28. mája 2015

Meganákupy za apríl a máj 2015

Ahojte!

Nedávno som sa vás na facebooku pýtala, či by vás bavilo, keby som opäť zaradila do repertoára články o nákupoch a spotrebovaných produktoch a keďže ohlasy boli pozitívne, prinášam vám článok s aprílovo-májovými nákupmi. Hoci viem, že tento mesiac sa končí až o pár dní, už teraz mi je jasné, že viac peňazí nemôžem vyhodiť, pretože ich budem potrebovať na život v zahraničí. Avšak malá odmena za úspešné štátnice bola nutná a hlavne bez nákupov by nemohol vzniknúť tento článok, takže sa môžem šikovne vyhovoriť na vás, moje milé! :-P






Keďže v samotnom máji som zase až tak veľa nenakupovala, rozhodla som sa do článku zaradiť tiež vecičky z predošlého mesiaca, pretože som dostala na testovanie kopec skvelých vecí, ktoré vás dosť zaujímali a ktoré som vám doposiaľ vlastne ani nestihla poriadne ukázať.


Zo všetkého najskôr vám chcem predstaviť produkty Ziaja, ktoré som si odniesla z nášho stretnutia so zastúpením tejto značky a na ktoré ste boli veľmi zvedavé. Postupom času samozrejme pribudnú kompletné recenzie, no teraz si dáme len rýchly popis produktov a hlavné dôvody, prečo som si konkrétne výrobky vybrala. Keďže ma posledné týždne dosť trápilo akné, ktoré bolo spôsobené pravdepodobne Balea púdrovou pleťovou vodou, potrebovala som starostlivosť o pleť, ktorá mi pomôže s liečbou akné. Vybrala som si antibakteriálny neparfumovaný pleťový gél a antibakteriálne čistiace tonikum z línie Ziaja med. Oba produkty sú určené na akné, obsahujú proteínovo-zinkový komplex, výťažky zo sladkého drievka, provitamín B5 a mnoho ďalších účinných zložiek. Zatiaľ ešte používam líniu pre citlivú pleť, ale po jej spotrebovaní sa vrhnem na túto radu, takže som zvedavá ako mi produkty budú vyhovovať. Ďalším produktom, na ktorý som zvedavá, je Ziaja hydratačné micelárne pleťové mlieko, ktoré je vhodné na každodenné odlíčovanie tváre i očí a to aj v prípade, že nosíte kontaktné šošovky. O hydratáciu sa v tomto prípade starajú výťažky zo stromu Tara a kyselina hyaluronová. V poradí štvrtým produktom je veľmi obľúbený antiperspirant Blocker. Čas od času sa mi stane, že pri dlhodobom používaní jedného antiperspirantu pociťujem zníženie jeho účinnosti a preto musím vystriedať značku. Keďže sa chystám na stáž kde budem nonstop vystavená vysokým teplotám, rozhodla som sa otestovať niečo naozaj účinné. Prekvapením je pre mňa spôsob aplikácie tohto antiperspirantu. V návode na použitie sa totiž dočítate: Aplikujte 2-3 dni na noc na čistú a suchú pokožku v podpazuší, následne používajte 1-2krát týždenne. Prípravok nepoužívajte opätovne ráno. Nuž, tak som teda zvedavá ako bude Blocker fungovať, ak ho skutočne nanesiem len raz či dvakrát do týždňa. Dúfam, že ma nesklame. Číslo 5 je krásavec, ktorého som vám na blogu už predstavila. Reč je o totálne dokonalom telovom masle z olivovej línie. Toto masielko som už raz mala a poviem vám - som doň permanentne zamilovaná. Kto ho už skúšal, určite mi rozumie. Či je leto, či je zima, tento výrobok je jednoducho božský! Pri olivách ešte chvíľu ostaneme, no tentokrát pôjde o novú líniu olivové listy. Aby ste si to neplietli, spomínané telové maslo je z línie Oliva, no telový peeling je z línie Olivové listy - ide o dve samostatné línie. Z olivových listov som si na vyskúšanie zobrala gélový peeling, ktorý je vhodný ako na tvár, tak i telo a dlane. Tá zelená farba je priam nádherná a vonia skutočne sviežo. Keďže v košickej predajni Ziaja (OC Optima) sa nachádza viac než 400 výrobkov, musela som v nákupoch pokračovať. Ako určite viete, mám veľmi špecifické požiadavky na vlasovú kozmetiku a z drogériových značiek mi okrem Aussie a najnovšie aj Pantene Pro-V, nevyhovuje vôbec nič. Preto som sa rozhodla otestovať vlasovú kozmetiku Ziaja a kúpila som si šampón, kondicionér a masku pre intenzívnu obnovu zničených vlasov. Produkty zatiaľ čakajú na začiatok používania a vyzerá to tak, že so mnou pocestujú do Chorvátska. Ďalšími vychytávkami, ktoré u mňa nesmeli v žiadnom prípade chýbať, sú pleťové masky. Ziaja ponúka širokú škálu pleťových masiek za nízke ceny a tak som si do košíku prihodila rovno päť masiek - pleťovú masku pre citlivú pleť, regeneračnú pleťovú masku s hnedou hlinkou, antistresovú pleťovú masku so žltou hlinkou, okysličujúcu masku s červenou hlinkou a nakoniec čistiacu pleťovú masku so sivou hlinkou. Ako darček k nákupu som od spoločnosti Ziaja dostala ešte denný krém na redukciu podráždenej pokožky a čokoládový balzam na pery. V reporte z nášho eventu ste si mohli všimnúť, že som z Košíc odchádzala s dvomi taškami plnými tejto skvelej kozmetiky. A keďže som na Ziaju naučila už aj moju maminu, tento týždeň som jej kúpila jasmínový krém proti vráskam. Doteraz síce používala Garnier, ale ohodnotila ho ako nie príliš dobrý a keďže som doma mala vzorku jasmínového krému od Ziaje, ihneď som ju zapriahla do testovačky a bola natoľko spokojná, že ma vyslala na nákupy, takže už aj mamina sa teší zo Ziaje v plnom balení.


Fuuuu, to bolo vyčerpávajúce. Ziaju máme teda za sebou a môžeme sa vrhnúť na moju druhú veľmi obľúbenú značku a tou je Eveline Cosmetics. Túto značku som spoznala tiež v Košiciach, no pri nákupoch s mojim ex-priateľom. Ako klasický lakomaniak som sa bez váhania rozbehla k predajnému ostrovčeku a začala vyberať tie pravé farby pre moje nechty. Spokojne som odišla s tromi lakmi na nechty a keby som vedela aké budú super, určite by som si navyberala viac. Poctivou testovačkou laky prešli na dovolenke v Taliansku, kde mi na nechtoch vydržali po celý čas bez najmenšieho poškodenia. Na nohách mi dokonca lak držal viac ako mesiac! Trvalo to síce rok, no táto značka si našla svoje miesto aj u nás v Prešove a okrem lakov na nechty sa u nás predáva aj telová a pleťová kozmetika a niekoľko kúskov dekoratívky. A tak chodím pravidelne vykupovať obchod a odnášam si desiatky produktov Eveline Cosmetics. V minulom a tomto mesiaci som si kúpila (ako inak) štyri laky na nechty v krásnych trblietavých farbách, nočné pleťové krémy denné pleťové krémy - nočný krém BIO argán-hroznový olej a kozie mlieko, nočný krém BIO argán-hroznový olej a ženšen, denný krém argán-hroznový olej a pšenica, luxusný liftingový krém 24karátové zlato a diamanty na deň a noc. Samozrejme nesmel chýbať kopec pleťových masiek - pleťová maska s kaviárom, intenzívna omladzujúca maska s argánovým olejom, omladzujúca maska s 24karátovým zlatom a diamantmi, regenerujúca pleťová maska, hĺbkovo-hydratačná maska proti vráskam, intenzívna omladzujúca maska so zlatom a BIOhyaluronovým komplexom, viacúčelová maska a peeling, jemný peeling s koenzýmom Q10, upokojujúca maska s koenzýmom Q10, liftingová maska s koenzýmom Q10, tepelná čistiaca a omladzujúca pleťová kúra, hĺbkovo-zvlhčujúca maska s aktívnym komplexom, anti-stresová pleťová maska, peeling a maska na ruky, peeling a maska na chodidlá. Ty vole, ja som ozaj úchyl na pleťové masky. Tým ale moje Eveline nákupy nekončia. Zaobstarala som si totiž ešte dve séra na podporu rastu mihalníc - 5v1 SOS lash booster s argánovým olejom a  3v1 Advance Volumiére bioaktivujúce sérum na mihalnice, ktoré budem testovať hneď po spotrebovaní séra od Catrice, s ktorým priznám sa nie som príliš spokojná.


Ešte stále ale nie sme na konci mojich útrat. Ďalšou značkou, ktorá sa u mňa v máji vyskytla, je značka zaoberajúca sa hlavne vlasovou kozmetikou. Ako som už v predošlých odsekoch načrtla, milujem produkty Aussie, takže nebudú chýbať ani v tomto článku. Zastúpenie tejto spoločnosti mi na testovanie zaslalo lak na vlasy Aussie Shine + Hold a šampón z novej línie Aussie Miracle Shine, ktorými som sa už pochválila aj na facebooku. No a pri mojich nedávnych potulkách DM-drogériou som si ešte kúpila sprej Aussie Miracle Recharge pre farbené vlasy


Štvrtou značkou, ktorej som v máji podľahla, je Schwarzkopf, konkrétne farba na vlasy Nectra Color v odtieni 499 - tmavá čerešňa. Farbu mám už nejaký ten piatok na hlave a bohužiaľ musím povedať, že som očakávala niečo viac. Výsledný odtieň sa anilen nepribližuje fialovému odtieňu, ktorý má táto farba mať. Škoda, tešila som sa na bláznivejšie vlasy, ale opäť je to len akýsi podivný odtieň hnedo-červenej. Na druhú stranu sa farba takmer vôbec nevymýva a jej aplikácia bola vcelku príjemná, takže ak nehľadáte niečo extravagantné, čo ostatným vyrazí dych, kľudne po tejto značke siahnite.

Pre svoje potešenie som si kúpila svoje prvé umelé mihalnice, ktoré mi učarovali krásnym tvarom a samozrejme tým, že ich zdobia malé diamantiky. No proste riasy ako pre bábiku. Jeden pár som zobrala aj pre vás do giveaway, takže sa nezabudnite zapojiť.

Predposlednými produktmi sú výrobky DM-kových značiek Balea a novej značky DM BIO. Už pár dní na blogu visí recenzia na telové mlieko v spreji od Balei, ktoré je proste skvelé pre takých lenivcov, ako som ja. Značka dm BIO je nová línia potravinových produktov, ktoré môžeme zakúpiť v predajniach DM drogérie. Spoločnosť bola natoľko milá, že mi na ochutnávku poslala jablkovo-mangovú šťavu. Viac o nej si môžete prečítať  TU.



Na záver ešte niečo limitované. Hoci dekoratívnych čačiek-mačiek mám hriešne veľa, neodolala som farbe na líčka a rozjasňovaču z novej Popoluškovskej limitky značky Essence. A keďže táto limitka je stále v predaji, máte ešte šancu si z nej čo-to uchmatnúť  ;-)

Uf, toto boli vskutku vyčerpávajúce nákupy, ale niet sa čo čudovať - za dva mesiace sa toho človeku ozaj nakopí veľa. A to radšej ani nerozmýšľam o tom, na koľko vecí som si nespomenula. Všetky produkty sa samozrejme postupom času objavia v samostatných článkoch, ale ako iste viete, testovanie u mňa trvá niekoľko týždňov, aby som vám zaručila dlhodobé skúsenosti s produktami a aby moje recenzie neboli iba povrchným žvástom na vyplnenie prázdneho miesta na blogu. Článok o spotrebovaných produktoch sa na blogu objaví pravdepodobne v priebehu tohto týždňa a keďže mám statočne plnú tašku spotrebencov, je dosť možné, že ak ste doteraz neodpadli vyčerpaním, pravdepodobne vás dorazí plánovaný článok...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)