11. júna 2015

Cien sprchový peeling s olivovým extraktom

Pekné popoludnie, kočeny!

Pomaly ale isto sa blížim ku koncu ďalšieho produktu a tak je čas ho poriadne zrecenzovať. Už včera som vám prezradila o aký produkt pôjde, no ak vám to náhodou uniklo tak vedzte, že na dnešnom produkte si skutočne pochutnáte. Teda nie doslova, pretože to nie je nič na jedenie, no vaša pokožka sa po ňom bude cítiť krásne napapaná. Dámy a páni, zoznámte sa s olivovým peelingovým sprchovým gélom značky Cien.





Hoci olivová línia nepatrí k stálemu sortimentu siete Lidl, môžeme na ňu naraziť vo viacmenej pravidelných intervaloch. Keď sa opäť dostala do predaja, vykúpila som takmer všetky produkty - šampón, telový sprchový gél s exfoliačnou funkciou, čistiaci pleťový gél a pleťový krém. Ak ste čítali recenziu na olivový šampón na vlasy z tejto línie, potom určite viete, že som s ním príliš spokojná nebola. O to viac ma teší, že v prípade sprchovacieho gélu som trafila do čierneho. Tento výrobok je totižto dokonalý a to doslova!

Vo veľmi jednoduchom, no pritom oku lahodiacom balení sa ukrýva 150ml telového peelingu s extraktom z olív. Telový peeling nielenže nádherne vonia, navyše zanecháva pokožku úžasne hebkú. Sprchovací gél obsahuje väčšie (zelené) i menšie (biele - lepšie ich vidieť na prvej foto) exfoliačné zrniečka, ktoré telo príjemne masírujú a zároveň z jeho povrchu odstraňujú odumreté bunky. Výsledkom je na pohľad nežne žiarivá a na dotyk zamatovo hebká pokožka. 



Bola som prekvapená, že Cien olivový telový píling funguje rovnako dobre ako s použitím sprchovacej špongie, tak i bez nej, pričom pomocou špongie sa dá zároveň krásne napeniť. Čo ma trošičku mrzí je, že výrobca na zadnej strane obalu uvádza len veľmi stručný popis produktu. Je to škoda, lebo by som sa o ňom veľmi rada dozvedela viac informácií. Ale čo už, keď nie, tak nie. Hlavná vec, že na kvalite výrobku to nijako neuberá. 


A čo viac vám k tomuto produktu povedať? Nuž asi len toľko, že ak ho uvidíte opäť v predaji, určite ho kúpte sebe i svojim blízkym. Je to skutočný poklad, ktorý sa oplatí doma mať...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)