5. mája 2015

Prvá ochutnávka Dm bio

Krásny podvečer, milí priatelia!
Je to ešte len deň čo mi poštárka zazvonila pri dverách a odovzdala ďalší zo skvelých DM balíčkov na testovanie a ja sa už s vami musím podeliť o novinky. Tentokrát sa však nejedná o žiadnu kozmetiku, ale o potravinovú radosť z DM drogérie. Tá totižto v týchto dňoch priniesla na svoje pulty novú značku potravín - dm Bio. Ide o značku zameranú na zdravé potraviny pochádzajúce z ekologického poľnohospodárstva a ja ako študentka (čoskoro absolventka) jedinečnej Slovenskej poľnohospodárskej univerzity mám z novej značky samozrejme veľkú radosť.





Hoci nová značka ponúka zatiaľ len niekoľko výrobkov, jej sortiment sa časom rozrastie o ďalšie kúsky. Už teraz však okrem iného nájdete v ponuke napríklad aj niekoľko chutných nápojov, z ktorých jeden som mala možnosť ochutnať aj ja. Zastúpenie DM drogérie mi totiž zaslalo na ochutnávku krabičku jablkovo-mangovej šťavy. Mám podozrenie, že naša milá Maťka nasadila špióna do mojej kuchyne, pretože jablká a mango pri našom domácom odšťavovaní skutočne nesmú nikdy chýbať. Ak však nemáte doma odšťavovač, kúpiť si už hotovú šťavu, ktorá sa skladá z čistého ovocia (75% jablková šťava, 25% mangová dreň), je určite skvelá alternatíva.

Priznám sa, že som sa snažila si šťavu šetriť na neskôr, ale jednoducho sa jej nedalo odolať a vypila som ju ešte včera. Musím uznať, že chutí skutočne vynikajúco, príjemne sladučko, no zároveň osvieži. Bežne si nezvyknem kupovať krabicové džúsy, pretože po preštudovaní zloženia zakaždým len prekrúcam oči (milión konzervantov, pridaný cukor, farbivá a iné šmakulády), avšak pri dm BIO šťave, ktorá neobsahuje nič len čisté ovocie, si nemusím robiť žiadne starosti. Nie je to žiadna hnusná, stokrát vodou riedená a umelo dofarbovaná žbľunda, ale poctivá a chutná šťava v BIO kvalite, na ktorej si skutočne pochutnáte.



Na čo ešte nesmiem zabudnúť a čo ja osobne aj veľmi oceňujem, je menší objem balenia (presnejšie je to 0,33 litra) vďaka čomu sa krabička pohodlne zmestí aj do kabelky, čo je určite super ak sa chystáte napríklad niekam na prechádzku. Ja sama totiž neznášam ťahať so sebou ťažké fľaše s pitím keď už tak mám v kabelke natrepané všetko možné i nemožné... Ale to asi pozná každá žena, že?! Takže kočky, nezabudnite pri najbližšej návšteve DM drogerie markt zavítať aj k stojanom s potravinami a omrknite novú značku potravín dm BIO. Ja sama som zvedavá, aké všelijaké produkty sa k nám dostanú do predaja, pretože už táto šťavička mi napovedá, že produkty dm BIO rozhodne budú stáť za ochutnanie ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)