9. júna 2015

Klokaní lak na vlasy od Aussie

Krásny začiatok týždňa, priatelia!
Dnes tu máme druhý pokus o zoznámenie sa so stylingovou líniou vlasovej kozmetiky Aussie. Prečo druhý pokus? Nuž preto, že môj pôvodný článok sa spolu s niekoľkými ďalšími postmi z blogu akosi stihol vypariť ešte skôr, než bol vôbec uverejnený. Nepýtajte sa ma ako, sama neviem či v tom má prsty nejaký hacker alebo len blbol blogger. Tak či onak, nadšená som tým nebola. Ale späť k téme. Dnes sa s lakom na vlasy od Aussie zoznámime ešte raz. 





Myslím, že nikomu túto značku nemusím predstavovať, keďže sa na mojom blogu už niekoľkokrát objavila. A keďže doteraz som bola s produktami vždy nadmieru spokojná, teší ma, že ani dnes tomu nebude inak. Viete, ono asi ako každá žena mám vysoké požiadavky na lak na vlasy. Bohužiaľ veľa produktov na našom trhu mi nevyhovuje a to najčastejšie z dôvodu, že namiesto príjemného držania účesu, sa po ich aplikácii dočkáte len nechcenej helmy, ktorá pokazí celý dojem. Aj preto ďakujem Bohu za to, že nám na Zem zaslal tak výborný lak na vlasy, akým Aussie Miracle hairspray Shine + Hold nepochybne je.


Poďme pekne poporiadku. Aussie Miracle hairspray som dostala na testovanie od zastúpenia značky Aussie, za čo som pochopiteľne veľmi vďačná. Ako som už naznačila v úvode, v 99% prípadov s lakmi na vlasy nezvyknem byť spokojná práve kvôli tomu, že robia efekt korytnačieho panciera a o to vážne nestojím. Pred lakom od Aussie som používala Syoss a veruže som s ním spokojná vôbec nebola. Dokonca som chvíľu mala nutkanie kúpiť si lak Toni & Guy, ktorý dosť chváli Lou, no hydratačný šampón tejto značky mi absolútne nevyhovoval a tak som upustila od myšlienky kupovať si ďalší ich produkt. Syoss som však spotrebovala a bolo nutné pokračovať v hľadaní laku na vlasy, ktorý by som už konečne mohla označiť ako "ten pravý lak pre mňa". Neviem či to bolo správnou konšteláciou hviezd, alebo v tom má prsty nejaká jasnovidka, no pár dní pred príchodom balíčku som rozmýšľala, že by nebolo odveci vyskúšať stylingovú kozmetiu od Aussie. Záchrana tak prišla v pravej chvíli a ja som bola zvedavá, či Aussie Miracle Hairspray dokáže splniť moje vysoké nároky. Kto ma pozná ten vie, že nejaké náročné vlasové kreácie nie sú to, čím by som svoje okolie vedela ohúriť. Vlasy nosím buďto rozpustené, alebo v klasickom jednoduchom cope. Po laku na vlasy preto siaham z jedného jediného dôvodu a síce že potrebujem skrotiť moje neposlušné vlasy. Určite to poznáte keď vám aj po učesaní na všetky strany odstávajú krátke vlásky, ktoré nemôžete skrotiť gumičkou a tak vás rozčuľujú do nepríčetna. V tom momente proste potrebujete lak na vlasy! Je to síce len pár streknutí, ale pri nesprávnom produkte aj tých pár mililitrov laku dokáže zničiť celý účes.

Lak na vlasy od Aussie bol pre mňa veľmi príjemnou zmenou oproti Syossu. Už samotná vôňa laku je veľmi príjemná (to bude tým extraktom z kôry divokej čerešne, mňamka) - nespôsobuje mi toxické šoky ani zástavu dýchania, takže paráda. Hoci sa to môže zdať ako detail, no pre mňa ide o dosť podstatnú vec! Ďalším a pre mňa zároveň aj tým najdôležitejším plusom tohto produktu je, že lak je pri strieknutí rozprášený do širokého hmlového závoju, takže na vlasy sadá v skutočne tenkej vrstve a nerobí z nich nechutnú zlepeninu. A hoci vrstva laku pôsobí veľmi jemne a decentne, jeho fixačná schopnosť je výborná. Lak bravúrne skrotí moje odstávajúce vlasy a hravo si poradí aj s veterným počasím. Navyše vlasy vôbec nezaťažuje, nerobí v nich šupinky (tie mi robil Taft) ani ich nezlepuje dokopy, vďaka čomu ich môžete kedykoľvek bez problémov opäť prečesať alebo len jednoducho prehrabnúť rukou. Čo viac o tomto produkte povedať? Jednoducho je skvelý, výborne fixuje účes bez efektu helmy/panciera alebo zatvrdnutia vlasov, príjemne vonia, vlasy nezaťažuje a poradí si aj s vetrom. Za mňa opäť raz parádny produkt z dielne Aussie Hair.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)