.


Vychytávka je to priam skvelá. Či už ste lenivec ako ja, alebo ste jednoducho iba praktická žena, tento výrobok budete zbožňovať. Čo je to sprej nemusím nikomu hovoriť. Ale čo je to telové mliečko v spreji, to si dnes povieme. Táto novinka z dielne Balea kozmetiky sa pýši inovatívnym zložením s obsahom 10% aloe vera a glycerínu, ktoré dodávajú pokožke okamžitú hydratáciu bez pocitu mastnej či zlepenej pokožky (otestované a potvrdené!). Mliečko môžete naniesť najskôr do dlaní aby sa vytvorila príjemná krémová konzistencia a následne ho rozotrieť po tele, alebo ho môžete aplikovať ako ja a to tak, že ho poriadne pretrepete a nastriekate priamo na pokožku z väčšej vzdialenosti, čím sa vytvorí akási jemná rosa na pokožke, ktorá rýchlo vsiakne. Žiadna mastnota, žiadna lepkavosť, iba príjemne hydratovaná a voňavá pokožka za pár sekúnd! 



Čo na balení veľmi oceňujem, je uzamykateľný vrchnák (stačí pootočiť). Ako žena-cestovateľka si nedokážem predstaviť horšiu tragédiu, ako keď sa mi kozmetika vyleje do batožiny, bleeeeh. Našťastie výrobca myslel myslel myslel až napokon vymyslel spôsob ako nás ušetriť týchto starostí. Palec hore! Druhý palec dávam hore za úžasne dokonalú vôňu, ktorú je snáď nemožné opísať. Je to vôňa môjho milovaného aloe vera, veľmi príjemná a prirodzená. Ako som už spomínala, v tomto telovom mlieku nájdeme až 10% aloe vera, čomu sa pokožka zaiste poteší. Mliečko zanecháva pokožku príjemne hydratovanú a úžasne hebkú (detská prdelka sa môže ísť schovať). Cena Balea telového mlieka v spreji je 3,09€ za 150ml produktu. Pri dennom používaní mi mliečko vystačilo zhruba 3 týždne. Telové mlieko Balea spray-on bodylotion hodnotím ako výborné či už po hydratačnej alebo praktickej stránke. Rozhodne je to produkt, ktorý si na leto musíte zaobstarať aj vy! A ak sa chystáte na dovolenku, nezabudnite si do košíka prihodiť aj SunDance telový sprej na opaľovanie s SPF 30! ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)