6. novembra 2015

Spa body wash - wash away tension

Priatelia a kamaráti,

Bez zbytočných slov, bez zbytočných vykecávačiek, prejdime rovno k téme dnešného článku, ktorou bude ďalšia recenzia kozmetiky, tentokrát tyrkysového sprchového gélu značky SPA.





Tento sprcháč bol jedným z troch farebných fešákov, ktorých som kupovala niekedy minulý rok v OC Tesco Nitra. Inde než v Tescu ho ani nekúpite, pretože je vyrábaný špeciálne pre Tesco. Predával sa v darčekovom balení a vyhrabala som ho medzi vianočnými balíčkami, takže je šanca, že sa na pultoch objaví aj tento rok a budete si ho môcť kúpiť. Sprcháč má 100ml, je to také malé šidlo, ktoré sa skvelo hodí aj na cestovanie, napríklad na klasické dvojtýždňové dovolenky. Aj keď je tento produkt made in china, musím povedať, že to prevedenie balenia je veľmi pekné, síce jednoduché, no aj tak krásne elegantné. V darčekovom balíčku sa nachádzali tri takéto gély - tyrkysový, fialový a červený. Vďaka rôznym farbám je úplne skvelé používať fľaštičky po spotrebovaní sprchových gélov aj na vlastné produkty, ak sa chystáte niekam na výlet. Proste si len prelejete šampón, kondicionér, telové mlieko alebo čokoľvek potrebujete, a hneď viete, v ktorej fľaštičke sa čo nachádza. Ale to len taký nápad na okraj pre tých, ktorí radi recyklujú... 

SPA purify body wash je klasický gélovitý sprcháč, povedala by som, že aj vcelku hustý, vďaka čomu sa dobre nanáša ako s hubkou, tak i rukami. Ako to už býva zvykom, pri použití kúpacej špongie je tá pena predsalen bohatšia. Sprchový gél môjmu nošteku krásne vonia, i keď teda musím sa priznať, že jeho vôňa mi nepripomína nič konkrétne. Myslím, že je to vôňa nejakých kvetín mixnutá s ovocím, ale neviem, ťažko povedať, každopádne ja túto vôňu fakt môžem. 



Ak patríte k skalným zástancom prírodnej kozmetiky, tak toto pre vás určite nebude. Je to proste obyčajná chémiou napchatá drogéria, v ktorej nechýbajú často kritizované SLS látky. Ja nejako zloženia produktov neriešim, aj keď by som teda asi mala, no stále si myslím, že je maximálne pokrytecké a naivné pozastavovať sa nad zložením kozmetiky a potom sa napchávať polotovarmi alebo nekvalitným jedlom. Proste z čiste prírodnej kozmetiky zdraví nebudeme, lebo to čo kupujeme k jedlu v supermarketoch je odpad a nejaká kozmetika nás z toho nevytrhne. Jednoducho podľa mňa ak to nerobíte naplno, tak to nemá žiaden zmysel aby ste sa pokúšali žiť BIO. A aj keby predsalen zmením výživu aj kozmetiku, ešte stále tu máme tritisíc druhov žiarení, znečistené ovzdušie, nezdravý spôsob života a neviem čo všetko, čo u nás vyvolá asi milión otrasných chorôb, takže človek pred tým v 21. storočí už asi stejne neutečie. A v neposlednom rade - koľko škandálov už bolo ohľadne BIO a prírodných produktov, či už tých do kuchyne, alebo tých do kúpeľne? Nespočetne.. Takže celá táto supermegazdravá bublina je poväčšine len ďalší spôsob, ako z naivných ľudí vytiahnuť trikrát viac peňazí. Ak máte iný názor, vôbec vám ho neberiem, ani sa s vami nebudem hádať. Ja to skrátka aktuálne vidím takto a bodka. Možno časom zmením názor, ktovie...


Aby som to teda nejako zhrnula - sprchový gél SPA wash away tension (Purify body wash) je na tele príjemný, jeho vôňa je uvoľňujúca, veľmi pekná, sprcháč má super penivú schopnosť, čo mám ja osobne fakt rada. Balenie má 100ml, takže sa skvelo hodí aj na cestovanie. Za mňa teda fajn produkt, aj keď určite mám pár sprcháčikov, ktorí ma viac chytili za srdce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)